Kwaliteit voor een goede prijs

Werkt heel goed en makkelijk

Weinig gebruik van gemaakt helaas!

Een goede automatische backup voor een redelijke prijs

Fire and forget! Overzichtelijk. Degelijk. Wel veel onduidelijke berichten over het feit dat er weer eens data is gewist terwijl er niets aan de hand is.

Eenvoudig en goed

Doet precies wat het moet doen. Beste van dit product is dat ik vrijwel oneindig aantal devices en data kan backup-en. Handig om iets terug te vinden als er iets mis is.

LiveSchijf werkt simpel en heel goed

Het instellen van de backup is heel makkelijk en eenmaal ingesteld heb je er geen omkijken meer naar. Het enige dat je merkt is een popup dat er een backup is gemaakt als je nieuwe bestanden hebt toegevoegd in de mappen waarvan LiveSchijf een backup moet maken.

Heel tevreden.

Ik kan altijd op Jottacloud terug grijpen. Maak er ook heel veel gebruik van met de app van mijn mobiele telefoon om wat op te zoeken.

Top! Werkt erg goed en snel

Makkelijk in gebruik en werkt erg snel. Dit tegen een goede prijs. Absoluut tevreden!

top backup met goede voorwaarden

meerdere systemen backuppen met onbeperkte opslag voor een redelijke prijs ! Top

Correct en keurig

Prima beheersysteem.

Betrouwbaar. Het werkt altijd.

Ik maak al vele jaren gebruik van dit programma. Het is heel betrouwbaar, makkelijk te bedienen en het werkt altijd. Ook de handleiding en de FAQ zijn super handig.

Zeer stabiel en betrouwbaar

Ik gebruik Liveschijf al jaren als back-up oplossing voor mijn thuis-server. Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad. Het valt mij vooral op dat de service weinig capaciteit vraagt en niet stoort met mijn werkzaamheden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Onedrive van Microsoft of Drive van Google. en de prijs voor onbeperkte opslag is voorlopig nog de voordeligste.

Backup zonder fuzz

Niet nadenken en toch niet bang zijn om je data te verliezen. Eenvoudig in te stellen.

Goed ,werkt altijd op alle telefoons en pc's

Goed.werkt altijd.

Uitstekende Cloudservice

Eenvoudig en betrouwbaar

Goede externe opslag met grote capaciteit

Veel opslag ruimte voor backup, archief en foto's, werkt erg handig met een kleien programma op je computer of mobiel (App) en de backup wordt automatische gemaakt. Ook handig optie om (grote) bestanden voor een ander even bereikbaar te maken, door een link te sturen. Goede prijs/kwaliteits verhouding

Geen omkijken naar mijn belangrijke documenten en foto's

Al jaren trouwe klant bij live schijf , en dat bevalt me heel goed. Bestanden zijn makkelijk in te zien via telefoon en tablet. En als er wat is helpt de klantenservice je goed. Dus een fijn idee dat je bestanden ook veilige in de cloud staan.

Betrouwbaar, snel, goede prijs

Zo goed als onbeperkte online opslag voor een hele goede prijs. Tot 700Mbit upload zorgt dat alle gedigitaliseerde content, zoals foto's en video's met emotionele waarde, snel in de cloud komt te staan.

Het werkt al jaren zonder dat ik iets merk

Goede ervaring. Inrichten was destijds even werk, maar sindsdien werkt het probleemloos.

De ideale oplossing voor online backup

Als je ongelimiteerde online backup wilt is de oplossing van LiveSchijf/Jottacloud ideaal. Het is een kwestie van 1 keer instellen en je hebt er geen omkijken meer naar. Alle bestanden die ik op mijn dataschijf plaats zijn binnen een paar minuten gebackupd naar de cloud. Ik gebruik het naast een lokale backup mbv Genie Timeline. Hierdoor kan ik er van op aan dat ik altijd mijn data kan herstellen in geval van een calamiteit. Ik geloof dat je voor de lage prijs die LiveSchijf hiervoor rekent geen betere oplossing kunt vinden.

Goed geregeld

Nooit geen gedoe gehad, betrouwbaar.

Werkt naar behoren

Werkt zoals verwacht en synchroniseert goed met de gekoppelde schijf. Goed benaderbaar via app op de telefoon, waardoor ik altijd bij mijn gegevens kan.

Goed en stabiel product. Uitstekende software

Jottacloud werkt prima, zowel op Desktop als telefoon. Prima software, betrouwbaar en adequaat. Prijs/kwaliteit en kwantiteit is uitstekend.

Werkt perfect

Betrouwbare backup van al je belangrijke gege ens.

(Gebruiks-)onvriendelijk

Op zich wel goedkoop, maar men heeft een eigen idee van ‘onbeperkte ‘ opslag: het bedrijf verwacht van mij dat ik delen van mijn opslag verwijder vanwege mijn grote gebruik van opslagruimte. Verder wijzigt na 5TB opslag de uploadsnelheid naar een enorm traag niveau. Ten slotte is de app niet gebruiksvriendelijk.

Mijn ervaringen zijn zeker goed, maak er dagelijks gebruik van.

Vooral de synchronisatiemap is handig in dagelijks gebruik. Wij filmen en fotograferen veel op vakantie en willen daar toch een back up van. We hebben van jaren video en fotomateriaal en die wil je toch beschermen. We gebruiken al jaren Jottacloud als back up en zijn daar zeker tevreden over. Zal het zeker aanbevelen!

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 119,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!