Top BBH

Mooi dat er voor mannen ook iets tekoop is zonder losse vullingen

Zeer tevreden over de producten en de levering

Inmiddels heb ik meerdere producten van Lascana en ben daarover zeer tevreden. Goede kwaliteit en goede pasvorm. Ook een snelle levering en mogelijkheid voor retournering is prettig.

hele mooie kleding en betaalbaar

Fijne badpakken en goede pasvorm i.v.m. de verschillende cupmaten Nu ook in meerdere kleuren dat is ook leuk Niet altijd zwart of donkerblauw Kleed mooi af

Mooi, stijlvol, goede prijs

Voor mijn lingerie en zomerkleding, kom ik altijd weer uit bij Lascana. Het is stijlvolle, lekker zittende kleding voor een goede prijs. En ook de levering en retouren worden snel en correct verwerkt.

Mooie prijs/kwaliteit verhouding en perfecte service!

Al diverse keren besteld bij Lascana. Alles even mooi. Snelle verzending, prima communicatie en bovenal leuke kleding voor iedereen!

Mooie ( bad-) kleding met super-kwaliteit

Al ong 10 jaar koop ik badkleding van Lascana: mooie kwaliteit en goed blijvende pasvorm. Sinds 5 jaar ook steeds meer kleding van dezelfde constante kwaliteit! Zeer tevreden!

Erg mooie mode! Gebruiksvriendelijke website! Goede service!

Vreemd

Je krijgt 5 euro korting vanwege nieuwsbrief en een kortingscode van 20% krijg je dus de 5 euro niet ? Vanwege kortingscode????

Veel keus!

Fijne website. Meer korting dan bij de winkel waar het product vandaan komt(Otto).

Goed en mooie kleding.

Mooie en lekker zittende kleding En goed op maat en altijd snel bezorgd.

Heel goede kwaliteit!!!

Vaak kleding besteld en van goede kwaliteit.Ik zal het iedereen aanbevelen!!! Zeer tevreden klant.

Hebberig

Te leuk! Veel keus! Goede prijs!

Leuke kleding en accesoires

Vlotte kleding . Ziet er aantrekkelijk uit

Duidelijke site

Goede producten van de juiste kwaliteit

Prachtige zomerkleding

Fijne stoffen en leuke bikini’s om zelf samen te stellen

Op tijd met levering snelle terugbetaling bij retour.

Super mooie producten

Mooie kleding , badkleding blijft heel mooi!! Zou zoveel willen kopen haha xx

super website

Mooie collectie .

Mijn ervaring met lascana is zeer goed

Mijn ervaring lascana heeft leuke kleding en goede modellen

Mooi en ruime keuze en goed te betalen

Ruime keuze in zowel kleding als lingerie. Goed te betalen. Tenminste ook andere merken en dus ook andere modellen.

Mooie collectie

Mooie site, geweldige collectie

Mooie set met geweldige collectie lingerie!

De perfecte badmode

Ik ben 58 en vindt het belangrijk dat een bikini netjes zit. Ze zitten lekker, netjes, mooie en goede kwaliteit. Genoeg keuze. Ik ben heel blij met Lascana.

Zowel de badmode als kleding vind ik erg fijn! Het kwaliteit is echt fantastisch en het gaat lang mee.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg