Ik kreeg alles zonder het gevoel te hebben belazerd te worden

De verzonden producten zijn zo puur en eerlijk, dat mis ik in de winkels. Hier is het "echt" kwaliteit wat ik mocht ervaren! Dat in combinatie met een super goedkoop aanbod van de producten! Hier kom ik zeker weten snel weer shoppen!

Hele snelle levering

‘s avonds besteld en de volgende dag in huis

duidelijke site, snelle levering

Ik was al bekend met 123 ink dat gaf me al vertrouwen. Mijn vermoeden is uitgekomen. Alles snel en correct verlopen

alles OK

zonder problemen besteld en snel geleverd

Fijne & snelle levering.

Was maar gewoon Swiffers om te stoffen. Had ik weer s nodig. Vind ze wel handig,en houden de stof vast.

Super snelle levering.

Snel en voor een prima prijs. Makkelijke site.

Gewoon goed

Snel

Wat een vondst

Mijn wasmiddel was er supersnel en bijna buitensporig goedkoop! Ik heb een nieuwe hofleverancier gevonden. :)

Zou in pakketautomaat afgeleverd worden; werd in winkel afgeleverd

Zou in box afgeleverd worden; werd in winkel afgeleverd. Dat is de tweede keer al.

Reinigt de vaat prima

Nooit geen gedoe meer met verstopt riool met smerig onopgeloste vaatpoederblokjes

een super fijne website.

een goede en duidelijke website, spullen wat ik zocht snel gevonden. super goede en snelle levering, veilig en goed verpakt. zal hier zeker vaker bestellen.

Originele producten, scherpe prijzen, snelle levering

snel en goed geleverd

Prima vlot geleverd

Jammer dat de verpakking was opengescheurd om de balpennen er uit te halen. Voortaan wil ik postnl. Daar Ben ik dik tevreden mee.

Snelle levering en alles compleet

Product als omschreven

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Kwaliteit geleverd

Heerlijk grote flessen met afwasmiddel.

super product gebruik dit al jaren

Ben bij 123 schoon terecht gekomen omdat het bij winkeliers die HG producten in hun assortiment hebben maar daar zit geen auto shampoo bij

De bestelling is keurig aangekomen!

De bestelling is keurig aangekomen!

Gedaan

Ik heb u al een review gegeven.

Snelle en prima service, goede producten

Zeer tevreden over de service, snelle bezorging. Ook als er en product geretourneerd moet worden! Prima.

Artikelen bevallen goed

Snelle levering & top producten

Hele snelle levering van betaalbare top producten! Zeker een aanrader om bij dit betrouwbare bedrijf te bestellen.

Conform bestelling geleverd.

Product werd snel geleverd, was goed verpakt en voldeed aan de door ons gestelde verwachtingen.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser