Mooie kleding,snelle levering. TOP

Mooie kwaliteit, goede pasvorm en modieus. Snelle levering. Ben zeer tevreden.

Leuk shoppen

Altijd leuk shoppen. Vrolijke website altijd. Leuke kleding, soms een beetje te duur. Maar het neemt niet weg dat ik altijd ga neuzen in deze webshop als ik niks te doen heb of gewoon als ik iets leuks zoek... en.....ik koop dan altijd toch iets... hahah. Gezellig shoppen in m'n eentje.

Positief

Leuke en mooie kleding en goede kwaliteit

Fijne site

Overzichtelijk en duidelijk. Fijn dat ze bij bikini,'s al bij het plaatje cup maten aangeven dat scheelt aanklikken

Snelle levering van fijne producten.

Super snelle afhandeling en bezorging

Prima denk ik

Net pas besteld super bikini

Alles netjes in orde

Alles netjes en op tijd bezorgd en goede kwaliteit

Mooie kwaliteit

De producten hebben een mooie kwaliteit. Zowel de maat en pasvorm als het materiaal

Super vriendelijk

De bestellingen komen op tijd en ze zijn vriendelijk. Wordt super geholpen.

Mooie overzichtelijke webshop

Artikelen zijn goed te vinden door de filters. Op de plaatjes staan de artikelen zoals ze ook werkelijk zijn. Fijne winkel met goede kwaliteit / prijsverhouding Aanrader!

Bestelling is altijd op tijd en terug sturen is ook super geregeld !

Gaat altijd prima nog nooit geen problemen gehad en bestel toch ider jaar bij lascana

Goede beschrijving van. Product en snelle levering.

Alles gaat vrij snel: bestelling, levering en afhandeling van retour. Ook het verrekenen.

Mooie kwaliteit en goede levering en retourbeleid

Word snel geleverd en makkelijk om iets te retourneren. Betrouwbaar!!

Ik bestel mijn kleding bij lascana. Goede kwaliteit, en hoef nooit iets retour te zenden. Ruime keuze.

Mooie kwaliteit en keus

Ik weet dat ik altijd een bikini kan vinden voor de vakantie. De sets zijn uitgebreid en mix en match zorg er voor dat ik kan kiezen wat ik het fijnste vind

Super goede en snelle service.

Zoals gezegd super goede en snelle service. Mijn bikini zag er heel luxe en mooi uit. Blijft ook erg mooi. Ik ben benieuwd naar de bikini die ik net besteld heb.

Wat een service

Snel, makkelijk en duidelijk.

Betere kwaliteit

Ben zeer tevreden blij met de kwaliteit en service

super snelle levering

Zeer tevreden over lascana, website is zeer duidelijk en de service is uitstekend.

Heerlijke nachtpon!!

Heerlijke nachtpon voor de zomer, nu 3 stuks in mijn bericht. Lekker luchtig door model en 100 % katoen.

Mooie badkleding.

Snelle levering, goede service, prima kwaliteit, goede pasvorm voor de grotere maat!

geweldig

Ik koop al jaren ondergoed en badmode van Lascana. Het zit gewoon perfect en houd zich goed in de was.

Kwaliteit artikelen top.

Charles Stulemeyerweg 2