goede prijs kwaliteit verhouding

Al zeker wat aangehad toen mijn harde schijf kapot was gegaan. Nadeel is dat de prullenbank de document structuur niet onthoud, maar ik had iig al mijn bestanden nog. Er zijn wat features die ik mis die handig zouden zijn, zoals per map zien hoeveel Gb/Mb het is, Of alleen zoeken binnen een map, maar gebruik dit al jaren en ben er superblij mee.

Zeer eenvoudig een snelle en veilige online back-up

Werkt zeer eenvoudig, alles is goed te controleren en simpel terug te halen.

Werkt zeer duidelijk en stabiel

Zowel synchronisatie als niet synchronisatie( archief) werkt duidelijk en efficient. Ook verplaatsen is perfect

Al jaren maak ik gebruik van de faciliteiten top

Al jaren maak ik gebruik van de faciliteiten top

Geweldig met opslaan naar schijf, maar wel met aantekening!

Op zich werkt het prima, maar wel met een aantekening voor verbetering! Alle foto's komen binnen op liveschijf onder tab Foto's en datums er bij gezet "prima" inmiddels alle foto's onder gebracht in albums, nu wil ik alle foto's verwijderen onder de tab foto's, ik heb immers alles al in albums gezet? als ik nu een of meerdere foto's (onder tab foto's) zoals ze binnen kwamen wil verwijderen, kan dit wel maar verwijderd hij de foto ook uit het album, nou dat wil ik dus niet! Hij verwijdert eerst de foto uit liveschijf (album) en dan ook onder foto's. Ik ben dus hier niet blij mee, albums moeten gewoon los staan van de foto's. Op dit onderdeel geef ik waardering een 3

Effectieve opslag voor belangrijke data en delen met opdrachtgevers

Effectieve opslag voor belangrijke data en delen met opdrachtgevers. Goede snelheden! Eerlijk bedrag.

Snelle ipload. Virtuele schijf.

Hoge throughput; geen bottlenecks tussen mijn device en Live Schijf. Gemak van virtuele schijf op PC.

Goed product

Goed product. Ik gebruik het als back up van mijn systemen. Gelukkig nog nooit nodig gehad, maar wel regelmatig getest en doet wat ik nodig heb.

Prima dienst

Niet duur en toch de zekerheid dat de bestanden op mijn desktop online staan. Erg prettig ook dat ik die elders kan benaderen vanaf mijn iPad en iPhone.

Erg betrouwbaar, werkt altijd op de achtergrond.

Heb nog nooit problemen met LiveSchijf gehad, weleens vragen over hoe ik iets het beste kan aanpakken, zoals de overgang naar een nieuwe pc. Ze beantwoorden mail dan snel en duidelijk, dus ik ben zeer tevreden!

Perfecte oplossing

Een keer echt nodig gehad en toen werkte het beter dan ik had verwacht.

Nooit problemen mee gehad

Al jarenlang klant en ik heb nog nooit problemen ervaren.

Alle data veilig

Prima backup systeem. Eindelijk verlost van andere complexe programma's die niet werken als het er echt op aan komt. Inclusief versie backup van files :-)

Hoge kwaliteit

Ik gebruik Jottacloud, de clouddienst van LiveSchijf. Het werkt keurig, nadeeltje is dat ik vaak moet inloggen via een sms-code en ik kan niet beoordelen of dat de veiligheid sterk verbetert. In elk geval duurt het enkele seconden voordat het sms'je binnenkomt, dus vertraging geeft het niet. De support van LiveSchijf is heel zorgvuldig, binnen kantoortijden.

Zeer goed.

Goede service, Onbeperkt data opslag. Bij problemen wordt je altijd snel geholpen. Het enige kleine minpuntje is dat ik soms eerst een file moet downloaden om 'm te kunnen openen. Verder een aanrader voor veilige, automatische en ruime opslag van bestanden.

Dit is een prima oplossing voor mijn backups

Gebruik het nu een paar jaar en nooit problemen gehad.

Razendsnelle uploads via de app. Prijs is redelijk voor onbeperkte opslag.

Razendsnelle uploads via de app. Ook downloaden gaat snel. Snap alleen niet waarom ik bij het inloggen schermen in het Noors moet krijgen. Maar echt hinderlijk is het niet.

Uitstekende opslagprovider

Ik maak al jaren lang gebruik van de dienst (eerst onder een andere naam) en ben zeer tevreden. Alle computers in huis worden netjes gesynchroniseerd, zoal het moet. Daarbij is er geen datalimiet dus ideaal

Zeer positief, ik raad het product vaak aan aan anderen.

Enige opmerkingen: herbenoemen van de backup namen is lastig, wisselen van PC impliceert opnieuw backup maken, kan dit niet door een 'link' te verleggen?

Betrouwbaar en veilig

Al jaren aangesloten op dit backup systeem. Ik ben een tevreden klant.

Eerst krijg ik via social media de vraag of mijn email adres is gewijzigd. Ze krijgen namelijk een foutmelding. Echter de factuur had ik gewoon op dit email adres ontvangen en ook betaald. Een week later krijg ik, op dat zelfde email adres, de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen. Zo niet dan worden mijn data verwijderd. Als ik vervolgens een email stuur met vragen over deze zaken krijg ik geen reaktie.

5 TB voor 79 Euro/jaar

5 TB voor 79 Euro/jaar, geen restricties qua intern apparaat of NAS. Het is een prima deal. Windows of Mac. Er is ook een gratis Linux app, rclone, voor gevorderden.

Nog geen problemen gehad dus super

Nog geen problemen gehad dus super

Doet wat het moet doen, voor een acceptabele prijs.

Doet wat het moet doen, voor een acceptabele prijs.

geen omkijken naar werkt goed

geen omkijken naar werkt goed

Jekerstraat 56

3521EH Utrecht

Over LiveSchijf

LiveSchijf biedt Nederlandstalige online back-up voor het opslaan, synchroniseren en delen van bestanden. Door de samenwerking met onze Noorse leverancier Jottacloud worden jouw bestanden beschermd volgens de strengste privacywetgeving ter wereld. Onze ongelimiteerde online back-up leveren wij tegen een lage vaste prijs van € 119,- per jaar inclusief btw. Probeer het tot 5 GB opslag gratis. Laat je overtuigen van de vele voordelen en meld je aan!