kortingscode Heathwave werd niet herkend

Makkelijk te bestellen. Wijzigen emailadres gong heel makkelijk om in account te wijzigen. Helaas kon ik de aanbiedingscode niet toepassen. Moet ik morgen evwn over bellen.

Zitten lekker en een mooie brede band

Zitten erg lekker en sluiten mooi aan

Mooie producten en hoogwaardige kwaliteit

Mijn keuze viel op lascana ,omdat er 20% korting was. Bestellingen snel, en de korting werd gelijk verrekend, erg tevreden

Fijne, overzichtelijke manier van online bestellen

Goede foto’s van de producten Sensoren werkt snel Overzichtelijk Kortom prettig!

Snelle levering - hele fijne artikelen!

Voor een kleinere cupmaat - mooie, lingerie alsook bikini’s gevonden. Erg blij! Snelle levering - bij retourneren/ruilen een snelle afhandeling. Enkel de klantomgeving vind ik persoonlijk wat verwarrend - wat nu aan ‘openstaande rekeningen’ en wat aan ‘tegoed v retouren’ Dit kan echter mijn persoonlijke kijk zijn. Kortom; Fijne website!

Makkelijk

Snel en keurig

Duidelijk en helder

Duidelijke site, makkelijk te vinden en te bestellen

Mooie producten

Mooie producten voor een goede prijs.

Verrassend veel keus voor vrouw met grotere omvang

Aangenaam verrast om zoveel leuke bh's te vinden. Ik heb een grotere omvang maar niet een hele grote cupmaat. Ik voelde me net een kind in een snoepwinkel. Bij de 'gewone lingeriewinkels meestal maar enkele bh's aanwezig. Moet het alsnog besteld worden.

Mooie kleding.

Is een ruiling moet je dan weer bezorgkosten betalen

Is een ruiling moet je dan weer bezorgkosten betalen??

Mooie producten, makkelijke website en goede voorwaarden

Zeer tevreden 1 jaar geleden met mijn bh voor de trouwjurk. De pasvorm klopt, mooie kwaliteit. Frisse kleuren, romantische setjes. Het is lastig om keuzes te maken Ik kom zeker snel weer een kijkje online nemen en heb net weer nieuwe setjes besteld.

Ronduit Heerlijk genieten in deze kleding!

Zit super lekker. Zie er altijd leuk en gezellig uit! Elke vakantie weer.

Geweldig !!

Vandaag voor het eerst besteld bij jullie. 22.15 u….. Nog net van de LastMinute 20% korting kunnen profiteren. Poeh, nog net op tijd de tip van mijn vriendin gekregen om op jullie site te kijken. Top !!! Veel teveel keus. Allemaal mooie spullen. Ik kijk uit naar mijn eerste bestelling. Groetjes Monique

Mooi kwaliteit

Altijd bikini's van lascana. Blijven mooi

hele goede service

ben heel blij met deze web-shop op je gemak alles bekijken en daarna bestellen wat je aantrekkelijk vind geen negatieve ervaringen

Ook mannen houden van makkelijk shoppen

Goed overzichtelijk en goede info. Ook als man kan online shoppen leuk zijn om in te kopen voor je vrouw haha

Goede service, snelle levering. Blijf het alleen vreemd vinden dat de prijzen soms hoger worden als je een grotere maat bestelt. Verder een prima webshop!

Nog 1 besteld

Dit is mijn tweede bestelligv

Omdat de eerste zo goed is bevallen !!!

Formidabel

Goede duidelijke website en uitleg. Uitstekende materialen en pasvormen.

Super kwaliteit!

Sinds 3 jaar bestel ik altijd mijn lingerie bij Lascana. Alle bhs zijn nogsteeds in top kwaliteit! Nog geen enkele keer gehad dat een bh ineens een bh beugel mist ect.

Uitstekende kwaliteit

Blijft mooi,en zit goed.

Prachtig afslankend badpak met keuze cupmaat.

Prachtig badpak ,met zeer goede pasvorm ,ideaal voor grote cup maat ondersteund de borsten goed en daardoor een afslankend effect , koop nooit meer een ander badpak .

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg