Zeer tevreden! Goede klantenservice

Zeer tevreden! Snelle bezorging! Juiste procucten

Mooie kledig, goede kwaliteit

De kleding blijft na meerdere keren goed. Kwaliteit is goed

snelle levering netjes verstuurd en goede kwaliteit

Ik koop graag de lingerie , goede pasvorm .

Prima site om te bestellen ook vanuit het buitenland.

Topkwaliteit!

Heerlijke zachte lingerie en kleding is van zeer goede kwaliteit,ik koop graag Lascana!

Lascana is top.

Lascana is super,goede pasvorm,leuke modellen ondergoed en strand kleding. Snelle levering. Gewoon top.

Perfect stoffen

Ik koop jaren bij otto deze merk nu bij jullie maar erg goed kleding zeer tevreden

Tja

Stuur hetjuiste pakket

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooi kwaliteit van de producten, zeker niet te duur. Betrouwbaar bedrijf en klantvriendelijk.

Super bikinis

Mooie bikini’s en snelle service

super

Makkelijk bestellen en goede kwaliteit. En mocht iets niet goed zijn is het makkeljk retour te sturen.

Makkelijk toegankelijke website

Overzichtelijke website. Na plaatsen bestelling wordt je op de hoogte gehouden van het bestelproces. Fijn dat je ook achteraf kunt betalen en zelf je afhaalpunt kunt aangeven. Heb al meerdere bestellingen gedaan en bij retourneren verloopt alles prima.

KWALITEIT

Prettig, klantvriendelijk, ruime keuze

SUPER

Echt mooie en unieke bikini's van goede kwaliteit met een trendy touch! Levering en retourneren gaat soepel! Ik ben heel tevreden met mijn mooie one-shoulder panterprint bikini, laat de zomer maar komen!

fijne betrouwbare site

Ik vind de site duidelijk.. foto's komen overeen met de werkelijkheid. goed maat advies.

Wat ik ook bestel het past altijd. Geweldig

Snelle en correcte levering

Mooie kleding en een goede service

De bestellingen zijn makkelijk te doen en worden snel uitgevoerd. verder goede kwaliteit

Goed product

Iets wat dagelijks gebruikt wordt moet goed zitten!

Mooie kwaliteit.

altijd tevreden

al meerdere malen hier besteld en elke keer weer tevreden over de kwaliteit.

Mooie producten

Overzichtelijk en mooie kwaliteit artikelen

Snelle levering en prima kwaliteit

Bh's besteld mooie kwaliteit zit goed! Voel me sinds jaren weer sexy in mijn lingerie. Lang gezocht naar een goede bh. Ivm een grotere cup maat.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg