Filtre

compleet qua service en efficiency

Het bestellen, betalen en afwikkelen wat betreft aflevering via Postnl verliep dusdanig eenvoudig, dat het gebruik van de twee kussens er wat betreft het comfortabele effect er nog bovenop kwam.

Helemaal TOP

Zowel ik als mijn vriendin hebben daar artikelen besteld via internet snelle handeling en zeker zeer correcte levering en zeer goede kwaliteit die zij leveren. Helemaal TOP

op mijn wenken bediend

Aanvankelijk had ik wat moeite met het bestellen van bedtextiel via de webshop. Het was op de site niet duidelijk te zien hoe ik kon bestellen zonder te betalen omdat ik een behoorlijk tegoedbedrag had staan. De medewerker die ik vervolgens aan de lijn kreeg wist het ook niet precies maar ging het uitzoeken en binnen de kortste keren had hij de bestelling voor mij geplaatst en het bedrag op mijn tegoed in mindering gebracht. De bestelling was er al de volgende middag. Prachtig ingepakt !!

Helemaal top.

overtreft de verwachting

goede service en kwaliteit, prachtige verpakking

Snelle verzending Hele mooie hoeslakens en kussenslopen van Essenza satin collectie. En blij met de tas die ik erbij gekregen heb. Top!!

Een webshop zoals deze tref ik maar zelden! Duidelijke shop, snelke mail over levering en super verzorgde en snelle levering! Zeer tevreden

Prima geregeld!

Prima geregeld!

Heel snel geleverd en heel erg leuk verpakt!!

De handdoek en het washandje dat ik besteld had waren ongelofelijk leuk ingepakt met blauwe en witte tinten raffia als strik erom heen. Het was een kadootje en het viel, mede door de leuke verpakking enorm in de smaak!

We zijn zeer tevreden met Morpheus, topkwaliteit en goede service

Onlangs onze tweede boxsprings gekocht, na 25 jaar de eerste vervangen. Wel natuurlijk de matrassen vaker vervangen.

Vlug verzending niet goed ook vlug geld retour

Een feestje om te onvangen!

Komen leveringstermijn na. Retour gaat goed Product van goede kwaliteit Super leuk dat er aan het inpakken zoveel aandacht wordt besteed. Zo wordt zelfs een simpel hoeslaken kopen nog leuk. Hierin zijn jullie echt origineel!

prima, en op de afgesproken tijd bezorgd

zie bovenstaande zin

Snelle levering en de molton was verpakt alsof het een kado was,zó leuk! De molton heb ik al jaren,zó,n mooie kwaliteit voor een goede prijs

Topservice!

Na klacht heeft deze firma er werkelijk alles aan gedaan om het naar tevredenheid op te lossen! Echte ouderwetse service, waar je tegenwoordig vaak naar moet zoeken…

Goede verzorging, leuk verpakt. Op tijd geleverd!

Vlotte service, heel klantvriendelijk.

Mijn bestelling was net een cadeautje dat ik mocht uitpakken, zo mooi en kleurrijk ingepakt!

Klantenservice prima!

Het traject van bestelling opnemen en bezorgen was helder. Goede kwaliteit producten.

heel goede informatie

uitstekend

Top service!

Producten werden snel geleverd en kreeg er zelfs nog een extraatje bij!

Altijd een prima behandeling van mijn orders

En hoe leuk en gezellig is het dat ik mijn artikelen mooi en kleurrijk in cadeauverpakking ontvang. Mijn complimenten aan jullie !!!

Uitstekend.

Mooi en verrassend ingepakt.

Werd vrolijk van levering

Toen ik de doos opende zag ik een mooi ingepakt cadeau liggen. Werd er vrolijk van. En natuurlijk het allerbelangrijkste de levering was conform het bestelde.

Er ontbrak 1 item aan mijn bestelling, maar 1 telefoontje was genoeg, het werd direct nagestuurd.

Artikelen netjes op tijd geleverd.

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH