Heldere site

Ik heb 1 Lascana bikini en vind die zo fijn dat ik eigenlijk alleen dit merk nog wil. Goed geprijsd, verschillende leuke gevonden. Wat ik extra fijn vind is dat je achteraf kan betalen, vooral bij bikini's wil je er toch wat meer bestellen.

Zeer tevreden!

Ik bestel al jaren bij lascana mijn beugelbh's en moet zeggen dat het uitstekende kwaliteit is,in begin is misschien ff zoeken wat bij je past maar het mooie ervan is dat je ze netjes terug kunt sturen. Gaat vrij snel vind ikzelf. En nog een pluspunt is dat de bh,,s heel lang mooi blijven.

Alles altijd naar mijn zin

Jullie badpakken zijn te gek! Koop ze al 30 jaar!!!

Goede en snelle service en mooie produkten

leuke kleding

Het is leuk om bij jullie op de site te shoppen en de keuze is groot voor mij is het zeker een aanrader.

Ik heb wel al 8 verschillende Lascana badpakken gekocht en ze zitten allemaal heel fijn Kan steeds dezelfde maat bestellen want, de pasvorm wijkt niet af Heel blij mee

Hele fijne site met mooie BH's

Al een tijdje op zoek naar goede, mooie BH's die te verkrijgen zijn met een kleine omtrekmaat (70). In winkels altijd moeilijk te vinden en hier ruime keuze aan mooie BH's!

Net een mooie bikini gekocht, ging snel eb makkelijk, daar houd ik van. Superwebshop!

Ik ben benieuwd want ik ben een nieuwe klant

Ik ben nieuw en ben zeer benieuwd of de badkleding net zo mooi is in het echt als op de foto en ik hoop dat het past. Ik vind badkleding altijd zo moeilijk om online te kopen maar ik kon het toch niet laten, zo'n mooie printen en kleuren.

Badkleding

Ziet er allemaal prachtig uit, daar kan je mee voor de dag komen op het strand: dank je wel

Makkelijke site met mooie producten

Fantastische service

De site werkt heel prettig. Je vindt snel wat je zoekt en levering volgt binnen enkele dagen. Chapeau!

Zeer goede ervaring . Altijd bij Lascana besteld.

Altijd alleen bij Lascana besteld. Vertrouw gevoel zonder problemen geleverd.

Geweldige webshop

Ik heb al meerdere keren ondergoed en kleding besteld bij jullie en altijd naar tevredenheid. Kwaliteit is prima en ziet er in werkelijkheid echt zo uit.

Fijn en ruim online assortiment

Heerlijke online shop met mooi assortiment lingerie, bad- en slaapgoed, maar ook sportkleding. Kortom Lascana is veelzijdig in een mooie kwaliteit. Makkelijk kopen en nog makkelijker: thuis passen en als het dan toch nodig is: soepel retourneren. Kortom: Lascana kan niet beter

Goede service, tevreden klant

De klantenservice van Otto/Lascana is heel correct. De kwaliteit van de kleding is naar mijn zin, evenals de duidelijkheid van de maatvoering Al jaren tevreden klant...

Snelle service, mooie spullen

Mooi, gevarieerd aanbod, fijne kwaliteit, snel in huis

Goede kwaliteit voor mooie prijs

Als ik iets bestel ,heb ik bijna altijd snel in huis. Men heeft goede kwaliteit voor een leuke prijs

Duidelijke website, veel keuze

Ik hou eigenlijk niet van online shoppen, maar deze site is prettig en duidelijk

Fantastisch!

De site is overzichtelijk en de service is geweldig!

kortingscode is weer eens onzin

Belachelijk dat de kortingscode niet werkt. Die is voor badmode en als je dan zwembroeken voor heren besteld dan voldoe je niet aan de voorwaarden. Super irritant. Doe dan niks.

Unieke uitstraling, ook voor de niet ideale figuren.

Bestelling verliep soepel

Fijne website! Kijk uit naar mijn bestelling

Ben zeer tevreden met de bestellingen die ik heb gedaan. Geen problemen gehad met een pakketje terug sturen. Nette aflevering met geld retour,prima service.

duidelijke website

makkelijk zoeken op de website, bestellen is duidelijk en keuze in betaalwijze ook.

Charles Stulemeyerweg 2

5026 RT Tilburg