Prima producten voor een democratische prijs.
Na bijna 2 maand wachten op mijn bestelling met steeds valse beloftes qua levering beslist om bestelling te annuleren en elders te bestellen (in Nederland) waar ik mijn bestelling 1 dag later ontvangen heb. Bij terug betaling hebben ze nog een poging gedaan om de verzendingskosten achter te houden terwijl er nooit geen levering is geweest. Nadien is alles correct terug betaald. Zal toch nooit meer bij deze firma bestellen
Hey Dirk, Bedankt voor je bericht, maar we vinden het wel jammer dat je ons een "totaal onbetrouwbare firma" noemt. We snappen dat je frustratie groot is, en dat spijt ons echt. Bij jouw bestelling liep het helaas fout door problemen bij onze leverancier. Ze hebben ons meerdere keren beloften gedaan die niet werden waargemaakt, waardoor we ook jou niet goed konden helpen. We hebben geprobeerd je zo goed mogelijk op de hoogte te houden en mee te denken over oplossingen, maar helaas konden we de situatie niet rechtzetten zoals we hadden gehoopt. Wat de verzendkosten betreft: dat was echt geen opzet. Onze collega had dat al rechtgezet voordat je ons erover mailde, maar we begrijpen dat het niet ideaal overkwam. We vinden het heel jammer dat je zo'n slechte indruk van ons hebt overgehouden, want we proberen altijd alles zo goed mogelijk voor onze klanten te regelen. Soms zit het gewoon tegen, hoe graag we het ook anders willen zien. Nogmaals sorry voor het ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons hierover te schrijven. Met vriendelijke groeten, DHZ-Proshop
Soudal product besteld en snel geleverd
een vlotte levering. Vriendelijke behandeling, professionele afhandeling van de levering
Snel besteld, snel geleverd. Goede communicatie. Topproduct is stevig verpakt toegekomen. Dankuwel.
Is gewoon goed
100 % OK, snelle levering correcte materialen.
correcte en vlotte levering
Parfait...
Ik wacht nog steeds op 1/3 van de bestelde en betaalde goederen
Hey André, Onze excuses allereerst voor de langere levertermijn! Dit item staat al enige tijd in backorder waardoor we de beschikbare items reeds hebben toegestuurd. De verwachte datum was begin deze maand maar na telefonisch contact met de leverancier werd dit weer verschoven naar eind deze maand. In de orderbevestiging mail vind je hierover ook aanvullende info dat we dit steeds communiceren via je order detail met het veld 'Verwachte leverdatum'. In de toekomst (hier zijn we achterliggend nog mee bezig) zal bij het wijzigen van deze datum ook een automatisch bericht worden gekoppeld dat je hiervan sneller en correct wordt geïnformeerd. Onze excuses nogmaals, we werken eraan! Fijne dag nog! Met vriendelijke groeten, Dhz-proshop
Alles vlot verlopen en snel geleverd
.
Heel leuk om als zelfstandige hier te winkelen. Zo goed als alles verkrijgbaar (kleuren) , snel geholpen, online bestellen, ... Goeie service
Goede ervaring het juiste product, enkel de verzendkosten zijn een beetje hoog
produkt is bruikbaar met wat persoonlijke aanpassing, foto klopt niet met de werkelijkheid
Hey Johan, Bedankt voor je eerlijke review! Ik heb het even nagekeken en wat je vermeld klopt inderdaad. Initieel hebben we de afbeeldingen gebruikt die door de leverancier worden aangeleverd maar in dit geval wijkt het inderdaad af. We hebben inmiddels een nieuwe correcte afbeelding toegewezen aan dit product. Fijn weekend! Met vriendelijke groeten, Het Dhz-proshop team
Één van de producten was technische niet in orde. Service afdeling reageerde snel en klantvriendelijk en zette dit onmiddellijk recht. Correct product werd heel snel na geleverd.
Goede service
Het kan niet beter!
Snel geleverd Vele siliconen op ral kleur in voorraad
moesten zij het product dat u zoekt niet hebben geen nood zij zorgen er wel voor
Altijd fijne ontvangst, goed advies en kwaliteitsvolle producten
Heel tevreden. Ondanks een flater van Bpost heb ik mijn bestselling gekregen dankzij een medewerker van pro-shop die het bij mij thuis bracht.
Top service!
Verkeerde product geleverd!Daarna het gewenste volume NIET MEER voorradig...Nooit meer voor mij !
Hey Marc, In dit geval hebben we volledig begrip voor je slechte review. Het is helaas totaal in de mist gelopen met je bestelling waarvoor nogmaals onze oprechte excuses! Initieel hadden we de gevraagde producten voldoende op stock maar helaas werd de verkeerde kleur klaar gepakt en toegestuurd. In tussentijd is er dan een andere order van een klant binnen gekomen waardoor dit item niet meer op stock was bij ons. Hier bovenop was er dan plots nog een backorder bij Soudal van het product... en zo hadden we niet de mogelijkheid om het correct en tijdig voor je op te lossen. Helaas zijn het hier opstapelingen van problemen geweest en kunnen we niet meer dan nogmaals onze excuses aanbieden! Mvg Dhz-proshop
English option would be appreciated. One would then be able to get that some products are not in stock and would request extra time to be delivered. Items corresponding to description shipped adequately.
Hi Frederic, We are a bit surprised of this review. As i was looking trough our malings and return requests i could not find any communication of you asking for a cancellation or a return. Can you let us know trough mail how you send this to us or how you tried cancelling this? (info@dhz-proshop.be) Beside this communication that we did no receive, as i see in your order details you ordered a Fischer item that is not standard on stock. That's why the expected delivery time for this is approx 7 work days, you can find this info in the product detail page. We have a message on every page that, when everything is enough on stock and the order is placed and payed before 16u, every order will be shipped the same day. But we don't over promise things, that's why we have an expected delivery time with every product individual. For your order, this took indeed a bit longer to get to our facility since the ordered item was also not standard on stock with our supplier. This is something we only get to know when they send us the order confirmation. For this, we add a new ETA date in your order detail for correct follow up for you to see in your account. We are off course very sorry to hear that some things did not go as smooth as you wanted. If you want a proper solution to resolve this, just contact us by mail and we will get back to you on this! Best regards, Dhz-proshop
Originele beoordeling
Claims to ship in 1-2 days, it took 10 days to ship. In the mean time I tried to cancel the order but they ignore it. Of course I bought it elsewhere since I was needing it so I had the products twice now...
Hi Frederic, We are a bit surprised of this review. As i was looking trough our malings and return requests i could not find any communication of you asking for a cancellation or a return. Can you let us know trough mail how you send this to us or how you tried cancelling this? (info@dhz-proshop.be) Beside this communication that we did no receive, as i see in your order details you ordered a Fischer item that is not standard on stock. That's why the expected delivery time for this is approx 7 work days, you can find this info in the product detail page. We have a message on every page that, when everything is enough on stock and the order is placed and payed before 16u, every order will be shipped the same day. But we don't over promise things, that's why we have an expected delivery time with every product individual. For your order, this took indeed a bit longer to get to our facility since the ordered item was also not standard on stock with our supplier. This is something we only get to know when they send us the order confirmation. For this, we add a new ETA date in your order detail for correct follow up for you to see in your account. We are off course very sorry to hear that some things did not go as smooth as you wanted. If you want a proper solution to resolve this, just contact us by mail and we will get back to you on this! Best regards, Dhz-proshop
Dennenlaan 12 C
2340 Beerse
Ontdek Dhz-proshop, dé bestemming voor een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige doe-het-zelf verbruiksartikelen. Of je nu een gepassioneerde doe-het-zelver bent of een ervaren professional, onze winkel biedt alles wat je nodig hebt voor jouw bouw- en industrieprojecten. Bij Dhz-proshop streven we ernaar om jouw projecten tot een succes te maken. Daarom hebben we ons assortiment zorgvuldig samengesteld met een focus op kwaliteit en veelzijdigheid. Als dé Soudal referentie in de markt, zowel online als offline, bieden we duurzame en betrouwbare oplossingen voor al je hecht- en afdichtingsbehoeften. Daarnaast garanderen onze ruime selectie van schroeven en bouten dat je altijd de juiste bevestigingsmaterialen tot je beschikking hebt, ongeacht de specificaties van je project. Bij Dhz-proshop geloven we dat goede service het fundament is van een succesvolle samenwerking. Ons team van experts staat altijd klaar om je te voorzien van deskundig advies en ondersteuning. We streven naar snelle leveringen, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen, zodat jij je volledig kunt concentreren op je projecten. We zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons stelt en we waarderen het als je de tijd neemt om jouw ervaring met ons te delen door middel van een beoordeling. Samen bouwen we aan succes! We kijken ernaar uit om je regelmatig te mogen verwelkomen in onze winkel, waar je kunt profiteren van ons uitgebreide Soudal assortiment, onze ruime selectie bevestigingsmaterialen en onze toegewijde service! Met vriendelijke groet, Het gepassioneerde team van Dhz-proshop
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.