Filter

Snelle levering en goed verpakt

Product snel gevonden en snel bezorgt.

Ik was op zoek naar een grootverpakking vaatwastabletten voor een goede prijs. Deze had ik hier snel gevonden. Het was vervolgens snel bezorgd.

Tabletjes doen hun werk niet naar behoren

De was tabletten zijn wel erg klein en vaat komt er grotendeels vuil uit. Ik ga eens proberen om 2 tabletjes ineens te gebruiken want dat past makkelijk.

Goed op de hoogte gehouden en snelle levering

Van bestellen tot levering van mijn aankoop is alles super goed verlopen. Ook mijn besteld product een plumeau is zoals omschreven en voldoet aan mijn verwachting.

Vlotte levering

Snel geleverd en goed verpakt

Goede producten en hele snelle levering!

Bij 123schoon producten van ScrubDaddy gekocht. Heel blij met de producten en de snelle levering!

Snelle levering extra check

Ik had de bestelling gedaan, werd op een gegeven moment gebeld omdat ze wilde checken of ik daadwerkelijk deze bestelling had geplaatst. En de volgende dag werd de bestelling geleverd, met regelmatig update hoe laat de levering zou zijn. Ik vind het een prima service

Mijn pakketje was de volgende dag in huis. Goede producten en vooral de electrische schoonmaakborstel maakt het schoonmaken helemaal een feestje. Ik bestel zeker weer.

Producten super en volgende dag (zondag) zelfs bezorgd.

Gedaan en geleverd wat beloofd

Alleen erg jammer , dat als je bij 123 inkt besteld, de bezorging apart komt en je dus ook twee keer verzendkosten betaald.

Gewoon goed

Gewoon goed

Goed product!

En correcte levering

Snel geleverd en goed verpakt

Zeer snelle en correcte levering

Het bestelde product werd de volgende dag al geleverd en voldeed kwalitatief volledig aan mijn verwachtingen.

Precies wat ik zocht voor een prima prijs en supersnelle levering!

Mijn inkt patronen bestel ik ook altijd bij 123 inkt.nl nooit geen problemen. Nu heb ik een bestelling bij 123 schoon gedaan en is tot volle tevredenheid uit geleverd

Snel geleverd, prima producten grote blij :)

Snelle bezorging en goed verpakt

De bezorging was super snel. In de avond besteld en de volgende dag in de middag al ontvangen. Producten waren goed verpakt om beschadiging te voorkomen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering zoals het hoord. Hulde

Superrrrr.

Snel en netjes.nogmaals super.

Klantenservice dik in order

Helaas paste het product wat ik besteld had niet, niet heel duidelijk omschreven maar wellicht zelf ook niet goed gelezen. Product kon direct retour, netjes te woord gestaan.

Toppie

Maakt goed schoon zonder krassen

mooie aanbieding

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123schoon.nl

123schoon.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment schoonmaakartikelen, stofzuigerzakken, persoonlijke verzorging en meer. Zoek gemakkelijk het juiste schoonmaakartikel of de juiste stofzuigerzak voor uw apparaat. Wij leveren razendsnel uit onze eigen magazijnen!

Kiyoh Recensioner