Prima en soepel geregeld

Goede correcte levering

prima samenwerking, maar bezorgkosten te hoog

hallo, ik heb nu een paar keer zaken gedaan met jullie bedrijf. Ik probeer vooral met lokale bedrijven samen te werken. Ik vind dan wel bezwaarlijk dat er toch bezorgkosten worden berekend Dat zou ik graag anders zien met vriendelijke groet Arjan Smallenbroek, Repro Postkamer 's Heeren Loo Ermelo

SUPER

Zeer vlot verloop en degelijke waren. Top

Alleen post nl was te laat met de levering

Duidelijke stock , snelle levering !

Teleurstellend

Op webshop staat er levering na 2 a 3 werkdagen Ondertussen al 12 dagen aan het wachten

vriendelijk, hulpvaardig, correct

Men is steeds hulpvaardig, zoekt oplossingen, vriendelijk.

De levering laat lang op zich wachten.

Wel leuke producten voor redelijke prijzen.

dozen voldoen aan de gegeven afmetingen.

Ik haal mijn altijd bestelling zelf op, de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.

Vriendelijke behulpzame mensen, uitstekend producten veel keus.

Top , alles volgens afspraak

Nou er gaat hier en daar nogal eens het e.e.a. fout , maar bij FF zeker niet, bestelde dozen stonden keurig klaat zodat ik ze mee kon nemen.

Mooie kwaliteit en snelle service

Mooie kwaliteit en snelle service

na het schrijven van een review

Na het schrijven van een review werd er contact opgenomen. Dit hebben we zeer gewaardeerd. Betekent dat een klant er echt toe doet. Alles is keurig opgelost.

Correct

Een correcte en juiste levering binnen de gezegde termijn

Goede kwaliteit, snelle levering

Ik heb standaard magneetdozen besteld. De kwaliteit is prima. De dozen werden al de volgende dag bezorgd.

Professionality

A nice partner to work with. Also follow-up was excellent. Johan / C-Bright.be

quick service and kind staff

quick service and kind staff

Mooie verpakkingen voor mijn webshop

Ondanks bezorging niet goed liep alles goed opgelost. Goede service.

Professionele afhandeling

Super fijn!

Fijne ervaring. Eerst een proefmodel mogen ontvangen. Daarna de echte bestelling snel verzonden.

Top, snel geregeld online en snelle levering

Top, snel geregeld online en snelle levering

Prima product en snel geleverd

Levering prima in orde. Alleen zou ik graag een track & tracé zien. Nu stond de bezorger opeens voor de deur. Voor hetzelfde geld was ik er niet geweest. Ook is een t&t voor de geruststelling dat het ook daadwerkelijk de volgende dag aankomt.

Uitstekende en snelle service tegen een goede prijs

Uitstekende en snelle service tegen een goede prijs

Netjes geholpen

Netjes geholpen.

Nobelstraat 24,

3846 CG Harderwijk

+31 (0)341 430413

Over FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service. ----- Are you looking for practical, sustainable, and innovative packaging solutions for your business? Do you need to quickly print paper bags for an event? Or would you like to brainstorm about the design of custom luxury magnetic boxes? We are here for you, whether you're a startup, an established business owner, or a buyer at a multinational company. At FF-PACKAGING, all our employees share one common trait: a passion for packaging. With over 35 years of product knowledge and experience within the organization, and our continuous creation of innovative packaging, we believe we are privileged to work in the most wonderful industry. As a result, the end product we deliver is always pure: a perfect package crafted with love and care just for you. This pure passion is evident not only in our packaging but also in our service.