Filtre

Daar word je vrolijk van!

De handdoeken van pip studio zijn prachtig. Ze waren heel mooi verpakt en er zat een gratis tas van pip studio bij. Dat het verzenden wat langer duurde, lag aan Post NL.

geweldige service

heel veel service ondervonden en een fantastische behulpzaamneid en ouderwetse bejegening.

Kan niet beter

Snelle levering, keurig verpakt en zonder verzendkosten

Bestelling snel ontvangen

Prima webwinkel, bestelling snel en als cadeau verpakt ontvangen. Kan niks negatiefs bedenken.

Super snel en perfecte kwaliteit

Zeer tevreden over de snelle en goede service van Morpheus. Hoofdkussen is van uitstekende kwaliteit!

TOP!

Snel, zorgvuldig en volgens afspraak. Kortom: kan niet beter!

Goede producten en snelle levering!

Mooi beddengoed en snelle levering. En zo mooi ingepakt!

Alles is tot in de punten verzorgd

Vlot verzonden en prachtig verzorgd

Feestje om zo’n pakketje te ontvangen , met veel zorg ingepakt en verzonden .. dankjewel

Excellent handling en lightning fast delivery.

Excellent handling en lightning fast delivery.

Prima geregeld

Vlotte service en no nonsens bedrijf

Uitstekend.

Superleuk als kadootje ingepakt, zeer attent!

Prima advies, heerlijk slapen

Prima advies, heerlijk slapen

een hele fijne oplossing

Ik heb een prima donzen kussen waar ik al een paar jaar heerlijk op slaap. Het dons was wat ' ingeklonken' maar met een zakje navulling weer prima gevuld. Wel een beetje geknoei om alle dons er netjes in te krijgen maar met wat geduld, goed gelukt

Super mooi verpakt! En netjes en snel bezorgd

Uitstekend!

Snelle levering en op vragen wordt snel gereageerd.

Goede service en behulpzame medewerkers, blij mee

Wij hebben zeer goede ervaring met Morpheus, onlangs 2 nieuwe matrassen gekocht. Wij hadden nog een waardebon die ingeleverd kon worden in de winkel, maar deze kon gelukkig ook omgezet worden in de online store, top.

Bezorging niet handig

Bestelling van 2 handdoeken laten bezorgen door PostNL is prima. Dat zoiets een handtekening vereist is evenwel onnodig lastig. Je kunt dan een bestelling niet meer ophalen op een PostNL servicepunt. Lijkt me ook bij kleine bestellingen kostenverhogend voor Morpheus. Mvg.

Deskundig advies en goede service

Medewerkers van Morpheus nemen de tijd om je goed te adviseren. Ze denken deskundig en behulpzaam mee voor goede oplossingen. Ook bestellingen via hun webshop worden snel en plezierig afgehandeld.

Fijn geholpen

Fijne service en snelle levering , ook van product dat niet in de webshop staat.

Attente berichtgeving ivm afhalen van bestelling in de winkel in Hilversum.g

Zie boven

Goede prijs / kwaliteit

Meest voordelige aanbieding online, snel vestuurd, mooi gerpakt, leek wel een cadeautje.

Prima bedrijf.

We hebben een prachtig dekbedovertrek ontvangen.

Goed geholpen.

Goed geholpen telefonisch toen ik het product niet op de site kon vinden. De bestelprocedure verliep vervolgens prima, evenals de bezorging.

Mooie kwaliteit, prima prijs en snelle toezending en bovenal mooi ingepakt in cadeaupapier kon het zo aan de jarige overhandigen. Wat een goede site !

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH