VIND ER EIGENLIJK TE VEEL LEUK

MIJN VERLANGLIJSTJE IS ALTIJD VOL, SOMS MIS IK IETS MEER SETJES, VOORAL BIJ BIKINI'S LEUKE BROEKJES ALLEEN GEEN TOPJE DIE ERBIJ PAST OF NIET IN DE ZELFDE KLEUR. TEVREDEN OVER RETOUR ZENDINGEN, EN BETALINGEN.

Koopplezier

Bij Lascana koop ik graag, er is alles wat ik vraag. Ook de levering gaat vlot en dat vind ik top. Achteraf betalen is ook handig en van jullie heel verstandig. Daarom koop ik met plezier, en zet ik dit positieve stukje hier. Groeten van Sonja de Pooter

Kwaliteit eerlijkheid en service

Altijd een perfecte service En vriendelujk persineel

Duurzaam en mooie kleuren

Dit is al het derde jaar achter elkaar dat ik zo'n soort bikini koop. Ze gaan langer mee dan een jaar, maar ik wil graag elk jaar een nieuwe kleur. De pasvorm zit mij als gegoten, de kleuren spreken mij geweldig aan, het zit lekker, de kwaliteit blijft goed, ik ben zeer tevreden over de lascana buffalo bikini's met afwisselbare bovenstukjes.

Toppie

Heb echt nog nooit zulke leuke kleding gezien echt super

mooie pasvorm en goede kwaliteit

Ik heb al meerdere jaren bikini's besteld. Steeds goede service en mooie kwaliteit en pasvorm.Tevens bij retour goede afhandeling.

Goede prijskwaliteit verhouding

Snelle levering, veel keus, zelfs in grote cupmaten

Fraaie kleding tegen een schappelijke prijs!

Met plezier heb ik voor mijn vrouw kleding op de Lascana website gekocht. De website is overzichtelijk en prettig om te shoppen met fraaie kleding tegen een schappelijke prijs!

Fijne website

Fijne website en een mooie collectie! Heldere uitleg van bestel en retourproces. Ik ga ook zeker de app downloaden.

Altijd tevreden met wat ik besteld heb

Altijd prima geleverd

Fijne snelle service

Fijne snelle service, mooie producten

Altijd goede kwaliteit en service

Altijd snelle service/bezorging en goede kwaliteit

Goede pasvorm en kwaliteit

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede keus in betere segment.

Mooie kleding en badmode

Leuke kleding en badmode voor een goede prijs

Duidelijke site

Goede site met uitgebreid assortiment en met optie betalen achteraf.

Top shop!

Heerlijk online winkelen, met geweldig leuke kleding wat wil een mens nog meer!

Beste prijs-kwaliteitverhouding

Het artikel voldoet aan de verwachting en wordt snel geleverd.

Lascana is top!

Ik koop graag bij Lascana omdat de maat en de pasvorm die ik bestel eigenlijk altijd goed is. De levering is altijd snel en er zijn nooit problemen met terugsturen of evt. ruilen. Het geld komt dan weer snel op je rekening te staan. Gelukkig hoef ik daar niet vaak gebruik van te maken omdat het bijna altijd goed is en wat je besteld ook qua kleur nooit tegenvalt.

inspirerend

Voor het EK zocht ik een een oranje bh. Hier volop keuzes. Fantatisch!

Ruime keus, mooie kwaliteit

Er is vrijwel altijd voldoende keus in het ruime assortiment. Meestal op voorraad en vlot bezorgd. Dat maakt het voor mij interessant om eerst op deze site te kijken als ik iets zoek

Goede kwaliteit en mooie prijzen

Goede pasvorm ook voor de zwaardere borsten en billen. Leuke acties en voor ieder wat wils.

Fijne koopervaring

Ze hebben prachtige bh's zonder beugels, zodat je er toch heel mooi uitziet. Van het merk Nuance heb ik er al verschillende in mooie kleuren.

Makkelijke overzichtelijke webside

Makkelijke en goede webside