Pluspunten

Snel

Pluspunten

Vlotte levering

Pluspunten

Artikelen en bezorging zoals verwacht! Prima!

Pluspunten

Pluspunten

Snel geleverd met een leuk extraatje erbij !

Ik geef elke keer een ander afleveradres op, toch wordt het op mijn huisadres geleverd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Graag een aangepaste webwinkel want normaal gezien had ik deze bestelling niet geplaatst als ik geweten had dat het inpakpapierniet voorradig was. Zwaar teleurgestelde klant

Pluspunten

Geweldige service. Mijn bestelling was niet in Tilburg op voorraad maar werd gratis verzonden.

Pluspunten

Goede service!

Pluspunten

service en aanbod is prima. Alleen de verzendkosten zijn schrikbarend hoog...... dat doet mij uitkijken naar een andere leverancier.

Pluspunten

order is prima afgehandeld

geen

Pluspunten

snelle service en goed en netjes geïnformeerd over de status van de bestelling

nvt

Pluspunten

Vriendelijke service en duidelijke informatie.

Pluspunten

goede levering

Pluspunten

- Goede producten - Eerlijk advies - Vriendelijk geholpen via email - Super snelle levering naar België

Pluspunten

Zeer goede klantenservice. Snel, duidelijk en bij problemen komend met passende oplossingen. Verzendzakken voor schoeisel van topkwaliteit. Zeer tevreden.

Pluspunten

vlotte levering en goede dienst na verkoop

Pluspunten

Top bedrijf heel tevreden over

Nobelstraat 24,

3846 CG Harderwijk

+31 (0)341 430413

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service. ----- Are you looking for practical, sustainable, and innovative packaging solutions for your business? Do you need to quickly print paper bags for an event? Or would you like to brainstorm about the design of custom luxury magnetic boxes? We are here for you, whether you're a startup, an established business owner, or a buyer at a multinational company. At FF-PACKAGING, all our employees share one common trait: a passion for packaging. With over 35 years of product knowledge and experience within the organization, and our continuous creation of innovative packaging, we believe we are privileged to work in the most wonderful industry. As a result, the end product we deliver is always pure: a perfect package crafted with love and care just for you. This pure passion is evident not only in our packaging but also in our service.