Mooie beachwear

Hele mooie beachwear en fantastische website ook makkelijk in gebruik!

Goede kwaliteit

Bestelling is makkelijk te plaatsen, mooie collectie en goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Mooie kleding en goede kwaliteit en past heel mooi

Hele mooie kleding goede kwaliteit en past heel mooi

Duidelijke website

Veel artikelen maar altijd snel te vinden. Zeer duidelijke website.

Hartstikke goed

Snelle levering en prima service. Helemaal super

Goeie pasvorm, duurzaam materiaal en echt mooie kwaliteit

Prettig

Snelle levering en mocht er iets fout gaan dan kun je altijd contact opnemen, wordt je fijn geholpen

Fijne website, goede kwaliteit!

Al meerdere keren diverse dingen besteld, met name badmode. Zeer goede kwaliteit, ik kijk niet verder maar bestel altijd bij Lascana. Bedankt voor steeds weer de goede service.

Makkelijk bestellen

Website ziet er netjes uit, stappen zijn makkelijk om te bestellen. Ook fijn hoe duidelijk de korting word gecommuniceerd. Ik ben heel blij met mijn aankoop van mijn bikini!

Fijne overzichtelijke site met mooie artikelen

Goede website met duidelijke omschrijving en handige reviews voordat je gaat bestellen. Ook goede acties en vriendelijke klantenservice. Handig dat het zo'n overzichtelijke site is en je handig kan manoeuvreren tussen maten/modellen en aanverwante artikelen, dat scheelt veel tijd en ergernis. Chapeau voor deze ontwikkelaar! Daarnaast uiteraard erg mooie en kwalitatief erg goede artikelen, ik wil al jaren niets anders meer.

Mooie kwaliteit kleding

Mooie site, vorige bestelling is uitstekend verlopen. Jammer genoeg paste me veel dingen niet maar dat lag meer aan mijn lengte en figuur. De kleding is net zo mooi als dat op het plaatje wordt weergegeven. Hoop dat mijn bestelling me nu als gegoten zit. Veel keuze. Chapeau. Groetjes Sil, en voor andere klanten, veel plezier met shoppen, een fijne web winkel.

Mooie kleding

leuke gevarieerde kleding. Makkelijke en overzichtelijke site.

Prima bestelervaringen bij Lascana.

Je krijgt precies wat de foto aangeeft

Ik ben blij met product en een snelle levering

Goede kwaliteit en goede service!!!!!!

Goed en duidelijk, ook de klantenservice!!

Fijn dat me winkelmandje na een dag nog vol was ! Kon ik weer verder waar ik gebleven was

Makkelijk besteld

Makkelijk besteld en snel ontvangen super

De keuze is hier echt Reuze!!

Makkelijke site, ook met de betaling, Zoveel keuze in kleuren& pasvormen, Uitgebreid je wensen tijdens je bestelling.

Prachtige bikini’s

Goede ervaringen mee

Altijd mooi de zomer in!

Vrouwelijke mooie kleding, die perfect op maat valt en van een heerlijke zachte luchtige en soepvallende kwaliteit. Ook ondergoed en badmode is bij Lascana van topkwaliteit.

Fijne website, overzichtelijk en snelle verzending. Leuke en mooie producten!

Goede spullen

Als ik iets bij Lascana bestel, komt het maar weinig voor dat ik iets terugstuur. De pasvorm is voor mij perfect, de kleuren komen goed overeen. Ik koop nog maar zelden in de winkel.

Altijd Top kleding met een mooie pasvorm

Mijn kast is vol van kleding van Lascana. Mooie kleuren en blijven ook goed. Fijne pasvorm, zit altijd goed. De service is ook perfect.

Goede service en aanbiedingen levering zoals aangegeven op tijd. Zeer tevreden

TOP

Ik heb net mijn tweede bestelling gedaan. Ik ben altijd voorzichtig met bestellen maar ik heb dit bedrijf alleen maar als positief ervaren

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg