Very good

Easy to find what I need

Voor alles een oplossing

Goed contact, mijn vraag wordt direct in behandeling genomen en qua packaging kan ik alle kanten uit! Zeer tevreden.

Fijn bedrijf! Zeer effectieve samenwerking!

Fijn bedrijf. Staan altijd voor je klaar.

Wij zijn nu al een paar jaar klant van FF-Packaging. Ze hebben ons altijd goed geholpen. Prijs-kwaliteit verhouding is top. Als er zaken zijn die niet lopen zoals het moet, komen ze altijd met een goede oplossing. Het contact is ook zeer goed.

Goede service en mensen met verstand van zaken

Fijne gasten om mee te werken. Goede informatie en begeleiding in het hele traject

Alles wie es sein soll.

Preisleistung top, super schnelle Lieferung!

Perfect ondersteund en snel geleverd!

We hadden bij het opmaken van onze bestelling een aantal vragen over het ontwerp. Daar zijn we vlot en effectief bij geholpen. De levering was snel en kwalitatief goed. Het was een uitstekende ervaring

Snelle reactie

Wij hebben al een lange relatie met F&F Packaging en ervaren dit als zeer prettig. Door de korte lijnen binnen het bedrijf worden reacties op vragen of prijsaanvragen worden snel behandeld. De geleverde artikelen zien er altijd top uit, soms duurt een levertijd wat lang. Maar dat heeft dan meestal met externe factoren te maken. Overall een fijn bedrijf om mee samen te werken.

Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking!!

De contacten zijn goed. Afspraken worden nagekomen of je krijgt voortijdig bericht. Ook bij een bezoek wordt je goed ontvangen. Kwaliteit van de geleverde producten zijn goed waardoor onze klanten tevreden zijn. Ook worden er adviezen gegeven die voor ons belangrijk zijn zodat wij klanten beter kunnen informeren.

Vlotte afhandeling - goede kwaliteit van producten

Vlotte afhandeling - goede kwaliteit van producten

kwaliteit door eenvoud

Makkelijk keuze en bestellen via website. Telefonisch niet bereikbaar maar afhaalmoment via mail snel geregeld.

Prima, helemaal goed en niks mis

bestelling ging gemakkelijk en duidelijk

Prima product!

Het product wat ik heb besteld is echt heel mooi. De verpakking waarin ik het ontvangen heb vind ik minder. Misschien in een harde koker doen of in een stevige doos. Verder dus prima!

We definitely recommend FF-Packaging!

We have been working with FF-Packaging for a long time and can only report good things - very good service + great quality and fair pricing.

We definitely recommend FF-Packaging!

Erg goede service en uitstekende kwaliteit

We hebben tassen laten maken met ons eigen bedrijfslogo. Snelle levertijd en resultaat was erg mooi geworden.

qualité excellente pour les services & les marchandises

Un grand merci à toute l'équipe FF-Packaging pour leur travail d'accompagnement et de conseil, qui a permis que nous recevions, comme promis, nos sacs avant la pleine période des fêtes! Ces articles sont de très bonne qualité. Sans aucun doute, nous referons appel à leur service!

excellent

We recently worked with FF-Packaging to develop some branded wine boxes. They have been extremely helpful throughout the whole process, providing their expert opinions and feedback in order to get to the final stages. The quality of the product is of a very high standard, and we are very happy with how our branded wine bozes turned out. We would definitely recommend FF-Packaging for your next project!

snel en efficiënt

Ik ben gewoon heel tevreden

Enzo Gina Mode

Équipe au top, et vigilante nous accompagne très bien très bon suivi très bon rapport qualité prix je commande mes sacs ici depuis maintenant 5 ans jamais déçu bonne qualité et tarif très correct La j’ouvre mon deuxième magasin et c’est donc tout naturellement que je viens d’effectuer une commande en 12 milles exemplaires

Erg tevreden over onze nieuwe tassen

Fijn en vakkundig geholpen bij het maken van de keuze voor nieuwe snacktassen met ons eigen logo. De tassen zijn goed, stevig en zijn keurig op tijd volgens afspraak geleverd. Wij zijn erg tevreden!

Goede kwaliteit

De tasjes zijn van goede en mooie kwaliteit. Ze zijn stevig en ruim

Zeer tevreden klant

Vakkundig geholpen en gezellig geholpen. Denken goed met je mee. Mooi ontwerp. Goede kwaliteit. Komen gewoon afspraken na.

Geweldig!!

Ongeveer 1 maand geleden kregen wij groen licht van de Gemeente Elburg voor de Sinterklaasintocht. In stroomversnelling zijn we aan de slag gegaan met de organisatie, waaronder het bestellen van 200 tassen voor de pepernoten. 1 telefoontje naar F&F en de volgende dag al geleverd, SUPER SERVICE! Helaas hebben wij alsnog, gezien de stijgende besmettingen, de intocht af moeten blazen! De tassen hebben we opgeslagen zodat de pieten volgend jaar de tassen alsnog kunnen gebruiken. Namens Sinterklaasintocht Elburg: Super bedankt!

Goed, eerst ging er iets mis met de bestelling doordat er per ongeluk een foutje op de website stond (net nieuw) maar perfect opgelost en goede service en snelle levering

Nobelstraat 24,

3846 CG Harderwijk

+31 (0)341 430413

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service. ----- Are you looking for practical, sustainable, and innovative packaging solutions for your business? Do you need to quickly print paper bags for an event? Or would you like to brainstorm about the design of custom luxury magnetic boxes? We are here for you, whether you're a startup, an established business owner, or a buyer at a multinational company. At FF-PACKAGING, all our employees share one common trait: a passion for packaging. With over 35 years of product knowledge and experience within the organization, and our continuous creation of innovative packaging, we believe we are privileged to work in the most wonderful industry. As a result, the end product we deliver is always pure: a perfect package crafted with love and care just for you. This pure passion is evident not only in our packaging but also in our service.