Niet ontevreden

IK werk veel met audio en heb mixen en remixen op mn nJottacloud staan. Het enige vervelende vind ik dat je audiotracks niet kunt pre viewen. Nu moet je iets eerst downloaden voor je het kuntr luisteren. En dat is heel frustrereend als het niet de goeie versie van bijv. een mix blijkt te zijn. Dit had ik al eerder aangegeven, ik heb hier nooit iets op terug gehoord. Bijna in alle clouds heb je die mogelijkheid... behalve bij jullie.

gemakkelijk, snel en zeker

ik gebruik liveschijf als backup maar ook om op meerdere apparaten bestanden te kunnen inzien en te kunnen downloaden. Mijn enige probleem is dat het nog niet op linux beschikbaar is. Ik heb zowel windows als linux en backup van linux moet nu nog via een copy naar windows.

Nn

Prima goed werkende cloudservice

Gebruik al enkele jaren deze cloudservice. Nooit enig probleem ondervonden

Dat wat het moet doen zonder problemen

Praktisch en gebruiksvriendelijk

Bu maken van je gegevens gaat zonder problemen. Uploadsnelheid is heel goed. Instellen van het programma is gebruiksvriendelijk. Is een zeer betrouwbaar systeem.

Snelle, betrouwbare en betaalbare online-backup

In het verleden heb ik bij andere back-up-aanbieders slechte tot zeer slechte ervaringen gehad, maar bij Jottacloud loopt alles prima en sinds Liveschijf de Nederlandse liaison is ben ik helemaal tevreden. Doordat er nooit problemen zijn heb ik ook nooit contact met de medewerkers van Liveschijf en dat is natuurlijk wel een beetje saai, maar uiteraard toch plezierig. Zodra je een bestand op je PC, tablet of telefoon opslaat of wijzigt gaat er direct een kopie naar Noorwegen. De daar opgeslagen bestanden zijn vanaf al je apparaten makkelijk te bekijken en desgewenst te downloaden. Onbeperkte snelle en probleemloze opslag tegen een vriendelijke prijs, wat wil je nog meer.

Altijd en overal toegang tot je backups!

Onbeperkt data opslaan in de cloud compleet beveiligd. Zorgeloos.

Eenvoudig op te zetten en werkt stilletjes op de achtergrond

Ik gebruik LiveSchijf al aantal jaren als cloud-backup maar gelukkig nog nooit nodig gehad. Wat ik wel een beetje mis is dat er geen historie wordt bijgehouden: bestanden die je verwijderd zijn meteen weg. Je kunt ze weliswaar nog een maand terughalen, maar dan is het toch echt gebeurd. Aan de andere kant, als die optie zou worden toegevoegd, dan kan dat uiteraard niet tegen deze prijs.

Oke

Heel erg oke

Mooie cloud opslag tegen een scherpe prijs

Liveschijf levert een mooie cloud opslag tegen een aantrekkelijke prijs. Als er al iets te verbeteren is, dan is het bijv het kunnen contacten via een remote drive.

Prettig en veilige backup-systeem met vriendelijke helpdesk.

En daar valt eigenlijk niets meer aan toe te voegen.

Prima service en opslag

Geen

Goed product

Jammer dat er een snelheids beperking is na 5tb

goede ervaring, doet wat het beloofd.

Ik heb een onbeperkte account en kan mijn frequente bestanden delen over verschillende PC's, kan mijn belangrijkste bestanden back-uppen en heb een archief waar ik dit vroeger allemaal op DVD's moest bijhouden. Hopelijk blijven ze nog lang bestaan.

Doet ongemerkt fantastisch werk

De back-up dienst heeft een goede prijs kwaliteitsverhouding. De app werkt simpel. Al een paar " recovery's" nodig gehad, probleemloos verlopen. Geen Amerikaanse servers onder de " patriot act"

Prima backup voor een nette prijs.

Probleemloze service en bij vragen snel reactie.

Heel fijne stabiele omgeving. Snel contact met klantenservice.

Onbeperkte cloudopslag voor een goede prijs

Goede en vriendelijke klantenservice

Bij vragen over updates, een probleem of andere zaken. Altijd een passend en meedekend antwoord.

Prima backup service!!

Gewoon goede back-up software!!

Had ik eerder moeten doen!

Ideaal! Onbeperkte opslag van alle filmpjes, foto's, documenten en alles wat je nog meer kan bedenken. Automatische backup van je telefoon. Voordelig en een veilig gevoel door het gebruik van Jottacloud. Enige (kleine) nadeel: direct afspelen vanuit je archief lukt niet op je laptop (wel op je telefoon). Dat zou een fijne verbetering zijn.

Werkt perfect!

Alle data in veilige backup!

nn

is goed

Top icm restic en rclone

Ik kan niet oordelen over de apps of interface van Jottacloud, omdat ik die niet gebruik. Voor automatische nachtelijke backups van mijn nas gebruik ik restic en rclone, en dat werkt als een zonnetje.

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 119,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!