Top badpak, sluit goed aan en gaat jaren mee

Echt een top badpak. Sluit goed aan en gaat lang mee. Eigenlijk het enige model dat me goed staat. Super!

Hoi Arianne, Wat fijn dat je zo blij bent met je nieuwe badpak. We zien je graag weer terug op www.lascana.nl. Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Altijf goede kwaliteit.

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je mooie review. Vriendelijke groet, Monique van Lascana

Super makkelijke site

Je kunt heel makkelijk wat vinden. Zoek balk werkt prima. Snel naar juiste artikel

Hi Cristel, Super bedankt voor je goede review! Goed om te lezen dat we onze website op orde hebben :) We zien je graag weer terug. Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Mijn bikini ziet er na een zeer zonnige vakantie nog steeds als nieuw uit!

Mijn bikini blijft mooi ondanks de felle zon op vakantie. Geen verkleuring! De kwaliteit is top en ik loop trots rond in een bikini van Lascana!

Hoi Karen, Wat fijn dat je bikini zo bevalt! Wij zijn trots dat jij onze bikini zo graag draagt! Nog veel plezier er van :) Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Kwaliteit

Ik koop altijd Lascana badpakken, ze zijn stevig, mooie pasvorm en zitten comfortabel..Daarom dus! Kwaliteit!

Goedemorgen Sophia, Wat fijn dat je juist onze badpakken de beste vindt! Zijn we het er over eens :) Veel zwemplezier met je badpakken! Groetjes, Wesley van LASCANA

Heel erg leuk

Ik heb lang gezocht naar een leuke bikini, bij jullie heb ik gevonden wat ik zocht. De keuze was reuze!!!!!!!!

Hoi Tineke, Fijn om te lezen dat je een leuke bikini hebt gevonden. Veel zwemplezier gewenst! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Altijd problemen met een bikini kopen. Kocht ze vaak in een speciale winkel in Italie, sinds ik Lascana hebt ontdekt geen problemen meer! Bestelde er de eerste keer 3, om een keuze te kunnen maken. Maar alle 3 gehouden. Omdat de pasvorm zoooo goed is. Kortom een echte aanrader!

Hoi Ellen, We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over de bikini's. We wensen je veel zwemplezier toe! Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Snelle levering, goede kwaliteit

Afgelopen weken bh's besteld bij lascana en wat een top kwaliteit. Snelle levering en duidelijke communicatie! De prijs en kwaliteitsverhouding is ook zeer aangenaam. Ik ga hier vaker bestellen!

Hoi Selena, Leuk om deze reactie te lezen! We zien je graag snel terug. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

Mooie kwaliteit badkleding

Voor de 2de keer een bikini besteld. Dezelfde maar met een ander printje. Ik verwacht van deze ook veel plezier te gaan krijgen

Hoi Marianne, Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je het zo prettig vindt om bij ons te bestellen. Vriendelijke groet, Wendy van Lascana

de leukste kleding!

de kleding en bikini's van Lascana zijn echt het allerleukst. de pasvorm en kwaliteit is altijd zoooo fijn! het is echt zoals het is afgebeeld op de website. met veel plezier ontvang ik mijn pakketen So in love with Lascana

Hey Marlon, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat het altijd zo bevalt! Wij zijn helemaal blij met jou! :D Groetjes, Wesley van LASCANA

goede producten

sport bh erg goed en blijft mooi in de was.

Hey Wendy, Bedankt voor je fijne review! Fijn dat de sport-bh aan de verwachtingen voldoet! Veel plezier er van! Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Ik bestel graag bij Lascana, juist omdat ik geen gangbare maat heb en hier wel kan slagen. Het komt altijd netjes binnen en retourneren is ook nooit een probleem. #Lascana #FashionForAll

Hey Irma, Wat fijn zeg! Dankjewel voor deze review! Wij zijn blij met klanten zoals jij! :D #itsawomansworld #Superwoman #Girlpower Groetjes, Wesley van LASCANA

Duidelijk en prettig

Voor het eerst bij Lascana besteld. Beschrijving van het artikel is duidelijk, en de prijs normaal. Het afrekenen wijst de weg vanzelf. Kortom: een goede ervaring met vriendelijke groet Frouk

Hi Frouk, Bedankt voor deze geweldige review! We hopen je nog vaak mooie ervaringen te geven :) Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Leuke keuzes, aleen de maten kloppen helaas niet altijd. Gelukkig mag het dan geruild worden.

Hoi hoi, Wat fijn om te zien dat ondanks we wel eens een foutje maken met de maat, je ons toch zo enorm waardeert! Wij worden hier echt blij van! Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

leuke kleren

altijd mooi op tijd geleverd

Zonnige middag, Bedankt voor deze zonnige review! Fijn dat het zo bevalt! Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Goede spullen

Op tijd bezorgd

Hoi Maria, Bedankt voor de goede review! Fijn dat het allemaal bevalt! Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Fijne overzichtelijke site

Mooie artikelen

Hoi hoi, Super bedankt voor je review! Fijn dat je het winkelen bij ons zo prettig vindt! :) We zien je graag weer eens terug! Groetjes, Wesley van LASCANA

Geweldige kwaliteit en service

Al vaker wat besteld en alles is altijd goed en zoals verwacht. Ik heb badpakken en bh's besteld en die voldeden en voldoen perfect. Je krijgt waar voor je geld. Ik blijf zeker hier bestellen!

Hey Anita, Wat een fijne review! Dankjewel! We zijn erg blij dat je graag bij ons blijft winkelen :) Groetjes, Wesley van LASCANA

Een duidelijke beschrijving en prettig om in te zoeken

Mijn ervaring was erg prettig

Hoi Wilma, Bedankt voor de goede review! Wij zij blij dat het je goed is bevallen! Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

In 3 woorden: altijd mooie kwaliteit

Hey Coralie, Bedankt voor de goede review! Jij bent de Topper! Vriendelijke groetjes,' Wesley van LASCANA

Overtreffend goed

Onlangs paar keer besteld bij Lascana en het is prachtige kleding voor een betaalbare prijs. De kleding zit als gegoten en is keurig afgewerkt en de levering is zoals staat aangegeven op de site, binnen 3 dagen heb je alles binnen. Bij omruilen word je vriendelijk te woord gestaan. Hopla de banana: Voor mij is het Lascana.

Holadio Holadiee: Met de review van Mineke zijn wij tevree! We zien je graag gauw weer terug :D Hopla de banana: Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Winkel is gemakkelijk, je vind snel wat je zoekt.

Ik had een Tshirt-BH nodig en vond deze snel in allerlei leuke stofjes.

Hoi Maria, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo snel hebt kunnen slagen voor de juiste BH :D Veel plezier er van! Groejtes, Wesley van LASCANA

TOP

Prettig om te winkelen! en goed product gekocht! De broekonderrok!!!

Hoi Marian, Bedankt voor deze super review! Hier worden wij nou blij van!! :) Heel veel plezier met je broekonderrok! :D Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Duidelijk

Fijne site duidelijk overzicht. Leuke collectie in diverse maten. Ik heb een bestelling geplaatst ben zeer benieuwd. De eerste kennismaking was goed.

Hey Juliette, Welkom in The Womans World :D Bedankt voor review! Wij zijn ook erg benieuwd wat je er van gaat vinden. Laat je het ons weten? Vriendelijke groetjes, 'Wesley van LASCANA

leuke kleding voor mijn leeftijd

Leuke kleding en doorgaans van betere kwaliteit dan andere betaalbare kleding (ik bedoel hier niet de tweedehands winkels maar goedkopere kledingwinkels). Een enkele keer zit er wat tussen waarvan de kwaliteit wat flimsy is maar meestal erg blij mee.

Hoi Maaike, Super bedankt voor je goede review! Fijn om te lezen dat onze kleding je goed bevalt. Vriendelijke groetjes, Wesley van LASCANA

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg