Wil geen spam van Kiyoh

Ondanks uitgeschreven op de eerste mail, ontvang ik wederom deze email voor een review. Op uitschrijven geklikt waarop de melding komt dat ik al ben uitgeschreven. Waarom moet iedere webshop zo achterlijke mail sturen. Moet ik 5 sterretjes geven omdat het ze gelukt is de juiste producten in het doosje te stoppen?

Prima product en snelle levering

Prima webwinkel

Vileda borstel besteld. Volgende dag geleverd

Functioneel

Functioneel. Helaas aankopen niet te combineren met 123inkt dus twee maal verzendkosten. Verder doet een stofzuigerzak wat ie moet doen....

Keuze

Wat 123, allemaal heeft is een reuze aan artikelen, en alles van goede kwaliteit, maar ook een redelijke prijs. Als het niet uw keuze is, waar moet je dan heen...Nee 123 heeft het!

zeer tevreden

Na veel zoeken eindelijk kleine flesjes Cif gevonden. Een uitkomst, ik kan grotere flessen niet meer tillen. Bedankt!

Goede ervaring

Vaatwastabletten besteld en de levering verliep erg snel. Wel in de gaten houden of ze ergens anders niet in de aanbieding zijn want dan kan je wel eens duurder uit zijn. Maar het gemak wint het vaak alsnog.

Snel en handig

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede klantenservice na verkeerd ontvangen product, maar het moet eigenlijk in 1x goed zijn

Gekochte product komt niet overeen met plaatje op de website. Daarnaast een irritante retoursprocedure. Deze klacht is wel goed opgepakt.

zoals het hoort: afspraak is afspraak.

geen problemen. Geleverd zoals je het verwacht.

supersnel en gewoon goed!

Na bestelling van de door ons gezochte filters (tot onze verrassing ook in jullie assortiment) ontvingen we die supersnel bij ons thuis. En natuurlijk keurig verpakt en voorzien van de gebruikelijke kleine attentie! Altijd weer leuk!

Goede service, aan te bevelen ;)

Voordelig, gemakkelijk en snel.

Snelle levering waarbij het product zoals beschreven is.

Snelle service en product goed verpakt ontvangen.

Snelle levering, prima service

We hadden nooit bij jullie iets besteld,maar dit gaat steeds vaker gebeuren. Perfekt

Prima en snelle levering

Jammer dat er geen betaling achteraf mogelijk is.

Doet wat het beloofd

goede voorraad en nioet duur

123 heeft (ook de andere shops) mijn voorkeur.

Pluspunten

snel en netjes geleverd

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nadat bestelling incompleet was geleverd, is dit goed opgepakt en ontving dag erna alsnog de complete bestelling incl. flesje wijn!

Pluspunten

Goede prijs en product super snelle levering goede service

Never chance a winning team

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser