Prettig winkelen

Zeer veel keus en goede service. Mooie materialen en zeer betaalbare mode

Een 10 met een griffel

Elk jaar koop ik bij lascana mijn bikini's. Het is gemakkelijk om te bestellen. En mochten ze niet passen, het is ook erg eenvoudig om ze te retourneren. Oké ze zijn niet altijd goedkoop maar je bent wel verzekerd van goede kwaliteit. Het enige minpuntje hoe groter de maat hoe meer je betaald. Misschien een goede reden om aan de lijn te gaan.

Toegangelijk

Lascana heeft een diversiteit aan artikelen, zowel ik kleur, maten etc Alles is zeer begrijpelijk, dus laag drempels. Fijne site

Makkelijk en snel alles op de website te vinden. Nu wachten op mijn pakketje.

Fijne kleding

Ik koop heel graag Lascana, mooie kwaliteit en fijne pasvorm. Véél keuze in verschillende stijlen waar je in boetieks minimaal 2 x zoveel voor moet betalen.

Prettige online shop

Duidelijke foto’s en uitleg

Maar ik wil het wikkelvest erbij bestellen, maar dat lukt echt niet! Het is fuchsiakleurig en staat op de foto bij de bestelde rok. Ik wil maat 38 (of 40)

Snel en makkelijk besteld!

Door de uitgebreide filter kun je makkelijk en snel de gewenste items bestellen!

Fijne site,mooie kleding,ben zeer tevereden!

Alles van Lascana is TOP.

Raad iedereen aan de kleding en lingerie van Lascana te bestellen. Fijne kwaliteit en prachtige dessins en kleuren.

Super kwaliteit voor een goede prijs

Leuke hippe mode

Prima shopervaring

Vooraf prima shopervaring,indien de kwaliteit goed ...nog meer tevreden

Al vaak besteld, super service

Veel keus, altijd meedenkend wanneer je iets vraagt of wenst. Ik bestel er graag! Veel te veel leuke dingen ook :)

Mooie duidelijke site

Fijne kwaliteit goede pasvorm

makkelijk

makkelijke site, prima kwaliteit badkleding

Betaalbare kwaliteit

Al eerder een mooi badpak gekocht. Nu weer bij Lascana besteld,zelfde badpak maar in een andere kleur,mooi lichtcorrigerend badpak. Zit perfect en de kleur blijft mooi.

Eindelijk passend materiaal

De bikini zit perfect, nu ook de bh's besteld. Heb vertrouwen in Lascana na verschillende andere firma's !!!

Mooie producten

Goede webshop, alles makkelijk te vinden en ruime keuze

Mooie website en veel keus

Mooie website en veel keus en alles makkelijk te vinden wat je zoekt. Fijn dat je ook de mogelijkheid hebt om achteraf te betalen.

Ruim aanbod

Veel keuze, ook voor de iets vollere vrouw Leuke kleuren

Mooie Bikini’s, koop er elke jaar wel één bij Lascana!

Fijne webshop! Mooie Bikini’s!

Hele fijne site!!

Hele mooie fijne site!!!

TOP!!!!!!!

Duidelijke website, achteraf kunnen betalen, snelle verzending, Veel soorten kleding en leuke kortingscodes. Ik ben fan!

Comfortabel

De push up bh-s met kant zitten comfortabel en zijn toch mooi om te zien

Mijn laatste bestelling was top!

Ik heb nu weer een keer besteld bij Lascana. De vorige keer was goed, snel en de kwaliteit is nog steeds goed! Dus op naar een nieuwe bestelling

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg