Duidelijk

Fijne site duidelijk overzicht. Leuke collectie in diverse maten. Ik heb een bestelling geplaatst ben zeer benieuwd. De eerste kennismaking was goed.

leuke kleding voor mijn leeftijd

Leuke kleding en doorgaans van betere kwaliteit dan andere betaalbare kleding (ik bedoel hier niet de tweedehands winkels maar goedkopere kledingwinkels). Een enkele keer zit er wat tussen waarvan de kwaliteit wat flimsy is maar meestal erg blij mee.

Hele goede site

eindelijk een goed zittende bh

Het eerste wat ik doe als ik thuiskom, ik bh uit, het zit voor geen meter, al die beugels etc. Vast een man die het uitgevonden heeft, maar de sport bh die ik onlangs ontvangen heb van Lascana zit echt heerlijk. Duidelijk een aanrader voor iedere vrouw

top goede service

Ik koop elk jaar bij Lascana word er heel blij van en ze hebben een hele snelle service

Fijne bikini's, altijd goed

Sinds een tijdje bestel ik hier mijn bikini die altijd goed past bij mijn figúur. En ik heb wat strijd gehad om de juiste te vinden. Lascana voor mij en niet anders.

Prachtige bikini's

Prachtige bikini's in alle soorten en maten. Ik heb nummer 2 al weer besteld.

Mooie en fijne badpakken

Heerlijke mooie sluitende badpakken.

altijd tevreden over mijn bestelde artikelen.

Ik bestel graag bij Lascana, de producten komen overeen met de foto en beschrijving van het artikel. Klanten service erg vriendelijk als je vragen hebt. Heb leuke jurkjes en rokjes besteld en de kwaliteit is goed en mooi !

Lascana is iedere keer weer goed, als ik nieuwe badkleding moet.

Ik woon al jaren in Spanje, maar koop nog steeds mijn badkleding bij Lascana. Altijd goed van kwaliteit, pasvorm en uitstraling. Ik hoop dat ze ook naar Spanje willen leveren, want soms moet ik veel omwegen begaan, om het hier te krijgen.

Makkelijk en duidelijke omschrijving van artikel.

Mijn ervaring is positief, snelle levering en bij eventuele retourzending of klachten worden netjes en serieus opgelost.

Altijd goede kwaliteit

Snelle levering . Goede kwaliteit

Prima product

De katoenen bh zit heerlijk comfortabel en ondersteunt prima

Hele leuke kleding

Maar als ik op een volgende pagina zit in een selectie (bijvoorbeeld strandjurkjes) en ik klik dan op een kledingstuk om deze beter te bekijken e als ik daarna weer terug wil, dan kom ik weer op de eerste pagina. Zou fijn zijn als jullie dit kunnen aanpassen. Ik kan ook niet naar de pagina waar ik zat en moet dus elke keer op volgende pagina klikken om er weer te komen. Voor de rest supertevreden!!

Tevreden klant

Bestelgemak, groot aanbod en snelle levering

Mooie kwaliteit en snelle service

Aangezien ik geen geschikte badkleding kan vinden in de winkels, ben ik blij met jullie website. Direct bij mijn eerste bestelling en te hebben ontvangen ben ik uiterst tevreden dat ik zelfs nog meer badkleding gaat kopen. Ben superblij mee

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Slips zitten heerlijk, fijne en snelle door ouderwets goede bezorging Postnl en prima service.

Goede service, fijne kwaliteit

Ik vind hier dingen die net even anders zijn dus blij mee

Lascana is een top merk.

Het merk Lascana vind ik echt geweldig. Super mooie kleding altijd wat ik gewoon niet in de winkel kan vinden. De jurken zijn ook altijd perfect voor mij en ook de badmode.

Prima site

Werkt goed. Onthoud je wensen in mandje. Altijd fijn. En besteld met een korting code ook altijd leuk shoppen. Nu hopen dat het past als het binnen is.

Snelle levering fijne bh

Goede kwaliteit en pasvorm voor redelijke prijs

Snel en makkelijk gezocht met de filter

Voor mijn vriendin aan het kijken maar lastig aan 75aa bh's te komen maar deze site heeft een mooi assortiment. Ik heb een lijst gemaakt en mijn vriendin heeft er een paar geschrapt(ivm geen vulling ofzo, geen idee;p) Verder even de bezorging afwachten maar we zij heel enthousiast. Naar de zwangerschap is dit weer de eerste set en ik vind dat ze het verdient!!

Precies wat ik wil en fijn geholpen

Ik ben tevreden met mijn badpak!

SNELLE LEVERING EN PRIMA ARTIKELEN

Snelle levering en prima artikelen. En ook heel fijn dat je topje en broekje apart van elkaar kunt bestellen.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg