Gezien worden in een heerlijk zittende bikini,mijn vakantie wordt top

stof en pasvorm top. Leuke motiefjes. Wordt hier echt blij van.

Leuk kleding, wel prijzig

Voor bikini's welke eigenlijk altijd passen kom ik altijd bij Lascana. Het voordeel is dat er veel mix & match opties zijn. Naast dat de maat goed is, hebben ze veel keus en net even wat anders dan de andere winkels. Het is wel iets duurder dan elders, maar dat heb ik er voor over als het goed past en uniek is.

Ziet er goed uit

Aangeraden door vriendin omdat jullie netjes en betrouwbaar zijn ! Dat is de mooiste en goedkoopste reclame !

Fijne producten en goed samenwerking klantenservice

Goede ervaring met producten van Lascana. Ze voldoen aan wat ik er van verwacht. Blijven lang mooi. Klachtenservice ook vriendelijk en ze helpen je direct. (Wachtwoord en inlog klopte niet, werd gelijk opgelost.

Leuke Badmode en Kleding

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering met de optie betalen na levering.

Voor ieder wat wils

Super fijne site ! Veel keus, ook voor mensen met grote borsten. Helemaal leuk.

Ik vraag me af waarom ik zoveel negatieve reacties heb gelezen over Lascana, waaronder “de bestelling komt nooit aan, koop er nooit!” Ik geef toe dat het me deed twijfelen en op een dag heb ik besteld en sindsdien verschillende keren. Alles komt op tijd aan, zoals verwacht, in een onberispelijke verpakking. De kleding is zoals op de foto's, van hoge kwaliteit, de afwerking is perfect, voor een zeer redelijke prijs. Wat mij betreft een echte aanrader, je zult er geen spijt van krijgen !

Veel keus

Mooie acties Mooie bikini's Veel keus

Top kwaliteit en leuke mode

Leuke modellen. Altijd iets naar je gading

Mooie dingen

Kwaliteit in overeenstemming met prijs

Leuke , vlotte kleding

Een van de weinige kledingfolders met vooral vlotte , mooie kleding .

Veel keus, goede foto’s

Fijn dat de producten zo goed in beeld zijn gebracht. Veel foto’s maken het makkelijker om te beoordelen, ook de informatie over de modellen is daarbij heel behulpzaam.

Duidelijke site

Makkelijk om de gewenste producten te selecteren

Ruime sortering

Door de ruime sortering is er altijd wel een bh voor mij te vinden.

Ik koop met regelmaat bij Lascana om de volgende verschillende redenen: - aantrekkelijke prijzen - grote diversiteit denk aan kleding maar ook aan lingerie of badkleding - fijne retourservice - meerdere betaalmogelijkheden - vooral ook goede kwaliteit. Groetjes van een zeer tevreden klant.

Mooi en goed aanbod

Uitgebreid assortiment. Blij met de reviews die bij de producten staan. Koop hier lingerie, schoenen en kleding. Minpunt vind ik de bezorgkosten die altijd gelden, maar snap ik ook en retourneren is gratis.

Hele fijne bh van nuance

Had al 2 bh s van nuance. Nu weer 2 besteld

Altijd goede kwaliteit.

Ben altijd blij met alles wat ik bestel.

Fijne website

Het is een duidelijke website met goede omschrijving en foto's vh te kopen product. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Leuk shoppen!

Terwijl ik op zoek was naar een mooie riem kwam ik op de site Lascana uit. Wat een mooie artikelen! Ik heb me netjes kunnen beheersen tot 2 riemen maar er was veel meer dat ik leuk vond. Toch maar eens verder gaan kijken..

Fijne webshop

Hee veel keuze, makkelijk bestel- en retourproces. Duidelijke communicatie omtrent verzending en retourneren. Keuze in manier van betalen.

Bestellen ging gema

Ervaring is moeilijk omdat ik de eerste keer bestel, wat fijn is dat je achteraf kunt betalen

veel keus

Paar keer besteld en goede service

Makkelijk te bestellen goede site en goede service

Alles wat ik tot bNu toe besteld heb is uitstekend

Alles wat ik besteld had is uitstekend

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg