Prachtig aanbod beachwear!

Geweldige bad- en strandmode, moeilijk om te kiezen. Mode van nu, veel soorten en maten en onze bikini's zitten erg fijn.

Super goed

Ja super goed

Makkelijk besteling

Makkelijk om te bestelen, duidekijke omschrijving en foto's. Jammer dat bij sommige artikelen levertijd zeer lang is.

Fijne winkelervaring

Duidelijke website, mooie producten. Eerlijke prijzen!

Leuke mode

Kwaliteit prijsverhouding is goed.

Ik heb de laatste jaren al mijn badpakken bij Lascana gekocht en ze zitten erg lekker , Ze blijven mooi , de kleur is ook altijd als op de foto's en de kleuren blijven ook mooi na het wassen. Hier een blije Lascana klant!

Grandioos!

Ik bestel elk jaar voor de vakantie een nieuwe bikini bij Lascana. De mix en match bikini's zijn mijn favoriet omdat je dan kunt kiezen uit verschillende tops en broekjes. Zelf wil ik graag een "normaal" broekje omdat ik tenslotte geen jonge meid meer ben en ik graag de billen bedekt wil hebben:). De website is duidelijk, mooie foto's en het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Ik heb al meerdere keren besteld en het is nooit tegengevallen, vandaar mijn cijfer 10!

Heel uitgebreide, vrouwelijke en betaalbare collectie

Ben al jaren naar tevredenheid klant bij Lascana

Geweldige bh's voor een leuke prijs!

Ik heb zelf een E cup, en dan is het lastig om een goede BH te vinden. Bij Lascana heb je ruime keuze, vriendelijke prijzen en een goede service! Ik blij, mijn borsten blij, en mijn portemonnee blij!!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Een overzichtelijke website waar de gezochte artikelen makkelijk te vinden zijn. Regelmatig kortingsactie en dan is het helemaal de moeite waard om te bestellen

Prettig makkelijk overzichtelijk prima

Eindelijk gevonden wat ik zocht. Heel veel sites bekeken, maar nu pas bij jullie gevonden! Top.

Mooie kwaliteit badkleding

Al meerdere bikini's gehad van lascana en dit jaar een badpak. Erg tevreden. Kleur en kwaliteit blijven mooi.

Zeer tevreden over mijn kleding die ik bij jullie heb gekocht.

Dat de bestelling goed en snel is geleverd. De pasvorm is uitstekend. Ben er heel blij mee!

Mooie kleding snel geleverd

Kleding heeft een fijne pasvorm en kwaliteit/prijsverhouding is uitstekend.

Mooi vrouwvriendelijke stoffen

Ervaring met lingerie en nachtkleding. Ontzettend vrouwvriendelijke stoffen. Zacht en comfortabel in een mooi design

Geweldige pasvorm

Goede pasvorm, goed materiaal. Ook voor grotere cupmaten zeer geschikt!!!

Mooi spul

Ben nooit teleurgesteld.

Top kwaliteit

Heb nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst. De 1e bestelling was een miscommunicatie want stond setje en bij het product aanklikken was het alleen de top. Maar de bandea top is wel super kwaliteit. Nu nog na jaren ziet het er mooi uit. 1 verbeter punt. Zou gratis leveren doen bij een hoog bedrag. Verders top kwaliteit en service.

Goed assortiment

Ik vind het assortiment dat ze bieden onwijs goed. Prachtige dingen. De bikini's zijn wel wat prijzig maar zo ontzettend mooi en er is genoeg keuze. Ben erg blij met deze site!

Mooie kwaliteit,prima pasvorm.

Voor de 2e keer mijn keus laten vallen op een badpak van Lascana. Het badpak voelt als een 2e huid en zit comfortabel.

fantastische kleding en snel bezorgd!

Ik heb diverse kleding besteld, steeds tot volle tevredenheid.

Geweldige website

Website is helemaal “up to date” en werkt perfect!!

De mooiste badmode!

Heel blij met jullie aanbod van bikini's en diverse maten, ook maten die je ergens anders niet kan vinden. Service/levering is ook prima!

Kwaliteit naar verwachting

Ik ben tevreden met de producten. Het is zeker een aanrader.

Duidelijke site

Dat weet ik nog niet, maar de site is duidelijk en makkelijk.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg