Pluspunten

Kan altijd met vragen terecht en deze worden zeer vlot beantwoord.

Pluspunten

gewoon nuchter, waarmaken wat beloofd is of logisch daaruit voortvloeit veel q&a's op de website die vertellen wat je wilt weten om te kunnen beoordelen of ze hun klanten goed helpen helder antwoord als ik per mail een vraag stel

ik kon niet bij alle antwoorden op de q&a's beoordelen wanneer dit wel of niet van toepassing was, het antwoord was dus eigenlijk iets te kort

Pluspunten

Snelle respons

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Liveschijf beantwoord hun email en jottacloud vaak niet

Software is slecht Veel foutmelding Ondersteuning niet bekwaam p.s. gezien dat ik niet kan reageren op uw reactie, U weet natuurlijk dat dit gelogen is, heb u ook diverse emails gestuurd met screenshots. Emails worden niet beantwoord en u vraagt mij illegaal dingen door te sturen.

Pluspunten

Snelle en probleemloze afhandeling van de inschrijving. De software werkt probleemloos.

Wellicht iets mer uitleg over de software en mogelijkheden op de site.

Pluspunten

Snelle, persoonlijke aandacht bij installatie-issues

Rolverdeling LiveSchijf en Jottacloud kan iets helderder. Nu komen reacties van beide kanten, zowel uit NL als uit N.

Pluspunten

Een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor onbeperkte online backup opslag. De maximale up- en downloadsnelheid van mijn internetlijn (50/50Mbit) worden benut. Geen snelheidsproblemen ervaren. Daarnaast is de beveiliging ook goed geregeld met de mogelijkheid van 2-factor authenticatie. De administratieve afhandeling is erg snel. Een mooie en goedwerkende oplossing om belangrijke zaken veilig te backuppen naar de cloud.

Geen. Zeer tevreden.

Pluspunten

Snelle en adequate beantwoording van vragen. Goede prijs voor goed product.

Pluspunten

Zeer goede service, Zeer klantvriendelijk. Migratie naar Jotta via Liveschijf ging bliksemsnel en zonder een probleem. Nieuwe mobiele app voor Jotta blijkt zelfde RAW files te presenteren op de smartphone. Zeer tevreden! Prijs dubbel en daarna waard

Ga zo door!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

- Een van de weinigen die nog onbeperkt aanbied.

- Nas app ontbreekt. om direct vanaf je Nas te uploaden Ga eens 9 TB via je computer uploaden?? niet handig - Geen Webdav opties via Nas. - Onoverzichtelijke handleiding - Definitie onbeperkt twijfelachtig. Bij veel van deze diensten is/was onbeperkt 10 tb!

Pluspunten

Goed werkende backup service zonder maximum limiet!

Pluspunten

Live werken in documenten zonder up- en downloaden. Snel. Back-ups gaan automatisch.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

bij betaald account onbeperkte upload mogelijkheden, snelle upgrade van gratis naar betaald geregeld, werkt goed op apple

- Reageren traag/niet via de Facebook chat, zonde zet deze mogelijkheid dan uit zou ik zeggen. - zou graag de foto's per device gescheiden zien, staan nu allemaal verzameld bij elkaar.

Pluspunten

prima service. snelle reactie.

meerdere logins/accounts mogelijk maken voor 1 06-nummer. of dit op een andere manier zonder 06-nummer oplossen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle reactie Goed antwoord op mijn vragen Goede service

Pluspunten

Mooie praktische producten, klantgericht denken en een goede klantenservice!

Direct contact via chat/whatsapp.

Pluspunten

Doet wat het beloofd

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie na het opwaarderen account. Duidelijke taal.

Het zou fijn zijn om in Jottacloud een uitleg optie te hebben. Vooral over hoe het terugzetten en ophalen van ge-uploaded bestanden werkt.

2 sterren: slechter dan verwacht

het beheren van meerdere accounts door 1 persoon is volstrekt onmogelijk, voor iedere account moet je een ander telefoonnummer hebben. Helaas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel antwoord, vanwege het negatieve punt hebben we onze test verder geparkeerd.

Helaas is er geen mogelijkheid om bij de backup de optie delen met gespecificeerde gebruikers toe te passen, zoals wel mogelijk is bij de synchronisatie. Dat is voor ons een breekpunt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Na mijn aanmelding en de bevestiging van Liveschijf dat er een factuur zou worden gemaild geen factuur ontvangen. Ik heb nu rechtstreeks bij Jottacloud een abonnement afgenomen, dit was binnen 2 minuten geregeld zonder het omslachtige gedoe van eerst een factuur betalen.

Pluspunten

Since the added support of Linux the service is really an added value for me to store data outside my house. After some testing I decided to upgrade to the payed unlimited service.

Modern protocols like Webdav should be supported to be an enabler for other devices and software. It would be great if devices like a Raspberry Pi or other SBC's could use this service.

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 119,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!