Prettig winkelen en goede producten

Ik heb hier eindelijk een BH gevonden die goed zit. Ik ben er erg blij mee! Ik heb gebeld om een artikel te laten ruilen en dat ging goed. Ik was ook meteen aan de beurt aan de telefoon. Wel jammer dat er geen fysieke winkel is (in Nederland) om te passen. Nu moet ik bij iedere andere maat dingen weer terug sturen en een nieuwe bestellen.

Betrouwbaar

Altijd mooie kleding, snelle levering en goede service. Zeer tevreden

Veel keuze uit mooie producten

Al jaren koop ik kleding en lingerie bij Lascana. Veel keuze in strand mode. Betaalbare producten die ook van goede kwaliteit zijn. Ik draag ze graag. Ook wordt er regelmatig kortingen aangeboden. Blij dat Lascana nu ook een app heeft.

Bijzondere kleding en badmode

Altijd iets bijzonders te vinden zonder dat iedereen het draagt .Veel keuze in bad mode . Enige minpuntje is dat de artikelen duurder worden naarmate je maat groter is . Ik wacht dan altijd tot er weer een kortingscode is . Heel blij met de service en het gemak . Groetjes Tineke

Prettig

Mooie producten, mooie, snelle site. Dus prettig met jullie zaken te doen.

Waar ik ook lingerie koop,nergens vind ik zo mooie lingerie als bij Lascana en ook een hele goede kwaliteit,ben altijd 100% tevreden over de lingerie en vooral de beugel BH's die ik daar altijd bestel. Als je het niet kunt vinden in BH's is Lascana zeer zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen. Liefs van Susan.

Ruime collectie aan dameskleding

Ruime keus in mooie dameskleding. Er hangen veel jurkjes en tops in mijn kledingkast!

Pasvorm boven verwachting!

Lang gezocht naar een passende bikini. Altijd een drama en daardoor keer op keer uitgesteld. Bij Lascana 2 bikini's besteld en allebei passend. Ik ben super blij over de pasvorm en de kwaliteit. Leuk die 20% korting!

Altijd makkelijk bestellen en snel klaar

Tot nu toe tevreden

Nooit problemen en altijd op tijd bezorgd.

heerlijke beha

Elegante, witte beha gemaakt van een zachte katoen. Het is heerlijk ademend waardoor je nooit dat onaangenaam gevoel van zweet dat je met polyester behas hebt vooral na een heerlijke warme zomerse dag. Vormgeving is simpel doch elegant verfijnd door een vleugje romantiek in de vorm van een geborduurde rand. Al met al een prachtig product voor elke vrouw die van stijl, elegantie, natuurlijke materialen en vrouwelijke vormen houdt.! Met dank aan Lascana!

Perfecte website

Voor het eerst op de website om te shoppen. Prima zoekfunctie en eenvoudig bestellen. Perfect dat je pas achteraf hoeft te betalen.

Super service, super kwaliteit, bestellen en leveren gaat snel

Product is altijd zoals je het op de foto ziet

Eindelijk eens goed zittende badkleding!

Zo fijn dat je de bikini-en tankinitops los kan bestellen van de broekjes! Worstel haast altijd met de topjes met de maat van mijn omvang. Bij Lascana zijn niet alleen de grotere cupmaten genoeg aanwezig maar dat ook gecombineerd in wat grote maten qua omvang. Verder vind ik de kwaliteit van de badkleding echt goed; blijft mooi!

leuke website met een goed assortiment

Mooie site om te bekijken. Over het algemeen heeft Lascana aparte spulletjes en materialen van een mooie kwaliteit. Zeker de moeite waard om af en toe te bezoeken om te kijken of er iets leuks bijzit voor de aanvulling. Mooie spullen en betaalbaar

Groot aanbod, prima service

Groot aanbod, prima service

Ben zeer blij met Lascana past altijd en goede kwaliteit.

Mooie en leuke betaalbare strandkleding

Iedere zomer weer verleidelijk om iets te kopen

Goede en snelle levering

Mooie artikelen, snelle service

Veel keus en snelle service. Artikelen hebben een goede kwaliteit.

Pracbtige ruime collectie, makkelijk bestellen, mooie site.

Geen negatieve zaken te melden. Dus: TOP

Meer dan fantastisch

Ik ben al vele jaren klant . Het aanbod is geweldig en van goede kwaliteit . Ook het bestellen , betalen en eventueel retour sturen gaat met het grootste gemak .

Super, en top kwaliteit!

Zoals op de foto’s en beschrijving, erg blij mee!

Mooi en betaalbaar

Leuke mode en lingerie voor elke leeftijd

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg