Mensen van de klantenservice zijn heel attent en goed. Helemaal top. Ben zeer tevreden.

Vlotte site die altijd goed bereikbaar is

Fijne producten die goed zitten

Lastig als je het wachtwoord vergeten ben.

Ik heb eerst getracht op het account van mijn vrouw te bestellen. Omdat ik het wachtwoord niet meer wist heb ik getracht voor haar een nieuw wachtwoord in te stellen. Er werd beloofd dat een nieuw wachtwoord werd verzonden echter na een 15-tal minuten nog geen mail met nieuw wachtwoord. Kennelijk werkt dat niet geheel naar wens. Kunt U daar eens naar kijken. Heb ik maar voor mijzelf een tankini besteld. ( Lachen natuurlijk want zal niet passen)

Fijn en goed assortiment

Ruime keuze en snelle levering

Reageren snel op feedback!

Er werd snel en adequaat op mijn ontevreden ervaring gereageerd. Ik werd de volgende ochtend al direct gebeld met als eindresultaat dat mijn onvrede helemaal is weggenomen door het goed en naar wens afgehandelden. Ik weer blij!!

Vakantie

Een bikini met mooie kleuren, daar hoeft niet veel voor te gebeuren. Ik zoek bij Lascana en zie daar, een prachtige bikini gescoord en ik ben klaar.

Hele leuke bikini's!

Altijd leuke bikini's voor grotere cupmaten. Ik bestel ze al jaren bij Lascana :-) Het bestellen, betalen, de levering en retourzending gaan altijd goed. Tip voor Lascana: beter voorraadbeheer en de 'mail mij' functie werkt niet naar behoren. Ik heb al tig mailtjes gehad dat het product in die maat weer op voorraad is en dan kijk ik direct en dan is die maat nog steeds uitverkocht.

De bikini is van zeer goede kwaliteit en pasvorm is perfect, kortom fantastisch.

Al jaren bestel ik mijn bikini’s hier van Lascarna omdat ze de perfecte pasvorm hebben met apart broek maat en bovenkant maat, ideaal.

Prachtig mooi assortiment, heel stijlvol !

Mijn eerste aankoop bij Lascana, maar kijk er naar uit!

De beste badkleding koop je bij Lascana❤️

Altijd goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit en service

Zeer goede kwaliteit en service erg tevreden

Fijne site

Voor het eerst kennisgemaakt met de site, gelijk wat boxers voor mijn man besteld, hopelijk bevallen ze goed.. zodat er nog meer kan bestellen

Mooie badkleding en jurkjes

Meerdere keren badkleding besteld. Altijd tevreden.

Geweldig materiaal, zelfs na vele wasbeurten.

Ik ben zeer tevreden. Materiaal is zoals omschreven, voelt zeer prettig aan en zit als gegoten. Super.

Goede kwaliteit

goede kleding voor redelijke prijs

al vaak wat gekocht, Prima kwaliteit , snelle levering, geen problemen als je iets moet retouneren

Top merk

Ik heb al diverse badpakken van Lascana, in verschillende modellen, omdat ze me erg goed bevallen. Mooi en fijn materiaal.

Fantastische service

Prima service ook met retourneren en achteraf betalen

Koop graag bij Lascana !!!

UITSTEKEND !!!

Altijd super service

Altijd snelle levering en prachtige badkleding. Ik ben heel tevreden!

Ik ben zeer tevreden over Lascana bikini

Ik heb een bikini van Lascana gekocht goede pasvorm blijft mooi en zou iedereen aanraden er ook een te kopen. De bikinislip is Niet te klein maar zeker ook niet te groot

Aantrekkelijk!

Voldoende keuze, goede beschrijving.

Alleen zonde dat je boven een bepaald bedrag toch verzendkosten moet betalen.

Enige website

Veel keuze en veel mogelijkheden

Lascana is een grote WAUW!!!

Lascana is echt geweldig. Ik heb al aardig wat kleding stukken hangen in mijn kast. Mooie kleding voor een redelijke prijs. Ik heb nog heel veel in mijn wensen lijst staan. Elke keer wat. Sommige dingen ingezet voor een bruiloft in September. Kan maar vast staan. Ga zo door Lascana.... Met vriendelijk groet, Diane Smits

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg