Mooie kleding

Snelle levering en mooie kleding

Kortingscode

Mijn kortingscode is niet geaccepteerd Jammer Het zou moeten zijn Lascadaday Ik heb van alles geprobeerd. Met of zonder hoofdletters niets was er goed..

Mooie badkleding

Lascana heeft mooi badkleding ook voor een maatje meer. Makkelijke site snel te bestellen

Verfrissend en wat een kleurrijke keuzes

Net mijn eerste bestelling geplaatst voor lingerie. Verfrissend, smaakvol en wat een kleurrijke keuzes. Zeer prettig en gemakkelijk online winkelen bij Lascana. Van basic tot feestelijk en voor iedere gelegenheid en heel betaalbaar.

Top kwaliteit

Mooie jurken naar mijn smaak en tops naar mijn smaak

Nu pas een goede BH gevonden voor mijn leeftijd 66 jaar

Een goede BH mooi en zit super fijn eindelijk mijn BH hier gevonden

Jurk

Mooi jurk en goede kwaliteit

Super mooie kleding

Koop al jaren bij lascane, en altijd lijkt met de artikelen die ik heb gekocht. Is altijd net even anders als andere onlineshops. De kleding is van mooie stof en ook altijd heel vrouwelijk en een tikje sexy. Zeer tevreden

Top collectie maar geen optimale website

Een van weinige merken die mooie leuke cup bikinis heeft. Het browsen op de website valt wel tegen, niet handig en beetje vermoeiend.

Net ontdekt. En een hele mooie jurk besteld!!

Net deze site ondekt en een bestelling geplaatst. Vele leuke kleding gezien. Ga zeker vaker kijken.

altijd prima

Op de website is het makkelijk shoppen. Artikelen zijn makkelijk vindbaar en levering is snel en accuraat. Retouren worden snel verwerkt. Prima webshop!

Goede service snelle levering

Goede service, snelle afwikkeling bij een retour of ruiling , vriendelijke klanten service.

mooie kleding, lekker zittend

telkens als ik mijn Lascana broeken aan heb, krijg ik complimenten. De maat valt goed en ze zitten lekker.

Prima pasvorm en hele fijne kwaliteit

Super !!

Mooie kwaliteit, geen standaard massaproduct

Heel fijne levering, op tijd

Duidelijke site en goede service

Voor het 2e jaar op rij bikini s besteld. Veel keuze, goede service. Erg blij met het grote assortiment.

Een site waar je vrolijk van wordt;)

Snelle, duidelijke site. Je krijgt helemaal zin in de zomer ;) En alle artikelen waren beschikbaar ondanks de kortingsactie!

Mooie kleding, makkelijk bestellen

Eerder bestelde ik naar alle tevredenheid. Nu moet ik mijn bestelling nog ontvangen. Dus afwachten. Maar waar hebben ze een hoop leuke spullen!

Prima site

Heb alleen maar goede ervaringen

Erg tevreden met aanbod

Fijne kleding, modieus , gevarieerd aanbod

Zo fijn dat je voor duurzaam kunt kiezen!

In een tijd waarin we ons steeds meer bewust (moeten) worden van de bijdrage die we zelf kunnen leveren aan een betere leefomgeving vind ik het heel tof dat Lascana de mogelijkheid biedt om duurzame keuzes te maken.

Supermooie kleding maar jammer dat de maten stoppen bij maat 46, nu kan ik alleen kiezen uit wijde k

Ik heb maat 48 en kan dus meestal geen kleding van jullie aan. Alleen de overseized modellen vinden. Ik denk dat ik niet de enige ben in het westen. Verder zou ik alles van jullie willen kopen, fantastische kleding, modellen, en kwaliteit.

Geweldige kwaliteit

Mooie kleding tegen betaalbare prijs

Top webshop

Inmiddels al een aantal keren naar tevredenheid besteld bij Lascana. Het ruime aanbod in grotere maten spreekt mij erg aan. Het bestellen verloopt altijd vlot en makkelijk!

Perfecte site en super slippers

Super gemakkelijk te bestellen! Volledig naar mijn zin! Helemaal super

Charles Stulemeyerweg 2