Perfecte site en super slippers

Super gemakkelijk te bestellen! Volledig naar mijn zin! Helemaal super

Blij met mn nieuwe outfit, ik kan heerlijk op vakantie!

Heel fijn om mn bikini zelf samen te kunnen stellen.. heb al eerder een bikini gekocht en was ook toen heel tevreden

prachtige bikini's

mooie bikini's die goed vorm geven aan lichaam.

Top kwaliteit

Erge leuke kleding die fantatisch staat ,zit en mooi blijft in de was. Kleding die staat voor meer dan 1 seizoen.

Goede prijs-kwaliteitverhoudingen

Maten kloppen en de kwaliteit van de badpakken is goed. Ik ben een tevreden klant!

Prettig en eenvoudig winkelen.

Alles is overzichtelijk en de schoenen keuze is erg groot fijn om hier te bestellen bedankt lascana.

Leuke kleding

Altijd snelle en correcte levering

Ben heel blij met jullie producten en service

Mooie bikini besteld

Heb inmiddels al 3 bikini's gehad. Goede pasvorm, en ze blijven heel mooi. Zelfs na 3 jaar zijn de kleuren nog prachtig.

Leuke site

Kwaliteit is prachtig

Mooie kwaliteit bikini

Mooie lingerie

Eindelijk lingerie die goed past!

Makkelijk site om te bestellen

Super fijn om zo te shoppen!

goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en prijsverhouding.

Matig

Aangemeld als nieuwe klant, dus korting. Nee geen korting.

Duidelijke site

Mooie lincherie, duidelijke site

Goed kwaliteit

Het is goed kwaliteit. En een aanrader.

Overzichtelijke site.

Overzichtelijke site. Vervelend dat 'recent bekeken' links in beeld komt waardoor je het filter niet goed kunt zien om keuzes te maken bij vervolgaankopen.

Heel fijn online shoppen

Het is heel plezierig shoppen bij Lascana. Goede duidelijke foto's met en zonder model, voor- en achterkant van kleding. Kleuren komen goed overeen met de foto's. De levertijd staat bij het artikel aangegeven. Overzichtelijke product informatie. Bestel al jaren fijn en zonder problemen bij Lascana!

Goede service, snel geleverd

Hele fijne shop met ruim aanbod!

Bij Lascana is het super fijn shoppen op maat en soort. Er is keuze genoeg voor iedereen en de kwaliteit is top! Shop mijn bikini’s alleen bij Lascana!

heerlijk vooruitzicht voor een vrolijk badpak

lascana is een fijn verkoopwinkel zowel website als reclame materiaal in de bus kijk uit naar de volgende

Ieder jaar weer een geweldige strandoutfit

Al jaren koop ik hier ieder jaar mijn bikini. Past altijd en geweldige kwalitieit

Mooie badmode

Prachtige goed passende bkini s. Mooie kwaliteit.

Prachtige jurken gekocht!

Super mooie en fijne zomerjurken. Ze zijn prachtig en van een fijne stof. Aanrader!

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg