Een mooi programma

De juiste stoffen voor mijn echtgenote

leuke kleding snelle levering

heel veel keuze

Al meer besteld.

Al eerder besteld en alles was tot tevredenheid...mooi op tijd bezorgt . En een goed product waar voor je geld . Dus door fijne ervaring ook nog andere vriendinnen aanbevolen .

Geweldige website!!!

Regelmatig bestel ik kleding, en het bevalt me uitstekend ! Past de kleding niet is het geen punt om deze retour te sturen. Verder een prima klantenservice!

Prima kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm

Goede smaak en origineel

Ik heb goede ervaringen met Lescana. Ze zijn origineel en er is zeer veel keuze. Wat wil je nog meer?

Snelle levering,... goede kwaliteit

Natuurlijk materiaal

Ik vind het fijn om bij Lascana te kopen omdat deze webshop ook BH's in het assortiment heeft van katoen. BH's van polyamide kan ik niet dragen omdat ik allergisch ben voor dit materiaal. Bij bijvoorbeeld Hunkemöller kan ik niets vinden waar ik tegen kan, bij Lascana wel !

Als is zo als er het staat

Alles overzichtelijk

Alles over goed te overzien. En duidelijk.

Goed, leuke, en mooie kleding

Maaaaar ik vind het heel jammer dat je steeds verzendkosten moet betalen, want ik heb in 1 week tijd 3 bestelling gedaan en toch steeds verzendkosten moeten betalen.

Goede kwaliteit en pasvorm

De keren dat ik bij LASCANA bestel heb ik nog geen enkele teleurstelling ondervonden. Ik ben een tevreden blije klant :)

Leuke online winkel, vooral de slaap kleding is top :) ruime keuze

Super leuke kleding

Altijd leuk om even leuke vrouwelijke kleding te shoppen

Super leuke kleding!!!

Trendy kleding, goede prijs/kwaliteit. Ik ben zeer tevreden

Ga zeker vaker naar jullie site!

Op aanraden van een vriendin bij jullie gaan shoppen wat een relaxte ervaring was, een goeie keuze kunnen maken en de afhandeling ging erg makkelijk (heb wel eens andere ervaringen). Ben nu erg benieuwd naar mijn bestelling! Mvg Irma de Bruin

Blij met LASCANA, veel keuze, goede materialen en service!

Succes verzekerd.

Ok

Ok

Leuke vlotte snelle website

Vaker besteld: goede en snelle service

Goede kwaliteit, goede service

Beste kwaliteit

“Ik ben dol op mijn recente LASCANA-aankoop! De bh zit als gegoten en biedt precies de juiste ondersteuning. De kwaliteit is top en het ontwerp is zo elegant. Ik ben zeker een fan geworden van dit merk!”

Leuke artikelen en makkelijk te vinden!

Ik krijg af en toe leuke kortingen bij Lascana!

Fijne webwinkel

Grote keuze in badmode

Mijn favoriete merk!!

Altijd koop ik de jurken en bikini's van Lascana! Het is weer een genot als er nieuwe stofjes en modellen uitkomen. Stof blijft mooi, kleuren blijven mooi....ik kan niets anders zeggen dan ga voor je nieuwe garderobe naar Lascana!

Lascana heeft verrassende kleding die je nergens anders vindt.

Al jaren winkel ik in het voorjaar (online) bij Lascana. Er is altijd zoveel keuze! En wat ik heel belangrijk vind: de kleding die ik ontvang, komt helemaal overeen met de foto's en omschrijving op de website. De kwaliteit is over het algemeen echt goed en de pasvorm bevalt ook goed. Ik heb Lascana al aangeraden bij een aantal vriendinnen.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg