Heel goed.

Werkt boven verwachting goed.

Werkt er goed en nagenoeg onmerkbaar op de achtergrond. Herstel van bestanden gaat moeiteloos.

Optimale backup is essentieel

Heb diverse backup systemen geprobeerd, maar als je echt professionele en betrouwbare zekerheid wil hebben is LiveSchijf de beste keuze. Bovendien met hun ongelimiteerde limiet voor een vaste redelijke prijs zijn ze ook goed betaalbaar. Dus zondermeer een 5 sterren aanrader.

Onbeperkte opslag, precies wat ik wil

Bij LiveSchijf heb ik onbeperkte cloudopslag voor een acceptabele prijs.

Jottacloud app houdt er regelmatig zo maar mee op.

Jammer, dat de app er regelmatig zomaar mee stopt. Het was verder een prima oplossing voor een backup in de cloud.

Prima geregeld allemaal

Mijn computer man adviseerde mij dit product aan te schaffenen probleemloos werkt het allemaal

Supersysteem

Supersysteem dat altijd goed werkt. Enige minpunt dat ik ontdekt heb is dat het niet zo onbeperkt is als ik dacht. Heb een keer door een fout te veel ge-backupped en toen ging hij in langzame backup modus. Maar toen had ik er ook echt veel staan. Buiten dat, perfect.

Simpel om overal en altijd alle bestanden veilig bij de hand te hebben.

Ik gebruik live-schijf al jaren, en nog nooit geen problemen gehad. Werkt altijd en overal en super handig ook op je telefoon.

Adequate opslag.

Onbeperkte opslag is in de praktijk geen werkbare onbeperkte opslag, want boven de 5Tb wordt de uploadsnelheid afgeknepen tot een onwerkbare snelheid. Gezien de recente prijsverhoging (30%!) zou het terecht zijn dit op te rekken naar 10Tb. Ik heb behoefte aan een statische opslag van meer dan 5 Tb en een flexibele van ca. 1 Tb, maar door het afknijpen gaat dit dus niet. De app is redelijk qua gebruikersvriendelijkheid, maar wordt niet bijgewerkt. Dark mode (Mac) werkt niet, maanden geleden aangekaart, maar wordt niet opgelost.

Stabiel en makkelijk

Het maken van BackUp en beheer ervan gaat erg eenvoudig. Vanaf elk device is je data beschikbaar.

Bijna perfect.

Spijtig dat je de foto's in het album zelf niet kan klasseren zoals bij Google. Foto's worden geklasseerd volgens timestamp.

Gewoon goed

Selecteren van de mappen om in cloud op te slaan werkt heel gemakkelijk. App werkt op de achtergrond en je kunt real time inzien.

Prima opslag dienst

Voor de backup van mijn flinke hoeveelheid data gebruik ik al jaren de opslag van LiveSchijf. Het is eenvoudig, veilig en betrouwbaar. Ik ben dan ook zeer tevreden.

Super snel

Simpele en snelle oplossing aangedragen!!

Gewoon goed

Jottacloud, altijd uw bestanden binnen handbereik !!

Foto's en bestanden bekijken met altijd de laatste versie van uw geüpdate bestand. Handige tool en makkelijk als je eens een bestand verloren bent of het bestand beschadigd is. Top

Goede, betrouwbare service

Zowel het product (online back-up) als de supportdesk werkt snel en efficient.

Gemakkelijk en veilig bestanden opslaan

Een eenvoudige mogelijkheid om jouw bestanden veilig op te slaan. Ik heb hier verder geen omkijken naar. App werkt naar tevredenheid.

Dagen werk gehad

Jarenlang prima gebruik gemaakt van een cloudoplossing van Liveschijf. Ongeveer 500GB aan zakelijke en privé gegevens bij deze club weggezet. Bij een wijziging van Laptop ging het niet goed. Mijn persoonlijke dashboard was online niet bereikbaar om de software te installeren. Blijkbaar was het SSL-certificaat niet automatisch verlengd. Dat heeft me een aantal dagen zonder beschikbare gegevens gekost. Liveschijf was in die periode wel bereikbaar maar kon niets betekenen. Uiteindelijk heb ik de onlineschijf kunnen installeren. Om te werken met mijn gegevens heb ik elk bestand handmatig moeten downloaden. Dat heeft nog eens dagen gekost. Omgerekend een fikse kostenpost voor mijn eenmanszaak. Een tegemoetkoming heeft vooralsnog niet plaatsgevonden de factuur voor 2023 lag gewoon op de "mat".

Voldoet volkomen

Prima prijs-kwaliteit verhouding, veel opslag, gemakkelijk te bedienen, adequate klantenservice.

Heel blij mee

Erg blij met deze service. Al mijn data wordt netjes in Europa opgeslagen. Veiliger kan ik niet bedenken. Je kunt kiezen tussen synchroniseren of backuppen. En via de app van Jotta kan dat ook nog eens automatisch. En de prijs is ook nog eens zeer concurrerend. Ik ben fan

Betrouwbaar en veilig

Op al je computers staat de data op je harde schijf (dus ook offline te bewerken). Op je telefoon kan je dezelfde data ook vinden. Helaas kan je de data op je android telefoon niet in de cloud bewerken.

Fijne Cloud oplossing, Gebruiksvriendelijk en goeie app.

Ik ben al jaren fan van Jottacloud. Een gebruiksvriendelijke cloud oplossing en app die betaalbaar is. 2 punten van verbetering: 1 - Het zou mooi zijn als er een geautomatiseerde email zou kunnen verzonden worden op het moment dat gedeelde bestanden gedownload zijn net als bij Wetransfer. 2 - Het zou netjes zijn als er in het vervolg vooraf wordt aangegevens dat er een prijsstijging is. Een verhoging van € 75,- naar € 99,- p/j is best vors zonder aankondiging.

Makkelijk, veilig en Nederlandse support

Probeer het (gratis) en ervaar hoe simpel en veilig het is om een on-line backup te hebben van jou data, foto's, etc. Ook om te delen van informatie/foto's (ook tijdelijk)

Prima stabiele cloudoplossing

Prima stabiele cloudoplossing om je foto’s en administratie digitaal te archiveren.

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 119,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!