Filtre

Perfect!

Perfect products, fast shipping, accurate and nice packaging, and… a lot of kindness. Thank you from Italy!

Vriendelijke mensen en geven goed advies.

Wat ik hierboven al heb geschreven. Alleen jammer dat ik de hoeslakens online moest Bestellen.

Goede ervaring Met aandacht ingepakt Artikel is naar verwachting

Uitstekende hulp bij telefonisch contact

De bestelling is in een prachtig pakket afgeleverd..

prima afhandeling ! Leuk ingepakt ! Goed verzorgd.

Heb tot nu toe drie/vier keer iets besteld in de afgelopen drie jaar. Alle keren met zorg verwerkt !! Zeer tevreden.

perfect

Perfecte levering en excellent product.

Goede kwaliteit

Gevonden wat ik zocht

Klasse

Klasse Niet de duurste Dekbedovertrekken besteld. Snel verzonden Goed verpakt

Professioneel bedrijf en persoonlijke afhandeling

Een super snelle afhandeling en een klantenservice die binnen enkele uren per mail reageert met goede feedback. De extra feestverpakking was echt een verrassing! Nog nooit eerder meegemaakt.

Mooie Kerstverpakking!

Zo smaakvol en liefdevol ingepakt

Het pakket was op tijd; de cadeau verpakking was een hele grote verrassing - heel sfeervol! De inhoud wordt pas op kerstavond bekeken - heel fijn dat de mogelijkheid voor ruilen bestaat. Dan wordt dit cadeau voor 100% een succes - heel hartelijk dank en prettige kerstdagen gewenst!

perfect

Snelle levering, mooi produkt

Prima service, goed en snel geregeld.

Bij het online bestellen, werkte de betaling niet. Na telefonisch contact is dit probleempje direct opgelost en de volgende dag hadden we de kussens al in huis.

Snel in huis supper fijn bedrijf

Snel in huis supper fijn bedrijf

Prima ervaring, mooi ingepakt

Prima ervaring met de aankoop van de badjas van Pip studio. Mooi ingepakt en op tijd voor Sinterklaas in huis.

Prima en snelle service

Prima en snelle service

prima behandeld

Deskundig en prettig

Mooie kwaliteit, mooi verpakt en snel bezorgd

Morpheus is een vertrouwd adres ook voor een online aankoop.

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH