Pluspunten

Onbeperkte opslag tegen een redelijke prijs. Databeveiliging volgens Noorse standaard Bevredigende reactietijden bij aanmelden en beantwoorden van vragen.

Op dit moment nog niet. Ik gebruik deze dienst pas een aantal weken.

Pluspunten

Snelle support via mail. Jottacloud werkt vrij makkelijk en snel. Dit is een goede oplossing voor onze fotobestanden. Overal ter wereld kan ik ze bekijken en ook via chromecast op de tv te bekijken. en dat voor nog geen 7 euro per maand. En het feit dat het in Noorwegen is opgeslagen en niet in een land waar met de privacy niet zo goed wordt omgegaan. Is echt een aanrader.

Pluspunten

Duidelijke website, mooi produkt. Mede omdat de data hoeveelheid onbeperkt is en er op veilige Noorse servers wordt gewerkt. Interfaces met diverse apparaten eenvoudig maar duidelijk

Pluspunten

Super! Goede prijs/kwaliteitverhouding en een meer dan prima product voor zowel particulier,ZZP en MKB-ers.

De initiële eenmalige activeringsprocedure kan iets vriendelijker worden ingericht.

Pluspunten

Via website gemakkelijk toegankelijk

Na aanmelding staat op factuur dat bedrag automatisch wordt afgeschreven. Echter op site staat dat dit de eerste keer via overmaking moet gebeuren. Heeft zaken wat vertraagd. Daarnaast was me in eerste instantie de link met Jotta niet duidelijk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ziet er veilig uit. Prijs is zeker concurrerend.

Ik zou zo graag mijn eigen backup programma gebruiken. Dat zou kunne met sFTP, Webdav of S3 achtige methoden.

Pluspunten

alles werkt zoals het moet zeer heldere informatie supersnelle klantenservice

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er wordt snel via de mail gereageerd op een vraag.

Pluspunten

Tot nu erg tevreden. Goede service. Heb de dienst nog niet volledig uitgeprobeerd maar de basis werkt allemaal naar behoren

Geen

Pluspunten

Snelle reactie via mail

Telefonische bereikbaarheid zou nog meer mijn voorkeur hebben

Pluspunten

testperiode snel te starten duidelijk in uitleg

handleiding voor gebruik, gezien vanuit de gebruiker

Pluspunten

Vriendelijke interface. Snel ophalen en plaatsen van de mappen. 5 GB ruimte. Sync is snel en volledig. Goede communicatie met klanten over vragen.

Vrij lastig om met alle bewerkingen vertrouwd te raken. Uitleg op de site komt wat vluchtig over; kon wat minder abstract; liever gewoon duidelijk.

Pluspunten

De eerste indruk is goed en zij doen wat zij beloven. De tijd moet leren of alles naar behoren blijft werken.

Na het aanmelden duurt het lang voordat je een bevestiging ontvangt. LiveSchijf en Jottacloud lijken mij twee aparte bedrijven,

Pluspunten

Snel aangemaakt. Handige backup functie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een goede prijs/kwaliteitsverhouding al moet dit nog wel bewezen worden omdat backups over de langere termijn gemeten en bekeken worden.

De software (JottaCloud) is nog niet perfect, stopt nog om onverklaarbare reden (Mac) maar over het algemeen werkt hij wel. Stabiliteit van dit soort programma's is wel enorm belangrijk bij backups. Belangrijker dan allerlei fancy features.

Pluspunten

Snelle reactie op vragen per mail. LiveSchijf nu drie dagen in gebruik, werkt prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Snelle opwaardering na betaling.

Pluspunten

De kwaliteit/prijs verhouding is prima. De uploadsnelheid van de files is hoger dan bij veel andere aanbieders.

Pluspunten

prijs en locatie goed, snelheid goed, erg blij met hoe het nu werkt.

de feitelijke status van het proces niet altijd duidelijk. daar zit naar mijn idee een vertraging op.

Pluspunten

Transparant Gemakkelijk in Gebruik Goedkoop

Upload snelheid (grote bestanden) Aanmeldprocedure (betalen, maar niet direct access)

Pluspunten

Attente support denkt mee

Overstap service beter informeren ik kreeg nu 2 facturen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede service en feedback respons tijd.

Pluspunten

Ik werk nog maar pas met LiveSchijf, maar het ziet er naar uit dat het simpelweg doet waar het voor bedoeld is. Geen ingewikkelde interface waarbij je een dikke handleiding moet doorworstelen. "Just works", zou Steve Jobs gezegd hebben :-) De firma reageerde ontzettend snel op mijn mail. Dat is ook zeer fijn!

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 119,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!