Binnen 24 uur leveren na 1 mailtje. Dan heb je de boel goed op orde

Stipte, correcte leverancier

Na mijn vraag via de website, kreeg ik onmiddellijk een mailtje met de nodige uitleg en info zodat ik eenvoudig en heel snel mijn bestelling kon plaatsen. Levering volgde kort daarop en was volledig in orde.

Goed geregeld

Bestelling was niet kompleet om af te halen, maar is netjes aangestuurd!

Handig formaat en makkelijk te vouwen doos

Ideaal voor het verzenden van lingerie als brievenbus pakketje!

Snelle levering en makkelijk bestellen!

Helemaal goed!

Duidelijk en snel

Duidelijke website en snelle levering

Supersnelle en klantvriendelijke service.

de medewerkers zijn steeds vriendelijk en behulpzaam. Heel vlugge reactie op de mail of vraag. Komen steeds hun belofte na. gewoon: super ervaring mee!

top

Heel correctie levering

top

heel snel, super netjes en allemaal perfect

Alles correct en volgens afspraak

wij hebben jullie naam doorgekregen via P&T uit Cadzand

Bestelling tot en met levering vlot verlopen

Professioneel, behulpzaam en snel

Als ik vragen had werden deze duidelijk en vlot beantwoord. De bestelde goederen zijn zoals omschreven. Prijs kwaliteit is zeer goed.

goede bereikbaarheid en snelle service

netjes en correct geholpen

Altijd goede service!

Snelle levering en goede service

samenwerking met FF-pacakging is aangenaam.

Ik vind dat FF-packaging een handige en goede website heeft met een goed aanbod. Zowel de klantendienst (chat) via de website als per mail verloopt steeds heel vriendelijk en vlot. Men is steeds heel behulpzaam en je krijgt de uitleg die je vraagt. Ik heb alleen maar positieve ervaringen.

Topservice

We bestelden bij FF fijne verzenddozen. De bestelling stond binnen notime voor ons klaar en was helemaal goed.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Al vaker besteld en altijd tevreden over de snelle levering en goede kwaliteit.

Supersnelle levering van kwaliteitsproducten

Steeds weer bijzonder tevreden van de service van FF-Packaging. Kwalitatieve producten en een vlekkeloze service! Absoluut top is ook hun zeer snelle levering wat hen tot een bijzonder leuke partner maakt voor allerhande cadeauverpakkingen op maat.

Een bestelling geplaatst en ook een sample aangevraagd. Beide de volgende dag in huis, super.

bij FF zijn ze steeds super behulpzaam en snel

de webshop vind ik een handig tool. Zowel telefonisch als via mail of chat is men steeds heel vriendelijk en behulpzaam. Als ik dan toch een minpuntje geef dan zijn dit de leveringsdocumenten, levering gebeurt door externe firma maar er is geen enkele link dat dit een levering is van FF packaging, dit kan voor mijn collega's die niets van de bestelling afweten een enorme zoektocht zijn...

Helemaal super

Echt super bedrijf erg netjes

Tevreden v product

heel tevreden van klantendienst, prima opvolging en oplossing van het probleem.

altijd goed en snel geleverd

goederen altijd op voorraad en snel geleverd, prima bedrijf om zaken mee te doen.

Altijd prima service!

Ik ben al lang een tevreden klant.

fantasties

Zoals altijd goed, Was even mijn acount gegevens kwijt. Via de mail goed afgehandeld. Vlotte aflevering. Ben zeer tevreden. vriendelijke groet, Dick v.d.Horst

Nobelstraat 24,

3846 CG Harderwijk

+31 (0)341 430413

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service. ----- Are you looking for practical, sustainable, and innovative packaging solutions for your business? Do you need to quickly print paper bags for an event? Or would you like to brainstorm about the design of custom luxury magnetic boxes? We are here for you, whether you're a startup, an established business owner, or a buyer at a multinational company. At FF-PACKAGING, all our employees share one common trait: a passion for packaging. With over 35 years of product knowledge and experience within the organization, and our continuous creation of innovative packaging, we believe we are privileged to work in the most wonderful industry. As a result, the end product we deliver is always pure: a perfect package crafted with love and care just for you. This pure passion is evident not only in our packaging but also in our service.