Chapeau

Getipt door een collega. Jullie site heerlijk overzichtelijk en vooral fijn dat je alle maten kan en mag combineren. Helemaal happy nu!

Mooie kwaliteit snelle levering heel veel keus voor iedereen wat wils in de winkels kan ik niks vinden pasvorm niet goed bij Lascana is de pasvorm perfect

Prachtige badpakken

Was moeilijk om een keuze te maken. Prachtige badpakken en wat fijn ook met een grote cupmaat

Ben heel blij met de pasvorm en goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Met badpakken had ik altijd een probleem met de pasvorm. Sinds ik Lascana draag ga ik zelfverzekerder naar mijn wekelijkse zwemclub.

Mijn eerste bestelling

Ben benieuwd, als alles goed gaat. Bestel ik vaker want er zijn leuke kleding heb ik gezien. Vriendelijke groeten.

mooi maar ook duur

Ik bestel regelmatig. Het lukt niet altijd, vaak ziet de afbeelding er mooier uit dan in het echt. Dat zal te maken hebben met de modellen. Die komen niet overeen met mijn rondingen

Altijd prima

Altijd perfect nooit problemen

mooie kwaliteit artikelen

Ik koop al een tijdje bij Lascana, leuke kleding, snelle levering, en als er iets onverhoopt retour moet, is dat simpel geregeld. Ik ben een tevreden klant

Uitstekend!

Op zoek naar een bikini. En wat blijkt; zoveel keuze!!! Allerlei kleuren, maten en modellen! Dus gelijk gevonden wat ik zocht! Happy! Wat een prettige site om te webshoppen!

Een prima ervaring

Ik vond de informatie duidelijk en makkelijk bestellen , gewoon een complete bikini en niet alles los bestellen

goede prijs-kwaliteit!

Lascana draagt net zo fijn als merken die 2 tot 3 keer zo duur zijn.

Geen woorden sterk genoeg

Ik heb nu heel wat kledingstukken van Lascana, sommige in tweevoud zodat ik ze kan dragen wanneer ik maar wil als er eentje gewassen moet worden. Ik vind ze allemaal prachtig, ze zijn een zonnestraal in mijn garderobe. Ik heb maar één groot probleem met Lascana: ik zou alles willen kopen, maar helaas moet ik mezelf beperken ... Bedankt Lascana !

Fijne site en mooie bikini’s

Ik heb de producten nog niet ontvangen maar verder vond ik het heel makkelijk om te vinden wat voor maat je nodig had, alleen bij de bikini broekjes vond ik dat wat minder duidelijk. Veel mooie en leuke opties

Fantastich

Luxe kwaliteit en goede pasvorm!

Zeer prettig

Mooie kleding waar voor geld en zit heel mooi je lichaam

Super leuke collectie badpakken!

Omdat mijn huidige badpak aan het verslijten is, zocht ik op badmode bij Lascana. Allerlei mooie kleuren en modellen. Maar ja, ik heb er maar eentje nodig. Er is zoveel keuze.. Voor iedereen is er wel wat bij. Vriendelijke groet Veerle

Ik koop al heel wat jaartjes bij Lacana. Ik heb nu nog jurkjes en badpakken van al 5 jaar oud en draag het nog steeds. Kleuren blijven mooi. Pasvormen zijn top . Echt ik kan niets negatief verzinnen. In een woord fantastisc

Gemakkelijk

Gemakkelijk te bestellen en veel keus

Lascana is een zeer goede winkel. Alles past perfect. Goede service.

Ruime keuze, de bikini komt overeen met de afbeelding op het internet. Snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De badpakken van Lascana zitten als gegoten bij iedere maat.

Duidelijke site met veel opties

Duidelijk vindbaar wat ik wil zoeken en de opties zijn ruim. Mooie en duidelijke fotos waarbij er rekening gehouden is met meerdere lichaamstypes.

Toppy

Altijd geweldig als je 20%korting krijgt. Is altijd meegenomen toch! Topbedrijf

Prachtige sportieve kleding

Kwaliteit/prijs op elkaar afgestemd. Mooie lekker zittende mode.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg