Filtre

Prima, altijd goed en fijn advies

Geïnteresseerd, meedenkend, tijd nemend.

Geweldige service!

Regelmatig heb ik beddengoed besteld bij Morpheus; de kwaliteit is altijd zeer goed en de aflevering perfect. Het leuke is dat het iedere keer zorgvuldig wordt ingepakt als een cadeau met een vrolijk vloeipapier met strik.

Super service, heel snel en prachtig ingepakt

Snel en keurig bezorgd

Ik had maar een kleine aankoop, maar deze werd keurig ingepakt en snel verstuurd. Helemaal blij mee!

Snelle verzending, geweldig ingepakt, echt een feestje

Je merkt dat je bestelling met zorg wordt behandeld. Helemaal top!

Top service en een prachtig dekbedovertrek ontvangen!

Leuk ingepakt!

helemaal prima!

Snel en gemakkelijk!

Mooi verpakt, snel geleverd!

Zeer snelle levering. Binnen 2 dagen gekregen. Cadeau's moeten nog geopend worden dus ben benieuwd. Maar ik ben in ieder geval zeer tevreden mee en hopelijk de ontvanger ook.

Met veel zorg verpakt

Ik had een aanvulling voor de donsvulling van mijn hoofdkussen besteld, maar ook gevraagd hoe ik het bijvullen het beste kon doen. Dus er zaten istructies bij en die werkten goed.

Heel goed en snel

Ben heel erg blij met mijn bestelling. Ik had alles laten inpakken (kosteloos) en het was een feestje om het thuis uit te pakken. Ik kom zeker terug!

Mooie kwaliteit en snelle aflevering

Morpheus heeft prachtige kwaliteit bedlinnen en ik heb onlangs een donzen dekbed besteld. Goede kwaliteit en deze werd heel snel geleverd!

Makkelijke website,snelle levering, leuk verpAkt

Heeltevreden en erg leuk verpakt

Snel goed en veel zorg besteed aan bestelling.

Zeer tevreden.

Hele snelle levering. Kussenslopen donker blauw besteld en lijken van goede kwaliteit. Na de eerste keer wassen nog helemaal kleurvast.

Makkelijk om te bestellen, snel bezorgd. En pakketje netjes en goed verzorgd ontvangen.

Makkelijk om te bestellen, snel bezorgd. Pakketje netjes en goed verzorgd ontvangen.

De manier waarop je het pakketje thuis ontvangt ken ik niet bij andere webwinkels; erg netjes!

Goede, professionele en snelle levering.

Was 1e keer dat ik gebruik heb gemaakt van uw bedrijf. Ben zeer tevreden.

Snel

Zeer snel bezorgd, gratis, en netjes ingepakt! Super!

uitstekend

Kwam leuk ingepakt. Super.

met aandacht en zorg ingepakt en snel verstuurd. Jammer genoeg past het niet in mijn huis maar ligt niet aan de spullen opzicht

Verzorgd met kleine attenties extra.

Snelle behandeling, netjes op de hoogte gehouden van het verzendproces. Geen verzendkosten, ook niet bij relatief laag aankoopbedrag. Al na 2 dagen bezorgd, artikel was (verrassing, want niet extra besteld) feestelijk ingepakt, met persoonlijk kaartje en wasadvies. Kwaliteit prima.

Gewoon Top. Al vele jaren klant bij Morpheus. Uitstekende service en after sales, snelle levering, deskundig advies.

Snel verzonden en het zag er heel feestelijk uit. Leuk ingepakt.

Dekbedovertrek besteld en een dag later werd het al geleverd,keurig in cadeauverpakking zoals gewenst. Een dag later gebeld met een vraag die naar alle tevredenheid keurig beantwoord werd. Prima zaak.

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH