Mooie emmer, onze badkamer waardig het geld waardig

Mooie emmer, zorgvuldig geleverd. De onzichtbare handgreep aan de achterzijde is voldoende. Maar: de beide zij-handgrepen vind ik overbodig en oubollig. Maar in 2 minuten zijn die afgeschroefd. Daarom een 8 ipv een 10!

Snelle levering, uitstekend product.

Dfg

Kerstcadeau gered door uitstekende klantendienst

Nadat de bestelling "zoek" raakte in de kerstdrukte deed de klantendienst van 123schoon.nl een enorme geste door dezelfde bestelling nogmaals te versturen. Die was er na twee werkdagen. Ook financieel werd dit zeer netjes geregeld. Ik kruip niet vaak in mijn pen om reviews te schrijven maar een dergelijke positieve ervaring verdient toch wel de nodige aandacht.

Goed product voor een mooie prijs

Grote hoeveelheid waspoeder voor een goede prijs. Snelle levering

Prima produkt goede prijs

Doet aan belofte. Terras groen vrij. Snelle bezorging.

Topwebshop!

Ik had snel iets nodig om schoon te maken, en zag deze webshop met zoveel keuze en lage prijzen! Ik kende 123 inkt en 123 accu ook al, en weet dat ze snel leveren dus ,én goede producten en heel snel! Binnen een dag had ik mijn bestelling in huis!dus gewoon niet verder zoeken, gewoon 123...bestellen! Mijn bestelde product is goed bevallen dus ik blijf bij 1 2 3! !bestellen...

Snelle levering in solide verpakking

Een uitgebreid assortiment tegen een gunstige prijs. Dat ik een kleine vergoeding betaal voor de verzendkosten, lijkt mij prima. Zeker omdat je bij een bestelling van meerdere producten niet een opslag per product krijgt voor de levering, zoals bij andere bedrijven dia adverteren met gratis verzending. Al met al ben ik goedkoper uit op deze wijze. Verder is de bestelling snel geleverd en was e.e.a. netjes verpakt. Ik kom zeker terug.

Prima winkel

Goede ervaring

gewoon goed.

Netjes en snel geleverd.

Op zich leuke site alleen jammer dat je niet 1 winkelwagentje kunt combineren bij 123 schoon en 123 inkt bijvoorbeeld.

Alles binnen 2 dagen voorelkaar

Snel levering

Snel levering en goede kwaliteit van producten

Uitstekend!

Zowel bij 123schoon als bij 123inkt top! Snelle levering, goede service. Op zich wel jammer dat je een apart account aan moet maken en niet kunt switchen van het één naar het ander, want nu krijg je steeds 2 pakketjes en vaak kan het gewoon in 1. Dat is dan eigenlijk het enige nadeel wat ik zover kan bedenken.

Snelle levering.

Binnen 24 uur bestelling op de mat gekregen. Ik ben tevreden.

Vlot, en zorgvuldig verpakt

Leuke prijs.Vlot bezorgd en zorgvuldig verpakt .

Snel en Correct

Snel en correct afgehandeld

Jammer geen combie met 123print

Zelfde dag een printer cardridge besteld bij 123print. Verbazing bij ontvangst. Zending 123schoon, doos gesloten met plakband 123print en doos met cardridge gesloten met plakband van 123schoon. tweemaal portokosten. Dit nooit meer. R.J. Casparie

Mijn pakket gehad op de dag dat aangegeven is en het was keurig verpakt.

Goed product en snelle levering

Overzichtelijke site, scherp geprijsd, goed product en snelle levering

Poduct prima, prijs bepalend, dus bestellen!

Levering en kwaliteit was prima,maar als je bij 123 inkt, of accu bestelt, dan moet je steeds weer opnieuw een bestelling plaatsen, dus ook bij 123schoon;een duidelijke doorschakelng zou prettiger zijn

Snelle service met degelijke producten.

Snel, goede producten. Dank voor de snelle levering van de goederen.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Zal zeker nog een keer bestellen

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser