Snelle levering, goede producten

Eenvoudig bestellen, snelle en verzorgde levering en prima kwaliteit producten. Aanrader!

Veel keuze, gemakkelijk te bestellen, op tijd en goed geleverd.

Veel keuze, gemakkelijk te bestellen, op tijd en goed geleverd.

İk ben tevreden met wat ik heb besteld, is snel verzorgd

İk ben tevreden met wat ik heb besteld, is goed aangekomen en ook snel, dank u wel verkoper.

Lekker vlot ontvangen ,ondanks corona !

Snel geleverd en volgens afspraak. En niet duur!

Snel en keurig afgeleverd

Snel en keurig afgeleverd

Best

De service was uitstekend, de levering was op tijd en de koopwaar was geweldig.

Goede website snelle levering goede service

Goed product

Het is een goed product

super geleverd en super spul

Meguiars Hybrid Ceramic Wax besteld en snel geleverd gekregen. Echt fijn spul voor de auto liefhebber die snel resultaat wil.

Hoed product voor redelijke prijs.

Keurig verpakt en supersnel bezorgd.

Heel goed.

Snelle levering.

Alles prima en geen enkele opmerking erover

Geen opmerkingen

Snelle levering tegen scherpe prijzen!

Op zoek naar een bepaald type scheermesje kwam ik op de website van 123schoon.nl terecht. Een navul mesje van gilette wat bijna nergens meer verkrijgbaar was en hier gelukkig nog wel! En dat ook nog voor een goedkoper bedrag dan normaal. Ook snel in huis, dus ik zal deze website zeker vaker gebruiken!

gewoon prima

Gewoon prima, zoals het moet gaan

Geweldige service

Geweldige service. Bedankt.

Oké

Bestelling en zending oké.

Zeer goed.

Supper service

Snel verzonden

Prima winkel

Super snelle levering!

Het een en ander aan Scrub Daddy producten besteld, volgende dag stond de pakketbezorger al voor de deur! Netjes verpakt, snelle levering.. helemaal top! Zou wel meer producten van Scrub Daddy willen (zoals de Allstars set, dit is een hint ja hahaha) maar ben allang blij dat ik de classic sponzen hier kan bestellen!

Eerste bestelling

Ik had mijn eerste bestelling gedaan met achteraf betalen en kreeg hier ook een bevestiging van. ‘S avonds werd ik gebeld door een uiterst nette dame om de gegevens te controleren. Keurig! Maar vervolgens zei ze dat de eerste betaling via iDeal moest??! Waarom wordt dit niet in de afreken veld vermeld? Hiermee kreeg ik de indruk dat het om bedrog ging en heb de bestelling geannuleerd. Want waarom klant wantrouwen als je hun gegevens controleert

Prima webshop

Duidelijke, makkelijke site. Veel keuze, prima prijs en supersnelle levering.

Snel en goedkoop

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser