Filtre

Verrassend goed!

Leuk ingepakt, met een extra verrassing erbij. Goede kwaliteit.

Superb service, all the time!

I cannot believe how BEAUTIFUL the shipments coming from Morpheus always are . Last Christmas and this June again, I have ordered some very beautiful items from PIP STUDIO, one of my favourite designers. All the sheets ,duvet covers and sheets always come wrapped in light colours delicate paper and wrapped in raffia rope. It looks like the people in charge of customer service have spent their life in Japan to be able to equal the Japanese wrapping sense. I should know it, I spent 8 years in Japan and married a Japanese man. With Morpheus, it is like being in Japan again. On top of that, lucky girl I am, I won a very generous lottery at Morpheus which enabled me to receive some more Pip Studio merchandise free of charge! I will be back to shop for more, that is a fact!

Pakketje is altijd weer een feestje

Niets zo leuk als een pakketje van Morpheus. Snelle verzending, super mooi ingepakt, een cadeautje. Producten zijn altijd van topkwaliteit.

Snelle levering. Mooi verpakt!

Constante goede kwaliteit.

Constante goede kwaliteit. Degelijke zaak.

Snel geleverd en scherpe prijzen

Mooi verpakt, goede service

Snelle service en mooi ingepakt. Echt een luxe gevoel.

Snelle service en mooi ingepakt. Leuk met een bruikbare en mooie extra attentie erbij (een shopper van Pip studio). Was leuk om uit te pakken!

Snelle bezorging. Prachtig ingepakt, een verrassing!

Snelle afhandeling, graag minder verpakking.

ik had 1 sloopje besteld, komt in een doos waar er denk wel 12 inpastte. Had dus best in bubbeltjes envelop in de brievenbus gepast. Als jullie hier voortaan op gaan letten, gaat het weer wat besparen in het milieu en vrachtkosten. Mvg. Liesbeth.

Duidelijke website

Goeie website en zeer snel geleverd! Bestel zeker weer!

Snel en doeltreffend!

Na de zéér snelle reactie op mijn vraag werd mijn bestelling eveneens zéér snel en correct uitgevoerd! Top service.

Snel en netjes

Snel geleverd. Keurig verpakt, zelfs nog een extra shopper.

snelle levering, keurig verpakt, het juiste artikel

zie boven

De bestelling was er supersnel en het pakket was als een cadeautje ingepakt.

Prachtige dekbedovertrek besteld van Van Dijck. Snel in huis en heel mooi verpakt met een strik eromheen. Bedankt Morpheus voor de uitmuntende service, wij komen zeker bij jullie terug.

Bestelling op tijd en netjes verpakt. Heel blij mee.

Snelle service...prachtig ingepakt..zeer goede kwaliteit

E.e.a. was mooi en snel ingepakt geleverd

Een 10!

Mooie dekbedovertrek en hoeslakens

Snel geleverd, erg leuk ingepakt! Net een cadeautje. De dekbedovertrekken en hoeslakens zijn erg mooi.

De website werkte prettig, de bestelling werd keurig op tijd thuisbezorgd. Ik ben meer dan tevreden!

Prima service.

Pakket zag er feestelijk uit. Als een cadeau ingepakt.

Niets op aan te merken, perfect geregeld

De bestelling is in goede orde aangekomen, mooi verpakt en goede communicatie over verzending.

goed kussen, snel geleverd

goed kussen, snel geleverd

service goed, product wat minder

De inhoud van mijn boxkussen met comforel supreme bolletjes, moet ik overhevelen in een andere hoes, omdat ik de tijk te veel vind kraken.

Super snelle levering

Super snelle verzending