Top
Snel en goed geleverd
Klantenservice
Beveelt aan
21 July 2026
Michel
OUDE TONGE
Laden reviews...
3.243 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Heeft een totaal van 15.018 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,1
Review overzicht
De reviews tonen een overwegend positieve ervaring met snelle levering en betrouwbare service. Klanten prijzen de prijs-kwaliteitverhouding en de goede verpakking. Sommige reacties melden voorraadproblemen, kleurverschillen of levertijden, maar de reacties zijn meestal snel en behulpzaam. Over het geheel genomen waarderen klanten de winkelervaring positief.
Snel en goed geleverd
Klantenservice
Beveelt aan
21 July 2026
Michel
OUDE TONGE
Levering was snel, zoals op de website stond vermeld. De wijzonol was fijn in gebruik. Ik had eigenlijk nog houtlak willen bestellen, maar zoeken op kleur was heel onoverzichtelijk.
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
20 July 2026
Marleen
ROSMALEN
Mijn bedtelling kwam veel te laat aan. Ik had dan telefonisch contact opgenomen en de medewerkster wist mij te vertellen dat het product volledig uitgeput was. Deze melding had ik moeten krijgen toen ik het bestelde en betaalde !!! Ik was verplicht mijn product elders te kopen omdat ik het dringend nodig had, wat niet de bedoeling is !!!! De persoon aan de telefoon heeft uiteindelijk ingehaakt, wat ik heel onbeleefd vond. 2 dagen na mijn telefonisch contact kwam mijn bestelling plots toe. ????? Ik vind dit aboslut geen fijne samenwerking. Hopelijk doen jullie hier iets aan Groeten Rosita
Klantenservice
Beveelt niet aan
20 July 2026
Rosita
Belgie
Op 19 juni heb ik een bestelling geplaatst voor 2 blikken Wijzenol Transparant tuinbeits grenen. Op 9 juli heb ik bericht gekregen dat de tuinbeits niet geleverd kan worden. De kwasten en roerstokjes zijn wel toegestuurd. Volgende opmerkingen: Het kan voorkomen dat iets niet geleverd kan worden. Maar communiceer daar sneller over, niet pas na 3 weken. Biedt eventueel een vervangend vergelijkbaar product aan of cancel de hele bestelling. Het opsturen van alleen de kwasten en roerstokjes komt klantonvriendelijk/zinloos over als er geen verf bij geleverd wordt
Klantenservice
Beveelt niet aan
20 July 2026
Ted
Nieuwegein
Beste Ted,
Bedankt voor uw eerlijke feedback. We begrijpen heel goed dat het frustrerend is om pas na drie weken te horen dat de bestelde tuinbeits niet geleverd kan worden. Zeker als de kwasten en roerstokjes ondertussen wel worden bezorgd, terwijl u daar zonder de verf natuurlijk weinig aan heeft.
We hadden u hier veel eerder over moeten informeren en vinden het dan ook jammer dat dit zo is gelopen. Uw tip om in zo’n situatie sneller een passend alternatief aan te bieden of de volledige bestelling te annuleren, nemen we zeker mee. Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling.
Met vriendelijke groet,
Team de Verfzaak
Goede ervaring snelle levering ook prijs was goed
Klantenservice
Beveelt aan
20 July 2026
joris
Belgie
Verf was op tijd alleen het bedrijf wat het af moest leveren had het voor de deur neer gezet en we waren thuis.
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
20 July 2026
Kurt
Den Haag
Makkelijk besteld, prima overgekomen.
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
20 July 2026
Matthias
Aalten
perfecte service
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
20 July 2026
Frank
grave
Snelle en correcte communicatie en levering
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
20 July 2026
Ludie
Zwolle. Schiermonnikoog
Verf bestellen bij de Verfzaak is ‘n makkie. De gevoerde merken garanderen een goed resultaat. Het bestelproces verliep klantgericht en het schilderen resulteerde in een glanzend resultaat, waarvan de glans afstraalt naar de Verfzaak..!
Klantenservice
Beveelt aan
20 July 2026
Willem
Wijchen
Ene dag dag besteld andere dag in huis
Klantenservice
Beveelt aan
20 July 2026
S
Papendrecht
Prima prijs en geleverd zoals beloofd
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
20 July 2026
Edwin
Schiedam
Item zoals beschreven, goede kwaliteit.
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
20 July 2026
Saskia
Den haag
De eerste keer in het filiaal Sittard geweest. Duidelijk aangegeven welke verf ik nodig had waarbij ik al gauw te horen kreeg dat ik een slechte keuze maakte. Ondanks dat ik kenbaar maakte weloverwogen tot deze keuze gekomen te zijn, werd er herhaaldelijk geprobeerd mij andere merken aan te smeren. Om uiteindelijk sociaal wenselijk te horen "maar het is uw beslissing natuurlijk". Vervolgens werd de verf besteld en zou deze enkele dagen later bezorgd worden. De bezorging bleef uit, evenals duidelijke communicatie. In een poging om alsnog duidelijkheid te verkrijgen over mijn bestelling werd mij simpelweg geadviseerd "tja, dan moet u maar via de site bestellen en annuleren we de huidige bestelling in ons filiaal". Geen service en ondertussen enige vertraging opgelopen in ons verbouwingsproces. Vervolgens de 2e keer direct via de site verf besteld en blijkt deze niet in 10 liter geleverd te kunnen worden. Of ik wil bijbetalen zodat er 2x 5liter gemengd kan worden. Na telefonisch contact met de klantenservice zeer ontevreden en zonder oplossing achtergebleven. De mevrouw kapte me af, ging in discussie en vond dat het probleem bij mag lag. Ik had de kleur anders moeten invoeren op de site.. Ik kon een klacht indienen en vervolgens werd de verbinding verbroken. Service? Dat kent de verfzaak blijkbaar niet.. ik kom er niet meer!
Klantenservice
Beveelt niet aan
20 July 2026
Danique
Susteren
overzichtelijk en klantvriendelijke site en snelle levering!
Klantenservice
Beveelt niet aan
19 July 2026
Petra
Zoetermeer
Zie boven
Klantenservice
Beveelt niet aan
19 July 2026
Bea
Dordrecht
Beste Bea,
Bedankt voor uw review.
Wij hebben uw bestelling nogmaals voor u nagekeken, zowel de order als de bijbehorende factuur. Hierop zien wij dat er geen kwast bij de bestelling is besteld.
Om die reden is deze ook niet meegeleverd met uw bestelling.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Toen we we onze bestelling kregen bleek een verfpot gedeukt. De buitenkant van de verpakking zat onder de verf (en de bezorger ook). Na een mail met foto's werd de bestelling meteen kosteloos opnieuw verzonden.
Klantenservice
Beveelt aan
19 July 2026
Stef
Zemst
Goede service
Klantenservice
Beveelt aan
19 July 2026
Sara
Amsterdam
Als aandachtspunt wellicht dat het voor mij niet helemaal duidelijk of de verf die ik bestelde watergedragen was. Kan misschien in de specificaties erbij gezet worden
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
18 July 2026
Alie
Varik
Ik heb potloden besteld en die lagen los in een veel te grote doos. Ik hoop dat ik ze nog kan gebruiken zonder dat de punten breken. Wel heb ik hierover contact gehad met het bedrijf en, mocht het zo zijn dat ze inderdaad vanbinnen gebroken zijn, kan ik nieuwe krijgen.
Klantenservice
Beveelt niet aan
18 July 2026
Maggie
Den Haag
Beste Maggie,
Bedankt voor je review en fijn dat je hierover al contact met ons hebt opgenomen. Vervelend dat de potloden los in een veel te grote doos zijn aangekomen. Dat begrijpen we heel goed en dit had natuurlijk beter verpakt moeten worden. We hopen dat de punten goed zijn gebleven en je de potloden gewoon kunt gebruiken. Mocht blijken dat er toch beschadigingen zijn, dan zorgen we uiteraard voor een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Team de Verfzaak
Goeie verf en snelle levering, helemaal top,nouja, bijna helemaal top, want het gratis roerstokje zat er niet bij maar ik heb me gered hoor!
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
18 July 2026
Daan
KLOOSTERHAAR
Very happy with the order, delivery timing and all.
Klantenservice
Beveelt aan
18 July 2026
Yasmeen
Brussels
Snelle levering, netjes verpakt.
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
18 July 2026
Diana
Babberich
Goede verf voor een lage prijs ,een goed begin aan het klushuis.nog vele meters te gaan.
Klantenservice
N.v.t.
Beveelt aan
18 July 2026
Yvette
Nieuw heeten
Zocht verf op kleur, eerst bellen of dat kon en een vriendelijke stem aan de ander kant vertelde hoe dat eenvoudig ging, het was inderdaad geen enkel probleem dus direct bestel scherpe prijs en snelle levering had het de volgende dag al in huis, juiste kleur en goed in gepakt, top service dus nooit meer op een ander verf kopen
Klantenservice
Beveelt aan
17 July 2026
Victor
Hilvarenbeek
Magalhaesweg 8
5928 LN Venlo
Branch
Bouw, Constructie
Specializations
Coating, Verf
Webshops
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.