Filtre

Ik bestel hier eigenlijk altijd mijn studio pip beddengoed, en het is een kadootje om dit uit te pakken. Ben altijd erg blij als er weer zo'n leuke pip tas bij zit

Morpheus , super

Koop al jaren bij dit fantastische bedrijf, dus ook nu weer top

Snelle levering en prachtig verpakt!

Snelle levering, goede kwaliteit

Fijn dat je er niet altijd drie hoeft te kopen maar ook per stuk kan bestellen.

Vriendelijk en professionele personeel

Door een verbouwing moest mijn bestelde bed andere maten krijgen. Dit werd goed opgelost. Verder is al het personeel, van verkoper tot telefoon medewerkers tot de mensen van het vervoerbedrijf aardig en oplossingsgericht.

Goede product

Goede kwaliteit product,zacht en warm.een ster minder is voor de service.ik heb gekozen als cadeauverpakken, maar Pakket is binnengekomen zonder enige verpakking, Als dat het geval is, hoeft u mij geen keuze te geven.

Geweldige service!!

Ik had 2 kussens besteld. Helaas waren deze niet hetzelfde als de laatste keer dat ik ze bestelde. Normaal mogen kussen niet teruggenomen worden. Maar de meneer die mij telefonisch te woord stond (Jeroen) was erg begripvol en heeft een retourlabel voor mij aangemaakt. Onder voorbehoud dat ik naar de winkel kom om voor een kussen te kijken. Dit ga ik zeker doen!! Nogmaals dank voor de goede service en tot ziens in de winkel.

Geen voorraad

Werd netjes gebeld dat het niet op voorraad was met de vraag wachten of geld terug. Ik koos voor wachten. De gemelde levertijd was precies goed

Chapeau!

Essenza dekbedovertrek besteld en deze werd in een bijzondere kado verpakking en met een mooie Essenza tas geleverd. Verzending zeer goed en snel.

Snel geleverd en feestelijk verpakt. Een cadeautje voor jezelf.

Zie mijn bericht hierboven.

Snelle levering. Behoorlijk aan de prijs (boxkussen / €179,-) dus de verwachtingen zijn hoog. Bij bestelling kadoverpakking aangegeven omdat ik het kussen kado geef. De levering was echter in een kussentas waardoor het best makkelijk raden was. Jammer!

Goede service en nog extra cadeautje bij bestelling zeer snelle en nette levering!!!

Kan niet beter

Ben al zeer lang klant en vind morpheus een zeer goed bedrijf in alle opzichten: bijv. de kwaliteit van de producten is erg goed en de service is geweldig.

Erg goed bedrijf

Goed levertijd vermelden zou handig zijn

Door de afwijkende maat van het dekbed dat ik bestelde duurde de levering 2 weken. Ik had het prettig gevonden als ik na debestelling een indicatielampje de levertijd had gekregen.Nu heb ik zelf gebeld na een week na de bestelling.

Zoals altijd, top!

Heel mooi verpakt, snel verzonden, prima producten!

Telefonisch uitstekend geholpen !

Goed uitleg gekregen en de verzending ging heel snel. De volgende dag had ik het bestelde reeds in huis. Keurig !

Snel daar houd ik van

Hoeslakens van Pip besteld. Weet nog niet hoe het er uit ziet aangezien ik in Spanje woon en vrienden het voor me mee nemen Is dus afwachten De bezorgtijd is ronduit Top!!

uitstekend

Bestelling weer perfect geleverd. Ook deze keer zo mooi en liefdevol verpakt dat het haast zonde is om het uit te pakken. Veel dank Morpheus!

Zo’n mooi verpakt dekbedhoes, alsof ik mezelf een cadeautje gaf. (Wat ook zo is). Echt een feestje om te ontvangen en uit te pakken, goed gedaan!

Website overzichtelijk, snelle verzending.

Juist afgeleverd met onjuiste mail over bezorging

De bestelde artikelen zijn afgeleverd. Beetje overdadige verpakking met veel gekleurde linten. Maar ja als man geef ik daar niet zo veel om. De op-de-hoogtestelling van de leveringsvoortgang verwarrend in de mails van Morpheus. Dinsdagmorgen besteld, woensdagmorgen 10.30 bericht: bestelling afgerond, direct daarop nieuw bericht 10.30: klaar voor verzending, woensdag 16.45 bericht PostNL onderweg : verwachte bezorging morgen 14.15-16.45, donderdag 06.15 bericht order vertraagd verwachte bezorging vandaag 14.15-16.45, maar PostNL geeft in tracking aan morgen 14.00-16.46. Uiteindelijk vrijdag 14.27 pakket ontvangen. Morpheus kan het verder beter aan PostNL overlaten met de berichtgeving, want vandaag blijkt morgen te betekenen. Voor niets thuisgebleven. Ik snap dat u na het lezen het ook niet meer begrijpt. Maar wel een goede winkel.

Geweldig en zo mooi verpakt echt een cadeautje daar wordt ik blij van top.

Klasse ,

Snel en correcte levering. Keurig verpakt.

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH