prima pasvorm

mooi glad onder een t-shirt te dragen, jammer dat er alleen zwart en wit is.

Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Ik shop alleen nog maar bij Lascana omdat dit op dit moment het beste bij mij past en ik de kleding super goed van kwaliteit vind

Mooie producten

Hele mooie producten.

Duidelijke site. goede filters, mooi aanbod

Mooie artikelen, goede afhandeling qua levering ed

Charmant

Mooie lingerie die goed blijft zitten en een eventueel buikje charmant kan wegwerken. Groot assortiment met diverse materialen maar ook maten. Ben vooral gecharmeerd van de tops die ervoor zorgen dat je figuur er weer strak uit ziet.

Erg mooi

Mooie lingerie die prettig draagt

Super fijne bh zit perfect

Leuke bikini's en handig dat je direct meerdere opties te zien krijgt.

Ik kan niet snel een goeie en leuke bikini vinden. Maar hier had ik mijn mandje in no-time vol! Wat ik heel handig vind, is dat je direct te zien krijgt welke broekjes bij een bepaald topje passen, of welke varianten er van datzelfde topje zijn.

Geweldig,meer als tevreden klant,heb het vriendinnen ook al aangeraden

Ik heb al zoveel padpakken bij Lascana gekocht,altijd krijg ik te horen,zo mooi,zo een mooie pasvorm,ben heel blij met jullie,koop nergens anders mijn badkleding,toppie, superthanks,mooie zomer

Uitstekende kwaliteit

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Perfect met alles

Ervaring is top

In 1 woord goede en mooie kwaliteit

Mooie badkleding

Mooie badkleding

gebruiksvriendelijke site en mooie producten

Ik orienteer mij eerst een beetje in de brochure en dan ga ik met de laptop aan de slag. Lekker scrollen door alle artikelen. Goeie hulpmiddelen voor het vaststellen van de maten en makkelijk in het mandje te deponeren en afrekenen. Er wordt netjes aangegeven als een artikel pas later leverbaar is. Kortom ik shop graag bij Lascana

Hele prettige service

Fijne website en goede service

Altijd leuke artikelen in de aanbieding

Prima !!

Mooi merk.

Fijne service en mooie kwaliteit!

Fijne site

Fijne badpakken,bestel al jaren. Fijn dat ze ook badpakken met grote cupmaten hebben.

Mijn favoriete winkel

Jaaren lang ben ik klant van Lascana. Ik blijf by Lascana!

Ben met alles wat ik besteld heb super blij!! Maten kloppen zoals beschreven dus deze bestelling ga ik ook weer met plezier dragen en tonen.

Fantastische kleding

Heb al meerdere kleding van het merk Lascana. Zit heerlijk, er worden goede materialen gebruikt en ziet er fantastisch uit. Heb al heel veel complimenten gehad als ik de kleding draag. Kan het iedereen aanbevelen!

Fijne beha s

Fijne website en snelle levering zeer tevreden

hele fijne website en hele leuke kleding en schoenen.

ik zou het iedereen aanbevelen

Top BBH

Mooi dat er voor mannen ook iets tekoop is zonder losse vullingen

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg