Mijn ervaring met Lascana is altijd meer dan goed!

Makkelijke site, snel geleverd, achteraf betalen...als dat nu eens door andere bedrijven ook zo gedaan zou worden...TOP

Mooie collectie

Duidelijke website en snel kunnen bestellen!

Geweldige producten. Kwaliteit!!!!

Prima website met prachtige kleding van hoogwaardige kwaliteit

Mooie kleding

Snel keuze kunnen maken en snel geleverd.

Leuke jurken met mooie materialen en snel besteld

Een aantal jurken uitgezocht voor het nieuwe zomerseizoen. Leuke frisse kleuren en luchtige materialen. Uitzoeken en bestellen gaat heel vlot.

Perfecte service en pasvorm

Altijd tevreden over materiaal, sevice, kwaliteit en pasvorm.

Overzichtelijke site

Mooie, overzichtelijke site en snelle levering. Al een aantal keer iets besteld en nooit teleurgesteld.

Juiste pasvorm, materiaal. Van dit merk nooit iets hoeven terugsturen!

Ik vind het een super fijn merk het zit mijn als een 2de huid!Echt blij MEEen altijd mooie dingen !

Ik koop hier al jaren mijn badmode!

Mooie badmode en goede service. Ook geschikt voor de groter maten. Ik slaag altijd bij Lascana! Top!!!

Al eerder gekocht en prima service

Al eerder gekocht en prima service

Direct contact en alles goed geregeld!

Had heel snel contact en dingen worden direct geregeld. Fijn!

Elke bestelling wordt vlot en netjes afgehandeld.

Fijn om thuis te passen

Leuke hippe items, fijne webshop

Wat een leuke kleding en strandmode! Fijne webshop, duidelijke afbeeldingen en goede en snelle service.

Dit is mijn merk !

Fijne breed onder de armen dus snijdt niet zo af....

Je krijgt wat je besteld

Mooie kleding met juiste maten. Goede kwaliteit stof en netjes afgewerkt. Goede levering

Super mooie mode!!

Lascana mode is helemaal top mooie kwaliteit altijd super tevreden!!

Opgelost

Bericht ontvangen dat de 5,- alsnog teruggestort gaan worden. Netjes opgelost dus.

Fijne producten

Al verschillende dingen besteld, fijne kwaliteit en goede pasvorm. Top!!

Wederom besteld

Jaren geleden n mooi badpak gekocht… en aangezien ik dagelijks zwem en zeer tevreden met t badpak was, dezelfde nogmaals gekocht … kwaliteit top, zitcomfort top en nog met kortingscode ook nog super sterk geprijsd! Blij mee

Een hele blije dochter

wat een goeie pasvorm hebben jullie bh's, mijn dochter was erg blij want de eerste paste al meteen.

Mooie producten en snel in huis!

Top dat je het mag ruilen omdat niet alle maten vallen zoals je hoopt. Te veel mooie producten om uit te kunnen kiezen.

goede pasvorm

Mooie pasvorm en toch vlot voor de wat oudere vrouw. Blij mee!

Heerlijk zittende kleding

Ik had een aantal kledingstukken voor het eerst via deze site besteld en alles zit als gegoten. De kleuren zijn mooi en de stoffen zijn prettig. Ik ben er super blij mee!!

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg