prima service en goede kwaliteit

zie boven

Hele leuke kleren Klantvriendelijk personeel In een woord Geweldig

Goede qualitie

Goede qualitie

Prachtig lingerie, pasvorm perfect, mooie afwerking, snelle levering

Goede kwaliteit

Duidelijke site

Alle artikelen zijn goed te vinden. Bestelling plaatsen en daarna word je goed op de hoogte gehouden van de status bestelling. Fijn dat je ook achteraf kunt betalen.

kwaliteit en prijs zijn echt goed

vooral de badmode van sunseeker spreekt mij erg aan. Niet alleen qua pasvorm maar ook de kwaliteit is erg goed.

Mooie kleding

Gemakkelijke en grote keus!

Helemaal goed

Ben erg tevreden over de kwaliteit en levertijd. Altijd keus genoeg om iets leuks te vinden. Maten kloppen en als er iets is wordt je altijd netjes te woord gestaan.

zeer tevreden

makkelijk en snel weltevreden

Leuke kleren

Ik slaag altijd met kopen, mooie kleren en ze zitten fijn. Kopen, betalen en op korte termijn leveren ze. En het retourbeleid, geen poespas, snel en gemakkelijk.

Mooie duidelijke website

Ik bestel voor het eerst en ik heb het nog niet ontvangen, dus heel veel kan ik er nog niet van zeggen. Maar voor nu kan ik zeggen dat de website mooi is en duidelijk. Leuke welkomskorting meteen, dat is altijd leuk. Nu eerst adwachten totdat het binnen is.

Goede kwaliteit lingerie en badmode tegen een schappelijke prijs

Vorig jaar óók deze bh's gekocht. Dragen heerlijk vandaar weer gekocht.

3 x TOP

TOP voor kwaliteit, TOP voor modellen en TOP van prijs!

Super website

Jaarlijks koop ik een nieuwe bikini. Zo stylvol en ze blijven mooi, zo kan ik elke keer afwisselen, zelfs met me vriendin koop ik dezelfde en gaan we op vakantie samen. Zo blij dat ik deze website via haar heb gevonden.

Altijd mooie producten en goede kwaliteit

Ik koop graag mijn producten bij Lascana, altijd van goede kwaliteit en een goede prijs. Ook altijd een snelle levering, een overzichtelijke website en een goed retourbeleid.

shirts

Lascana bied een grote diversiteit in shirts en niet alleen voor jonge mensen maar ook voor 65 plussers! Ik shop graag bij jullie.

Mooi en degelijk mode label

Ik koop sinds kort bij Lascana (ben wel al meer dan 20 jaar bekend met Otto). Op zoek naar mooie, maar bovenal goed zittende lingerie voor grote maten (D85 - E90) is Lascana een Heaven, Webshop duidelijk, Service goed, Account overzichtelijk, Redelijke, gemiddelde tot bovengemiddelde prijs (dat is echter een eigen keuze).

Geweldig,snelle levering

Prima spullen

een duidelijke prettige website

Een schitterende collectie badpakken en tankini's

Blij dat ik deze bh Nuance heb gevonden, zo'n heerlijk comfortabel zittende en overal onder passende bh, daar wil je er wel tien van hebben.

Altijd leuke dingen en goede service

Altijd leuke kleding !

Leuke site !!

Leuke kleding !

Rare website

Ik probeerde een bikini, welke volgens de website voorradig is, in mijn winkelmandje te doen, maar dat lukte niet.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg