Snel geleverd goede aanbieding

Makkelijk te bestellen, goede prijs, lage bezorgkosten. Achteraf betaal mogelijkheid. Goed geregeld, snel uitgeleverd.

Echt top

Kwaliteit en prijs .. top Snelle levering ... top

Prima product

Mooi product tegen een nette prijs en snel geleverd

Groot assortiment bij 123. Makkelijk te bestellen en snelle levering

Zo makkelijk om te bestellen wat je nodig hebt. Het assortiment is groot en de levering snel. Voor mij als niet mobiel persoon een uitkomst.

Goede prijs Snelle verzending

Snelle levering!

Supersnel ontvangen!

Bijna goed

De levering was snel. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Alleen een supergrote doos met onderin heel slordig de artikelen. Waren omgevallen etc. Kortom Snel, maar slordig

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Eenvoudig om schoonmaakspullen tegen een goede prijs te bestellen. Bestelling erg snel geleverd.

Snel geleverd en top product. Makkelijk te bestellen, ben dus zeer tevreden

Snel besteld snel in huis

Wasmiddel besteld Zeer tevreden en goeie prijs

Prima webshop

Snelle levering en prima prijzen

Erg goeie service, mijn bestelling liep vast ergens bij postNL waar 123schoon natuurlijk niks aan kunnen doen. Mijn pakketje kwam maar niet en via postNL track and trace stond constant hetzelfde dat mijn pakketje nog niet is verwerkt, na een paar dagen nogsteeds hetzelfde en heb ik 123schoon een mailtje gestuurd. Hun hebben mij direct hetzelfde opgestuurd zonder extra kosten, hellemaal geweldig ! Dankjewel

Doen wat er beloofd wordt en dat is correct verlopen. Mijn vogende bestelling gaat ook weer via 123.

Mijn bestelling is correct verlopen. De volgende bestelling gaat ook weer via 123.

Snelle levering, en je krijgt wat je verwacht!

Met deze 123 shop had ik nog geen ervaring, maar ook hier wordt je niet teleurgesteld!

Super! Scherpe prijzen en snelle levering

Ik heb hier de xxl verpakkingen wasmachine pads gekocht. Bestelling en betaling gaan vlot, als ook de levering. Producten komen overeen, zoals op de website weergegeven én dat tegen een hele scherpe prijs!

Top service, geweldige producten

Pink stuff werkt echt perfect!!

Snelle levering en goed verpakt

Product snel gevonden en snel bezorgt.

Ik was op zoek naar een grootverpakking vaatwastabletten voor een goede prijs. Deze had ik hier snel gevonden. Het was vervolgens snel bezorgd.

Tabletjes doen hun werk niet naar behoren

De was tabletten zijn wel erg klein en vaat komt er grotendeels vuil uit. Ik ga eens proberen om 2 tabletjes ineens te gebruiken want dat past makkelijk.

Goed op de hoogte gehouden en snelle levering

Van bestellen tot levering van mijn aankoop is alles super goed verlopen. Ook mijn besteld product een plumeau is zoals omschreven en voldoet aan mijn verwachting.

Vlotte levering

Snel geleverd en goed verpakt

Goede producten en hele snelle levering!

Bij 123schoon producten van ScrubDaddy gekocht. Heel blij met de producten en de snelle levering!

Snelle levering extra check

Ik had de bestelling gedaan, werd op een gegeven moment gebeld omdat ze wilde checken of ik daadwerkelijk deze bestelling had geplaatst. En de volgende dag werd de bestelling geleverd, met regelmatig update hoe laat de levering zou zijn. Ik vind het een prima service

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser