Zeer fijne site!!

Mooie site.mooie kleding bikini.s ,zelfs schoenen.ik bestel hier regelmatig.en ik hen altijd verrast hoe mooi alles er uitziet.en goede kwaliteit.ik ben fan :)

In termijnen betalen!

Anders zou ik het niet kunnen kopen! Nu wél omdat ik in termijnen kan betalen! Hartelijk bedankt

Beetje problematisch

Ik heb al eens eerder bij lascana en otto besteld en dus een account. Niet heb ik een andere telefoon en ben het wachtwoord kwijt en via de link die lascana stuurt kom ik op de homepagina en heb dan geen enkele mogelijkheid om iets aan te passen erg jammer heb nu een nieuw account gemaakt met ander email van mij en dus toch kunnen bestellen wat ik wilde Verder heeft lascana een duidelijke site met mooie aanbiedingen

Netjes geleverd, mooie jurken van mooie kwaliteit

Goede service, duidelijke communicatie

Ben al lange tijd klant bij Otto Mode en daar bestel ik vaak kleding van het merk Lascana en nu voor het eerst en zeker niet voor het laatst BH's van en bij Lascana. Mooi, goed, comfortabel en zeer betaalbaar en enorme keuze !

Heb alleen maar goede ervaringen, snelle levering en geen gedoe

Betrouwbaar.

Breed assortiment

Voor iedere smaak volop mooie artikelen.

Overzichtelijk

Mijn ervaring is dat ik het een duidelijke overzichtelijke site vind met veel keuzes en makkelijke manier van bestellen.

Mooie betaalbare kleding

De kleding van het merk Lascana is vrouwelijk, leuk en betaalbaar.

Gewoon goed

Goed geregeld, spullen besteld.Achteraf betalen gekozen, werkt goed snelle levering. KEURIG geregeld.

Top bikini’s

Ik koop elk jaar bikini’s van Lascana..omdat je los van elkaar kan bestellen qua maat. Is het niet goed dan kan je makkelijk terug sturen. Ook hebben ze voor wat vollere dames leuke bikini’s en badpakken..

Betaalbare kwaliteit kleding

Snelle zending en goede service

Fijne site met mooie artikelen!!

Altijd een plezier

Het is altijd fijn wanneer het nieuwe magazine op de mat ligt! Op mijn gemak doorbladeren en altijd wat leuks te vinden.

Erg snel

Snelle levering en snelle reactie bij vraag. Was kortingscode niet verrekend naar meteen erg netjes opgelost

Mooie badkleding

Mooie badkleding die lang mooi blijft.

Prachtige producten en snelle levering!!

Gewoon super!

Altijd snelle levering binnen de aangegeven periode.

Tot ik jullie site ontdekte, kon ik nooit mijn maat bh vinden Het zat dan ook niet lekker Jullie hebben een geweldig assortiment fijne bh’s , ik ben er echt heel blij mee

Mooie kwalitatieve badmode en dameskleding

Lascana verkoopt mooie kwalitatieve badmode en dameskleding. De kleding blijft ook goed en mooi na het wassen. Dit is de reden dat in graag badpakken en jurken bij Lascana koop. Het zou alleen wel iets goedkoper mogen en ik begrijp ook niet goed dat de prijs niet gelijk blijft afhankelijk van de maat die je besteld.

Ik heb nu al heel wat badpakken van Lascana gekocht. Ze blijven mooi en ik voel mij er heel zeker in

Zo blij met Lascana: leuke mode, ook in kleine maat. Top!

In winkels hangt vaak mijn maat niet (meer). Dat is erg frustrerend. Zie je net iets leuks ... Bij Lascana vind ik altijd iets leuks in mijn maat, ben daar erg blij mee.

Goed bedrijf

Ik bestel al vele jaren bij Lascana. Prima bh,s van het merk Nuance Ook de badmode van Lascana is prima,al meerdere keren mooie bikini,s en een tankini gekocht. Mooie stof en ze blijven erg mooi. Ik ben zeer tevreden et Lascana en ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Snel

Ik kon mijn bestelling gauw invullen. Makellijk te vinden in categorie.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg