Super fijne cloud oplossing, zeer gebruiksvriendelijk en niet al te duur.

Nu al een paar jaar fan van Jottacloud. Mooie gebruiksvriendelijke app. En betaalbaar. Verbeterpunten: Klanten informeren over prijsstijging. Een prijsstijging van € 75,- naar € 99,- per jaar zonder aankondiging is best veel. Het zou super zijn als je een email zou kunnen krijgen als gedeelde bestanden gedownload zijn. Net als bij Wetransfer.

snelle automatische backup

zodra ik iets op een van mijn computers wijzig, zie ik even later een berichtje dat de backup is voltooit. Prima toch. Weer iets wat ik zelf niet aan hoef te denken.

Werkt zoals verwacht.

so far so good

2 keer een oude versie van een bestand terug moeten halen, werkt prima.

Zeer tevreden.

Héérlijk, zo'n "extra harde schijf" erbij, voor al je (onbeperkte) opslag. W.m.b. geld volledig waard.

Prima snel en deskunig geholpen!

Ik kreeg snel en terzake doende antwoord en zelfs de faktuur werd mij nagezonden!

Administratie niet op orde

Het product heb ik niets op aan te merken: uitstekend! Maar administratief klopt het niet: Allang betaald, maar toch krijg ik mail om het abonnement te verlengen en te betalen en er wordt min of meer gedreigd dat mijn gegevens worden verwijderd. Zeer slordig en irritant!!!

Ok

1 groot minpunt: via de site geen mogelijkheid om overzicht te krijgen van een map (total size, aantal files...)

Prima, werkt gewoon

Heb weinig contact met LiveSchijf, maar dat is in de ruim 10 jaar dat ik gebruiker ben nog niet ect nodig geweest. Het werkt gewoon (onder de naam JottaCloud)...

stabiel platform, erg duur

Werk al een aantal jaren met LiveSchijf. De cloud omgeving werkt goed en is stabiel. Het doet wat het moet doen. De prijs is de afgelopen 2 jaren explosief gestegen. Daarom erg duur voor wat je ervoor krijgt. Even overstappen naar een ander is lastig als je 15 gebruikers hebt aangehaakt. Als klein MKB bedrijf met 15 gebruikers was een meer gefaseerde opbouw van het tarief wenselijk geweest.

Erg makkelijk in gebruik

Ik zou graag nog meer ruimte willen gebruiken zonder snelheid te verliezen.

nn

nn

Overal toegankelijk!

Altijd en overal toegang tot je documenten. Top! Tip: scanner jottacloud meerdere pagina's in 1 document toestaan. Dat is nu niet het geval. Ik gebruik nu een aparte app om mijn papieren te scannen en deze deel ik dan weer op jottacloud.

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 119,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!