Ontkleurder

De ontkleurder werkt perfect

Alles precies precies zoals besteld, en de volgende dag geleverd.

Prima Ervaring, alles was precies zoals besteld, en werd de volgende dag geleverd. Stevig ingepakt, zodat het niet beschadigen kon.

Ook 123 schoon is net zo fijn als 123 inkt

Snelle bezorging, goed verpakt en inclusief presentje.

Was er snel

Netjes en snel geleverd.

Netjes en snel geleverd.

helemaal top

gewoon zo als het hoort ,bestellen betalen en krijgen ,en snel . gewoon kei goed .

prima levering voor nette prijs

Ik kwam uit bij 123schoon.nl voor zwembadpompfilters. Snel besteld en keurig de volgende dag geleverd in doos. (Uiteraard met een reclamepen :) )

Snel en netjes verpakt geleverd

Snel en netjes verpakt geleverd

Erg goede ervaring.

Duidelijke en overzichtelijke website en supersnelle levering.

Goede klantenservice en snelle verzending

Na contact te hebben gehad met de klantenservice en vriendelijk geholpen te zijn geweest heb ik een bestelling geplaatst. De prijs was oke maar de verzending was top. De volgende dag had ik mijn bestelde product in huis. 4 sterren door de prijs. 5 sterren voor de service.

Gedaan zoals ik gewend was met 123inkt

Apparaat werkt goed, bestelling kwam redelijk snel

De beste prijs en service.

Leifheit is leifheit en dan kijk je naar de prijs, De prijs bij 123schoon is prima in vergelijking met andere. De levertijd is super snel. Kortom ik ben dik tevreden.

Tevreden over de aankoop. Volgende keer weer bestellen bij 123schoon

Snelle levering. Producten wat ik ervan verwacht.

Matig

De rest is goed, behalve de chloor tabletten, want die zijn nog maar paar maand houdbaar. Volgende zomer heb ik er niks meer aan. Vindt ik slechte zaak

prima zakken snel geleverd

Prima communicatie .

Voor zo ver als ik mij zo gauw kon herinneren ging die communicatie prima .

Heel blij

Snel in huis!!

Zoals gewoonlijk bij 123: Snelle en uitstekende service en vlotte afhandeling en een prima product.

Goed en op tijd geleverd

Ik heb filters besteld voor onze koffie automaat en die waren iets goedkoper dan bij de leverancier en ze werden op tijd geleverd!

Prima eerste ervaring

Goede service snelle bezorging

Vlotte levering, goed spul. Wel wat aan de prijs.

Reinigingsmiddel voor de motor gekocht. Binnen een dag geleverd. Duidelijk omschreven op de site. Vind het duur.

Bij het openmaken van het pakket bleek de fles te zijn gaan lekken. Ik heb direct foto’s gemaakt en naar 123schoon.nl gemaild. Het is uiteindelijk goed opgelost! ik vond het prettig dat ze me ook nog even hebben gebeld. Prima betrouwbare zaak waar ik de volgende keer weer iets ga bestellen!

Goed, maar kan beter

De bestelling is vrij snel verwerkt en geleverd en alles ontvangen wat was besteld. Enige is dat men op moet letten of flessen kunnen gaan lekken in een verpakking tijdens het transport.

zeer goed

Mevr zeg een goede uitleg per telefoon goede kwaliteit van aan koop

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh anmeldelser