Duidelijke website, snel en goed geleverd. Shampooflessen e.d. zijn goed verpakt. Enig minpuntje was een scheurtje in de verpakking van stofzuigerzakken (en de bovenste zak). Maar dit heb ik zelf verder niet meer aangekaart. Ik ga zeker opnieuw bij 123schoon.nl bestellen.

On time in full.... prima

Simpel bestellen op de webside, snelle reactie via mail en snel geleverd

goed produkt tegen een concurrerende prijs

Snel geleverd. goed verpakt. goed product tegen een juiste prijs

Ik ben super blij

Was goedkoop en snel bezorgd

Niets op aan te merking, snelle levering.

Merkartikelen voor een nette prijs en een probleemloze levering.

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

snelle levering.

het product bevalt mij goed en het is makkelijk te gebruiken.

makkelijk zoeken en het bestellen gaat ook heel makkelijk. De bezorging ook super snel

prima site. Besteld en met 2 werkdagen bezorgd. Goed verpakt voor vloeistof.

Excellent

Prima zending en bezorging, snel.

super correct makkelijk

snelle en correcte levering

Ik zocht en ik vond

Ik zocht en ik vond precies hetgeen ik nodig had bij 123schoon.nl Aan mij dus een heel tevreden, zelfs blije klant en mijn enthousiasme steek ik niet onder stoelen of banken dus maak ik graag de mensen in mijn omgeving attent op dit 123-verband want ook ben ik heel tevreden over 123inkt.nl ;-) Ik zeg: 123 Go! Met dank aan de Crew!

zeer goed

werd netjes geleverd best snel heb betaald by aankomst

Snelle levering en duidelijke site

Idem

Leuke aanbiedingen, snelle levering!

Leuke aanbiedingen en snelle levering

super snel en goed

Geen gedoe, lekker duidelijk, 100% top

Snelle levering toppie

Altijd goed en veilig goede prijs.

voor herhaling vatbaar!

prima geregeld☺

Helemaal top!

Erg snelle levering met een ruim assortiment. Niet geheel onbelangrijk vaak de goedkoopste. Ik kom snel weer terug.

Uitstekende probeleemoplossing!

Echt beoordelen kun je een winkel pas wanneer er een fout optreedt. Zo had ik een bestelling gedaan voor 3 tubes van 175ml, maar ontving 3 tubes van 100ml. Na mijn mail had ik de volgende dag de juiste hoeveelheid al in huis. Een dergelijke klachtafhandeling verdient 5 sterren!

Word niet geleverd

Ik werk in de zorg. En had handcrème nodig om mijn uitgedroogde handen te verzorgen. Ook desinfecterende gel besteld en meteen betaald. Alleen bevestigingsmail gehad verder niets meer gehoord of gezien. Artikelen zijn niet geleverd.

Ontzettend snelle levering

100% betrouwbaar. Zelfs in deze tijd, waarin ze zelf op de website waarschuwen voor langere levertijden werden de door mij bestelde producten beide keren dat ik heb besteld binnen 20 uur na bestelling al prima verpakt aangeleverd. Als dat logistiek lukt heb je de operatie als bedrijf goed voor elkaar. Chapeau

Heel erg fijne webwinkel.

Op zoek naar desinfecterende handzeep en handgel, welke overal waren uitverkocht, kwam ik bij 123schoon.nl terecht. Wat een goed bedrijf. Heel behulpzaam en er wordt meegedacht, gezocht, met tot gevolg dat ik ‘s avonds laat nog een bestelling kon doen en deze werkelijk de volgende dag werd geleverd. Heel erg prettig en ik zag dat ze nog veel meer producten hebben, dus ik ga hier vaker bestellen. Echt: superservice en niet te vergeten: goede kwaliteit producten. Dank jullie wel 123schoon.nl.

Veranderen betaalvoorwaarde

In bevestiging bestelling staat "Uw bestelling wordt verstuurd met acceptgiro, deze dient binnen 14 dagen na factuurdatum betaald te worden.". Maar vervolgens wordt ik gebeld en wordt me verteld dat ik eerst moet betalen en dan pas bestelling kan ontvangen. Heb bestelling geannuleerd. Vind het onacceptabel dat men probeert betaalvoorwaarde te veranderen nadat ik bestelling hebt geplaatst. Dit is winkel die blijkbaar uitgaat van wantrouwen naar nieuwe klanten. Dan vertrouw ik hen dus ook niet meer en ga niet eerst betalen en dan maar hopen nog mijn bestelling te ontvangen.

perfect

snel geleverd ,zeer klant vriendelijk ,zeker een aanrader

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser