Super snel en goed geleverd.

Wij hadden een tijdsdruk om de doosjes voor een beurs binnen te krijgen. Dit heeft FF-Packaging goed opgepakt en de doosjes waren op tijd binnen, en ze zien er ook nog een super mooi uit!!

grote volumes over een grote afstand perfect geleverd en begeleid door de mensen van F&F

zowel order intake als begeleiding en contacten met F&F worden door ons als zeer prettige en efficient ervaren.

Één groot drama

4 juni een bestelling gedaan. Eerst waren ze mijn betaling zoek, daarna was het niet verzonden. Toen was het verzonden, naar geen track en tracé. Toen zou het een weekendlevering worden. Ook dat is niet nagekomen. Nu 7 dagen verder, nog niks in huis. Wat een drama.....pfff

snelle en goede levering

super vertegenwoordiger (henri van oosten)

reageert gelijk en regelt als je wat vraagt !!!

FF-Packaging is een betrouwbare partij!

Ook voor de nieuwe huisstijl van Paleis Het Loo hebben wij een prachtige packaging-lijn besteld bij FF-Packaging. Tassen in diverse formaten en uitvoeringen, zakjes, stickers, labeltags, vloeipapier en lint alles ideaal 'onder één dak'. Mooie, duurzame producten tegen een goede prijs, snel / vriendelijk en vakkundig contact. Al jaren een berouwbare partij voor onze paleiswinkel!

prima communicatie & goede prijs kwaliteit

Snelle en duidelijke communicatie en een prima product geleverd tegen een betaalbare prijs!

uitstekend

goed en snel afgeleverd. Bezorger was ook correct en klantvriendelijk

top service!

Snelle reactie en een goede/vriendelijke service

Wij schaffen onze tassen en verzenddozen aan bij FF-Packaging. Ons contact verloopt via Henri die altijd goed bereikbaar is. Hij zorgt dat alles vlekkeloos verloopt en wij tassen en verzenddozen ontvangen die kwalitatief en qua uitstraling aansluiten op ons concept. Verder denkt FF-Packaging graag met ons mee en onderhouden wij nu al een aantal jaren een goede relatie.

Revendeurs Publicitaires

1ere collaboration avec FF-PACKAGING avec Dennis en interlocuteur parfait!!! Super professionnel et bonne disponibilité

Un partenaire de confiance, sérieux et réactif

Nous travaillons depuis plusieurs années avec FFP. Les interlocuteurs sont de qualités et c'est un plaisir de traiter des dossiers ensemble. La diversité des produits et leur expertise sont des atouts. Que ce soit avec Dennis ou Trevor nous avons toujours des réponses rapides à nos questions et nous sommes toujours heureux des résultats. Je recommande vivement de travailler avec FFP.

Excellent Partenaire

Après un très grand nombre de commandes chez FF PACKAGING, je peux dire que c'est un très bon partenaire de confiance. Les délais sont toujours respectés et ils sont de très bons conseils pour nos productions. Je recommande vivement.

Coffrets de bonne qualité et bon suivi des dossiers.

Merci à Dennis pour le bon suivi des dossiers. Produits de bonne qualité, toutefois attention aux délais de livraisons qui sont parfois longs, et oui, je recommanderais ce fournisseur pour des projets anticipés suffisamment longtemps à l'avance.

Perfecte service

Zoals steeds ontvingen wij snel en correct onze bestelde producten. Topservice waardoor wij uiteraard ook blijven terugkeren.

Excellent !

Partners for a long time and excellent work !

Zeer prettig samenwerken!

Groot assortiment producten van hoogwaardige kwaliteit gepaard met goede, persoonlijke service. Aanrader op het gebied van verpakkingsmateriaal!

Wij zijn professioneel geholpen door dit bedrijf. Zij hebben ons geholpen met het maken van de juiste keuze en zijn al hun afspraken nagekomen.

Super Service! Hilfsbereit und schnell

Sehr hilfsbereit und schnell. Gute Qualität :)

Alles super und einfach!

Alles bestens gelaufen!

Mooie producten en goede service

Al jaren bestellen wij bij FF-packaging omdat het contact goed is, ze denken met je mee én in oplossingen en de producten zijn kwalitatief goed en zien er mooi uit! Je kan hier met een gerust hart je aankopen doen.

Super resultaat

De doosjes zijn waanzinnig mooi geworden. De buitenkant van onze doosjes is zwart met een wit logo dat haarscherp en vlekkenloos gelukt is. Fijne service en bereikbaarheid ook.

Super! Heel snel en goede service

Snel en correcte levering.

Direct contact met vertegenwoordiger via app. Snelle levering. Altijd voorraad.

IK KIJK ERUIT OM WEER SAMEN TE WERKEN

BEDANKT voor de snelle levering en resultaat. Professionele behandeling en advies. IK KIJK ERUIT OM WEER SAMEN TE WERKEN Perla & Team , Antwerpen.

Nobelstraat 24,

3846 CG Harderwijk

+31 (0)341 430413

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service. ----- Are you looking for practical, sustainable, and innovative packaging solutions for your business? Do you need to quickly print paper bags for an event? Or would you like to brainstorm about the design of custom luxury magnetic boxes? We are here for you, whether you're a startup, an established business owner, or a buyer at a multinational company. At FF-PACKAGING, all our employees share one common trait: a passion for packaging. With over 35 years of product knowledge and experience within the organization, and our continuous creation of innovative packaging, we believe we are privileged to work in the most wonderful industry. As a result, the end product we deliver is always pure: a perfect package crafted with love and care just for you. This pure passion is evident not only in our packaging but also in our service.